Ang. tidligere emne idag !! til alle Ang. tidligere emne idag !! til alle
Hej så jeg kommet hjem efter en tur hos min tattoovør og jesper B og efter en masse opringninger så kan jeg forstå det dumt at låne sin Baboom konto ud til nogen....
Jeg havde idag låne den ud til min lille søs som skulle ha skrevet ang noget straf/ straffeattest.
Og kan forstå det har skabt røre og har også talt med hende om hvad hun bilder sig ind når hun kun se efter motor dele, men sådan kan det jo gå.
Skal siges min attest er super ren, har dog 2 P bøder og har kørt over for rødt.
Kan så sige til alle jer at dem som har skrevet At JEG ikke burde han min søn og meget andet. håber i ber til gud hver aften om at i aldrig nogen sinde møder mig personligt !!
Og kan godt forstå folks reaktion, ville nok reageresådan selv, men tænk jeg stadig om hvad i skriver !!!
Super lækker tosdag til jer alle
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 54 Svar: 962
min søs havde lånt min bb konto for at lede efter noget mortor cros halløj. og havde oprettet et ndlæg om noget straf/straffe sttest.
og folk troede jo det var mig, og svinede mig til og jeg skulle ikke ha mit barn og bare det blev fjernet osv...
så ville bare lige skrive nu da jeg kom hjem at jeg altdå havde lånt min konto ud osv.
okt 2007
Ja hehe fik også en masse beskeder og opringninger. men kunne ikke selv komme på nettet før nu. men har da været godt gal i skralden.
Jep har ringet til hende og hun kan bare vente sig til jeg ser hende hehe ej gas.men ike super fedt.
okt 2007
det skal du skal ikke være jeg er en engel *G*
jan 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Emner: 218 Svar: 1.451
Hvad mener du med opringninger?
okt 2007
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 15 Emner: 184 Svar: 2.743
feb 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 92
okt 2007
hehe nej heller ikke mig selv har kun hørt om det griner.
okt 2007
hvad right ?
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 216
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 15 Emner: 184 Svar: 2.743
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 4 Svar: 224
jun 2007
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 7 Svar: 216
okt 2007
ja jeg tror det er slettet ved det ikke rigtig, kan ikke finde nogen over skrift med straf.
okt 2007
ja ved godt det er slettet for kan ikke finde noget om noget straf nogen steder..
nej men fik bare afvide at nogen havde skrevet at det ikke var mig som skrev. og kan godt forstå folk havde sku nok skrevet noget i samme stil.
og ja nu ved jeg man ikke skal låne sin bb konto ud, tænkte bare det sker da jo ikke noget ve folk gør det jo så tit.
okt 2007
ja var faktisk ikke hjemme hele dagen. var på jobbet og derfra kørte jeg til stenløse til min tattoovør og senere hjem til jesper hvor vi korte til haslev og så på hundehvalp.
Ang. tidligere emne idag !! til alle