{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

johannes p
johannes p
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 19

snydt af en person! {{forumTopicSubject}}

Jeg har tidligere oprettet et emne ang. en person som har snydt, hvis i kender nogen eller selv er blevet snydt, vil i så venligst skrive reg samt konto nr til mig for at se om det stemmer overens med den person jeg har sendt penge til? jeg har politianmeldt sagen, og anbefaler alle andre at gøre det samme da det vil styrke sagen mod ham! har et journal nr. i skal oplyse hvis i vil have gutten ned med nakken! smiley

Mvh. Johannes

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  snydt af en person!
  • johannes p
    johannes p Tilmeldt:
    jun 2008

#10   16. jun 2008 man kan godt anmelde det, PM mig med info om konto nr så ser jeg om det er den samme!

• Bodie B
    Bodie B Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 68
    #11   16. jun 2008 jeg har lige sendt dig et kontonummer på en person som snød mig, politiet har fundet ham, en ung mand på 18 som tror at han kan gøre sådan uden at der sker noget, ja ja han har ikke meget tiltro til det danske politivæsen, de har ydermere udleveret adressen på ham til mig, jeg ved ikke om de mener jeg selv skal besøge ham ??? måske jeg kunne finde et par kbh der vil inddrive pengene for mig ???

• johannes p
    johannes p Tilmeldt:
    jun 2008

#12   16. jun 2008 han snød mig for 2100 kr, han ville angiveligt sende en PS3 til mig når pengene var modtaget, og han har endda sendt mig falske kontakt oplysninger, jeg har i flere tilfælde set annoncer fra ham med lignende vare som han ville sælge, og er ret sikker på han har snydt andre end mig!

• johannes p
    johannes p Tilmeldt:
    jun 2008

#13   16. jun 2008 jeg overtræder babooms regler hvis jeg oplyser navn eller andet, derfor beder jeg jer venligst PM mig i stedet med info som kan bruges smiley

hvis i oplyser navne eller andet vil denne tråd blive slettet, af en administrator... så please lad være med det smiley

• #14   16. jun 2008 Nis N
    Selvfølgelig er det udhængning at skrive navn og adresse på folk.

• L@sgo .
    L@sgo . Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 410
    #15   16. jun 2008 Er det en fra Køge området ?

• johannes p
    johannes p Tilmeldt:
    jun 2008

#16   16. jun 2008 L@sgo: ved han kommer fra sydsjælland, og ved hvad han hedder smiley

• johannes p
    johannes p Tilmeldt:
    jun 2008

#17   16. jun 2008 til alle dem som har fulgt denne tråd så har jeg fundet personen og snakket med ham smiley tror han fik sig et lille chok over at jeg kunne finde ham, og påstår så at pakken er sendt smiley men nu må vi se!

• johannes p
    johannes p Tilmeldt:
    jun 2008

#18   16. jun 2008 Glumsø!

• johannes p
    johannes p Tilmeldt:
    jun 2008

#19   16. jun 2008 Martin K: tsk.. hvad er du dog for en dør? du tror selv jeg er så debil og tror jeg overhovedet gide bruge tid på at oprette 2 indlæg, søge efter alle de informationer, gå på politistationen og anmelde en person for bedrageri, for så selv at tage røven på en?

Du er da klovnen over alle klovne!

• johannes p
    johannes p Tilmeldt:
    jun 2008

#20   16. jun 2008 Hvis det var en joke må jeg dælme sige den var dårlig, ærlig talt er sådan noget sku ikke ret sjovt i sådan en situation :S

• johannes p
    johannes p Tilmeldt:
    jun 2008

#21   17. jun 2008 Martin K: tja, hvis folk var ærlige og havde bare en smule samvittighed så ville verden være et bedre sted at leve, og vi mennesker ville kunne handle med hinanden uden at blive snydt. skal vi fortsætte?

Kommentér på:
snydt af en person!

Annonce