{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Muhammed Tegninger - Din mening !
  • #1   18. feb 2008 Det er tegninger.... Jeg forstår det ik.

• #2   18. feb 2008 kom ind i mit emne og snak smiley

• Seriøst ?
    Seriøst ? Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Emner: 76 Svar: 174
    #3   18. feb 2008 præcis ! .. men jeg vil også gerne se det fra "modstandernes" side smiley

Hvordan kan i føle jer så truffet ?

• #5   18. feb 2008 det er fordi de tegner vores profet med bomber på hovedet og som terorist vis de tegnede ham som et normalt menneske så var der ingen der ville sige noget

• Seriøst ?
    Seriøst ? Tilmeldt:
    okt 2007

#7   18. feb 2008 Men det er jo lidt sjovt, at når vi nu har fået lavet en tegning af muhhamed med en bombe i hovedet, som symbol på at dit tit begår ulovligheder (krig terrorisme osv)

- at de så begynder at brænde flag, true os, skyde med gevær i luften osv..

hvordan kan de blive sure over "sandhenden" eller hvad man nu skal forklare det?

• Christian G
    Christian G Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 48
    #8   18. feb 2008 Ja men come on det er tegninger det giver jer ingen grund til at gå at ødelægge folks biler som er ens næst største invistering.

• Seriøst ?
    Seriøst ? Tilmeldt:
    okt 2007

#9   18. feb 2008 ikke sandheden, men mere gengivelsen , hvis i forstår.. skulle ikke fosrtås på dne måde smiley

• #10   18. feb 2008 det vidste jeg ikk noget om og de muslimske lande hader allerade usa jeg tror ikk de har hørt om alt det usa har gjort for de har gjort så meget for at skade os muslimer

• Lasse R
    Lasse R Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 90
    #11   18. feb 2008 Det jeg synes er latterlig ved alt det påstyr der er omkring tegningerne er, at de ikke er sure over at man har tegnet muhammed med en bombe i turbanen for eksempel. Det er de ligeglade med. Men de er sure over at man har tegnet ham overhovedet. Om man så havde tegnet ham på cykeltur, eller tegnet ham siddende i en sofa, så ville det jo have været lige så slemt... Det fatter jeg ikke...!

Religion er roden til alt ondt!

• #12   18. feb 2008 Christian G: Det er det da? Biler og Muhammed-tegninger hænger sammen:b

• Seriøst ?
    Seriøst ? Tilmeldt:
    okt 2007

#13   18. feb 2008 Men Ali, hvis nu i gjorde grin med jesus - så ville vi bare grine eller gøre grin af muhammed, men vi ville ikke begynde at true jer og brænde jeres biler af ! ?

• Kasper S
    Kasper S Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 2 Svar: 93
    #14   18. feb 2008 Hvis muslimerne så tror, at den rette måde er, at smadre bydele og brande biler af, samt kaste sten efter redningsvogne, så er der vist noget, de har fået galt fat i! Gad godt vide, om de også vil kaste sten efter brandbilerne, hvis deres egen lejlighed brændte. Det er sateme en primitiv tankegang.

• #15   18. feb 2008 jeg er heller ikk enig med dem som brænder ting af de da for dumme det hjælper jo ikk at ophidse det hele mere og mere vi skal jo ikk have krig i danmark

• Seriøst ?
    Seriøst ? Tilmeldt:
    okt 2007

#16   18. feb 2008 Jeg kender mange invandre som ikke tror på deres religion, men alligevel vil de gerne være med til at piske stemningen op ..

• #17   18. feb 2008 nej for vi kunne ikk finde på og tegne jesus for han er os en profet for muslimer

• Christian G
    Christian G Tilmeldt:
    jul 2007

#18   18. feb 2008 Yep ud af landet med dem der ik kan opføre sig ordentligt.

• Seriøst ?
    Seriøst ? Tilmeldt:
    okt 2007

#19   18. feb 2008 andre meninger ?

• #20   18. feb 2008 det kan man da ikk bare de fleste af dem som brænder biler af har dansk statsborger skab hvordan ville de smide dem ud

• Kasper S
    Kasper S Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 2 Svar: 93
    #21   18. feb 2008 Bure dem inde. Jeg tror, det mere eller mindre bunder ud i en utroligt dårlig opdragelse, og så en forvasket virkelighedsfornemmelse. Islam har generelt nogle lidt middelalder-agtige holdninger til en del ting.

• Christian G
    Christian G Tilmeldt:
    jul 2007

#22   18. feb 2008 Hvis Pia K bestemte så jo så var de røget ud. syntes at det er fedt at dem der laver ballade der smider man hele deres familie ud af deres lejlighed så kan de lære det det.

• #23   18. feb 2008 Jamen det er en tegner der har tegnet dem hvorfor skal det gå udover Danmark?...

Fordi, at den opførsel kan vi ikke tålere

• #24   18. feb 2008 Jeg forstår godt at det muslimske samfund bliver vrede over udgivelsen af deres profet fremsat på den måde, men det er bar ikke den rigtige løsning de har valgt. Den løsning de valgte gav jo bar tegneren ret! de boykottede DK og det fandt jeg et eller andet sted retfærdigt da vi jo stod bag pressen (ytringsfriheden) men i det øjeblik at de brændte vores ambasader (staves??) af i deres land og vores biler i vores land gik de over grænsen! for det er ikke løsningen!

De viser at de ikke er krigeriske med at være krigeriske... det er det budskab de sender!!

Ali H... no offence mate smiley

• #25   18. feb 2008 ninna l : nu er det ikk alle udlænding der gør det

• #26   18. feb 2008 De skulle bare i en arbejdslejer i grønland alle kriminelle, hvor der ingen Luxus er en ,

Også aftjene det de har gjort fx voldsmænd,

• #27   18. feb 2008 Det så ikke i følge dem derfor de brænder alt af, de mener de ikke for nok af danmark .
    Men ser ikke grunden til man blive sur over en skide tegningen, hvis man virkelig tror på sin relgion så overser man det jo også bare.

• #28   18. feb 2008 doris : hvorfor lyder det som om du siger at alle indvandre er kriminelle

• #29   18. feb 2008 Synes et eller andet sted at invandrere skulle kunne smides ud selv efter de havde fået dansk statsborgerskab... også bar finde ud af hvilken generation det skulle gælde til! og mener self kun at det skulle være en vis form for kriminalitet der skulle grunde ud i udvisning men det skulle bar være strammere! self ikke løsgængeri men sådan noget som den slags optøjer de har haft gang i på det sidste ville være grund nok for mig at de skulle smides ud!

• Christian G
    Christian G Tilmeldt:
    jul 2007

#30   18. feb 2008 hørte i nyhederne at de selv sagde(invandre) at det var også på grund af de tegninger at der stadig var uroligheder med nedbrændinger og en masse bullshit

• Christian G
    Christian G Tilmeldt:
    jul 2007

#31   18. feb 2008 ja send dem til guantanamo basen.

• #32   18. feb 2008 Arrh nu skal i lige finde tonen herinde igen!

alle de holdninger jeg har givet udtryk for er noget vedrørende KRIMINELLE invandrere!

har intet imod invandrere men det er nu en gang et land de er kommet til og de har fået lov til at være her!! det er der samme over det hele i landet! du kommer i skole og kan du ikke følge dets regler så er det ud. Man kommer på arbejde, kan man ikke følge retningslinierne så er det ud!

og det med fængsler duer jo ikk da det er de danske skatteydere der skal betale for dem :S!!

• #33   18. feb 2008 Jeg kan ikke se fidusen ved IGEN at poste dem, og så bare i ENDU flere aviser :S

Lad dog menneskerne have deres tro ifred..

• #34   18. feb 2008 ali H
    Gør jeg heller ikke, min kæreste er selv udlædning kig i min profil..
    Jamen dem der ikke kan opføre sig ordenligt til grønland med dem lige meget og det er danskere...
    Bare de får en lærestreg, vi har problemer med mange i Sønderborg
    som bland andet slår fordi de må det i det land de kommer fra.... Og det er meget respekt løst, endda at de skal være 10 mod en pige.. er det ikke lamt måske?

• #35   18. feb 2008 Christian G: Når okey, men har bare kun hørt dem nyhederne har snakket med af indvandre sagde at de var pga. de unge ikke mente de fik nok af danmark smiley

..

Hørte lige igår i nyhederne andreas fogh sagde, at danmark er nok et af de samfund der giver mest, bare kig i forhold til de lande de kommer fra.
    og det jo egentligt ikke løgn !

De kommet til vores land, så må de sgu også inordene sig under vores regler, med alt hvad de indebærer, og dem der ikke kan, ud med dem, og dem der kan finde ud af at indordne sig, de skal da også være velkomne til at være her smiley

• #36   18. feb 2008 T,J: Det er da på ingen måde for at nedgøre dem eller deres tro .. den eneste grund til det bliver gjort er for at gøre opmærksom på at vi har FRI presse og YTRINGSFRIHED .. og den skal på ingen måde ændres !
    Derfor må de jo bare føle det for det hjælper ikke at sidde og flæbe dernede over hvad andre folk skriver eller viser i deres aviser .. det tyder jo lidt på de ikke har andet at gå op i ? .. for mit vedkommende så blander jeg mig slet ikke i hvad de tror på eller hvad de render rundt og laver eller hvad fanden de kan få skrevet i deres aviser .. de kunne da tegne en nøgen jesus med stivert på og folk her ville bare grine? SATIRE! forstå det

• #37   18. feb 2008 Det er et...eller...det VAR et yndigt land!
    Danmark er blevet forpestet af lande, hvor folket nærmere
    opfører sig som vilde dyr end som mennesker!
    Nu bliver vi gjort til grin i vores eget land af "folk" som vi
    hjælper til et bedre liv - "folk" som vi giver tag over hovedet,
    penge til mad, moderne tøj og stor BMW, gratis uddannelser osv.
    osv. osv. osv. osv.! De burde knæle af taknemmelighed hver
    gang de så en dansker, men de har åbenbart en anden måde
    at sige tak på:
    De brænder vores offentlige bygninger, vores hjem og biler,
    laver indbrud i private hjem og slår gamle danskere halvt ihjel,
    går i krig mod politiet og håner vores danske værdier, love og
    regler... Nu er det VORES tur til at sige tak på VORES måde! Fra
    nu af handler vi ikke længere hvor der står "folk" med tørklæder, vi
    får ikke lavet bilen, hvis mekanikeren har en underlig accent, vi
    støtter aldrig mere politiske partier, der har medlemmer, som
    hedder noget i retningen af Naser Khader OG vi sælger ikke
    varer til "folk" med tørklæder, vi reparerer ikke bilen, hvis ejeren
    har en underlig accent og vi optager aldrig medlemmer i vores
    politiske partier, der hedder noget i retningen af Naser Khader.
    Ja, det ER synd for dem der kan og vil opføre sig ordentligt, men
    kollegtiv afstraffelse er noget vi alle kender til og hvis det er det
    eneste der virker..........
    Det VAR et yndigt land - NU skal det fandme være det igen!
    (Kopier denne tekst til din profil tekst eller opret link hertil og tilføj som ven)
    Dette skal på ingen måde opfattes som værende racistisk, men
    derimod som en opfordring til at stoppe al balladen og respektere
    de danske værdier inklusive ytringsfriheden.

• #38   18. feb 2008
    T.J .: Fordi de støtter tegneren som har fået dødstrusler, og fordi de 'støtter' vores ydringsfrihed smiley

• #39   18. feb 2008 David Stampe G - Det er jeg sådan set ligeglad med.. Hvorfor skal vi til at demonstrere det over for nogle andre lande? Så de igen kan boykotte os og brænde vores flag, og prøve at dræbe endnu flere turrister...

Altså hvis jonalisterne gerne vil have terror til Danmark kan de bare blive ved, for det er ting som dette der gør Danmark til et "terrormål"

Og jo det er at nedgøre DERES tro og DERES meninger ved at poste det igen.. i Danmark er vi ikke særlig regiliøse, så en jesus ville bare få os til at grine, men dernede holder de virkelig meget af deres regilion, så at gøre nar ad den, vil for dem være det samme som vi kaldte dem alle mulige øgenavne lige i ansigtet på dem..

• #40   18. feb 2008 Hmm.. Første gang de bragte tegningerne i avisen blev der en masse ballade i ind og udland, måske lidt overdrevet, da der blev handlet inden man evt tænkte, men bortset fra det..
    Men NU?? Jeg ser det som en ren provokation at de tegninger skal bringes igen, for nu ved tegner/andre at de 100% rammer et ømt punkt, for Profeten er Hellig, og INGEN må tegne hans ansigt..
    Hvorfor fremprovokere balladen en gang til? Jeg fatter det simpelthen ikke..
    Og Nej, denne gang har det INTET med ytringsfrihed at gøre, jeg mener det er ren provokation og det er sku forkert..! og det er min mening..

• #41   18. feb 2008 shella O - Det kan gøres på andre, ikke provokerende måder.. Jeg ser absolut ingen grund til flere år efter at begynde at genere dem igen :S

• #42   18. feb 2008 Ali H - Og hils lige Mia smiley

• Christian G
    Christian G Tilmeldt:
    jul 2007

#43   18. feb 2008 nej men de må sku os til at komme ud af stenalderen dernede.

• #44   18. feb 2008 hvis de har dobbelt statsborgerskab kan de nemt røg ud.!

• #45   18. feb 2008 Patrick V: er du lidt inspireret af denne tekst?

Danni G

Skrevet: 15-02-2008 17:40:39

Danskerne sover mens vores skoler,bygninger, og privat ejendom som biler og boliger står i flammer.Hvornår kan vi lære at stå sammen og kæmpe for vores værdier og traditioner?
    Hvorfor er det Hitz up tahir en fundamentalistisk terro organisation der idag kl 17 demonstrer imod danskerne og vores ytringsfrihed?
    hvorfor møder danskerne ikke op til en mod demonstration mod vold,hærværk,knivstikkeri,social svindel,narkohandel,masse voldtægt,dødstrulser, fundamentalime, islamisme og terroisme-og alt det disse voldspsykopater har beriget dansk kultur og samfunde med!?
    Der er et yndigt land- NU står det i flammer..

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=337641

• #46   18. feb 2008 T.J: pga den ene grund at de på ingen måde skal komme og fortælle os hvad fanden vi skal og ik skal .. ? det er på ingen måde som at stå og kalde en person for noget lige op i ansigtet.. de gik hen og lavede fuld forbud mod danmark og hvad ved jeg pga noget nogle få folk havde det sjovt med i deres egen avis .. så i det hele taget kan de da bare boykotte hele lortet igen det er jo bare dem selv de sætter i dårligt lys? hvorfor komme her og lære os hvad vi må i vores EGET LAND!!! det gør vi på ingen måde?

• louise A
    louise A Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #47   18. feb 2008 Hmmm ! !De må da trykke tegningerne på min bare røv....
    Jeg er fandeme så træt af de lorteunger!!!
    Ud af klappen.....

• #48   18. feb 2008 dem uden job eller noget der bare dealer, elelr smadre vores skoler og biler osv, de skal bare ud, oss selv om de har dansk stats borgerskab,

• #49   18. feb 2008 "Vræl vræl - der er nogle der har taget min slikkepind - vræl vræl - Så bomber jeg bare deres land...."

• louise A
    louise A Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #54   18. feb 2008 Det er da klart der ikke sker noget i Tyrkiet, når de allesammen er her i DK...

• #57   18. feb 2008 Emre G: Du har da ret i meget af det du får lukket ud .. men højst sandsynligt så har du et forhold til det her som mange andre ikke har .. og det er deri problemet ligger .. fordi det som sker nu går ud over millioner af folk der ik har en skid at gøre med noget somhelst af det her .. og det er KOMPLET forkert at den enkelte dansker eller den enkelte muslim skal stødes pga andre folks meninger og handlinger.. det er jo dybt latterligt at man skal sidde og forsvarer noget som man har fuld rettighed til at gøre? om det så er tegninger af muhammed eller sandaler der kunne minde om jesus´s læderflet .. så burde det ikke komme til krig eller skældsord til den nærmeste muslim eller præst eller hvad ved jeg .. vi har vores frihed til at sige hvad vi vil og sådan skal det forblive .. tænk på nordkorea der stadig lever i diktatur under en kejser der døde for hvad ? 10 år siden ? hvis ikke mere .. det er jo gak i låget !!

• #58   18. feb 2008 du for dum at høre på,

lyder sku nærmest som om du holder med dem, og siger det i orden at brænde biler og smadre en masse ting osv!

• #59   18. feb 2008 det ville være godt hvis du skrev hvem du mente kasper n ? smiley

• #60   18. feb 2008 Emre G: ved ikke om de er taget ud af sortiment men de blev i hvertfald solgt i spandevis en periode så de blev i hvertfald ikke taget ud inden de kom i butikkerne!!

Jeg gik på en kristen efterskole for 2 år siden da de blev moderne og der blev de også kaldt jesus sko og der var der ingen der rynkede på næsen over det!! men ja

forskellen ligger måske i midlet man vil opnå sit mål med... præsterne protesterede, muslimerne (snakker om dem i deres hjemland nu) gik i protest OG brændte danske flag/ambassadere af...

men også at hvis regeringen fik fjernet tegningerne ville det være i flid med en af de danske værdier og principper ytringsfriheden og pressefriheden. hvor at præsterne protesterede imod et par sko hvor firmaet selv valgte at tage dem af sortiment (HVIS DE GJORDE DET OVERHOVEDET)... regeringen kan ikke tvinge et firma til ikke at sælge en vare med mindre det er en vare der er i konflikt med loven!

• #61   18. feb 2008 David Stampe G

sorry havde ikk set du nået at skrive før mig smiley mener ham emre G der

• #62   18. feb 2008 Emre G: det har ALT med religion at gøre og kultur at gøre!!

Religion: ifølge Koranen må ingen muslim troende afbillede/tegne profeter - deraf er problemet kommet

Kultur: ifølge dansk lov omkring fri presse og ytringsfrihed har pressen lov til at trykke hvad de vil så længe de ligger navn til det - deraf er der også kommet et problem!!

det har ALT med religion og kultur at gøre!!

• #65   18. feb 2008 Skrevet: 18-02-2008 12:49:06

I må ikk glemme en vigtig detalje! Dengang der blev lavet jesus klipklappere Præsterne i dk ville have dem af butikkerne pga det provokerede dem...
    Og der røg skoene af markedet inden de kom på...

Men når det er imod muslimerne så er folk ligeglade og fatter det ikk...
    I skal tænkte på at folk gør grin med noget i mener betyder alt for jer... Det ville et normalt menneske ikk være ligeglad med...
    Ligesom i siger at hvis "vi" gjorde grin og tegnede tegninger osv af jesus så ville i måske være ligeglade men religiøse folk ville blive sure... især katolikker og ortogoxe eller hvad det nu hedder...

Fatter jer ikke... tænkt lidt som et menneske ville gøre bare nogle gange!

Emre G

Skrevet: 18-02-2008 12:52:11

Ved godt at vold ikk løser noget men den enste grund til folk gør det er fordi hele landet ignorere dem komplet... Alle er sku da ligeglade med hvad de mener om det... Ingen tager dem seriøst som man gjorde med præsterne og jesusklipklapperne... Folk spørger dem om hvordan de har det og så færdig... næste uge har de så lavet nogle nye nogle... Folk som er meget religiøse kan ikke klare sådan noget!! Og det er ikke kun muslimere... Gælder sku også kristne (ikke protestanter) hvis man laver noget om jesus marija paven osv... Nogle derfra ville også bare prøve at jævne byen ved jorden...!
    Så fat det!

søde lille emre G . og du sagde ???? haha har sku læst hva du skriver

• #68   18. feb 2008 wow wow Emre G: nu bringer du jo en masse ind som var langt før den tid vi har nu? tiderne ændrer sig og der skulle man gerne følge med .. så at bringe noget som slaver ind i denne debat er fuldstændig forkasteligt .. verden har hævet sig meget og langt over den gang..

• #70   18. feb 2008 okay.. fair nok smiley

men mener nu stadig at det der med præsterne ikke er helt rigtigt da man stadig ka købe dem (altså ikke nu da det stadig er PISSE KOLDT ;P)

• #72   18. feb 2008 Claus M... latterlig kommentar!!!

• #75   18. feb 2008 Det kan jo så ikke være tiderne der er noget galt med ? hvorfor bringe noget med slaver ind i billedet? det er jo på ingen måde i relation til det her? ..
    Og du kører grueligt meget i det med de præster og de skide sandaler, og hvis der er hold i det er det også fint .. men brændte de præster ambassader af, danske flag eller hvad ved jeg? var det sån de gik så meget amok som en flok aber der har fået pisset på det forkerte træ? det tror jeg nu ik de gjorde .. det er nok derfor dette emne er så meget mere ømtåleligt, fordi det netop her har først til vold ødelæggelse og krig .. og derfor er folk så opmærksomme og går sån amok .. hvis de præster nu var gået ind til den producent af de sandaler og havde brændt hele lortet ned havde der nok været andre boller på suppen i henhold til den sag....

• #76   18. feb 2008 Emre G du tror ikke at det kunne være en ide butikkerne har fået... altså at fjerne jesus billedet for ikke at miste sine kunder (det kunne præsterne jo opfordre til) bare ved at have det billede kunne de jo miste sindsyg mange kunder så det er jo nok noget butikkerne har gjort frivillig efter at præsterne har gjort opmærksomme på det (de har nok åbnet producentens øjne for det)

de kunne ha beholdt det men de fjernede billedet og fortsatte salget af sandalerne!!

hvis det var et billede at muhammed på de sandaler og butikkerne mistede sindsyg mange kunder på det ville de også fjerne det for det er ikke vigtigt for skoen at have et billede at muhammed/jesus/buddha/whatever men i avisen er det vigtigt at beholde den fordi det i denne sag vedrør at vi har ytringsfrihed!! så derfor er det vigtigt!

• #78   18. feb 2008 Claus M: han siger længere oppe at han ikke er religøs anlagt men holder med sine "landsmænd" fordi at han føler de bliver behandlet skidt... du spørger jo direkte til ham om hvorfor han vil blive i DK som behandler et emne han er ligeglad med skidt!!

desuden bliver din kommentar opfattet meeeeeget negativt og det kan du også godt selv se! men havde du skrevet det du skrev anden gang ville det ha været forståeligt!

• #80   18. feb 2008 Forstår godt du tog emnet med da de jo har lidt med hinanden at gøre men alligevel ikke smiley

• #84   18. feb 2008 * Blood Brothers *

nej det er min mening..

• #85   18. feb 2008 Godt et skridt i den rigtige retning .. ! smiley
    Det danskerne blev krænket og sure af var vel mest at de satte danskeres liv i fare da de gik amok i gaderne .. de flygtede jo ud af landet ? hvorfor dog det? havde de gjort noget, nej det tror jeg nu ik .. så at de gik amok og generaliserede så meget at hver dansker man så havde haft en finger med i spillet er jo helt forkert ..
    Og jeg kan da forstå hvis man havde stået åbenlyst i jeres land og brudt nogle regler at de pågældende var blevet straffet i henhold til jeres lovgivning .. og hvis lovgivningen her i landet var sån at man ikke måtte lave satiriske tegninger så var de nok også kommet for retten hvis de da overhovedet havde lavet dem ..

Men lad os se bort fra det, fordi dit problem i det her tyder på at du føler at bare fordi man er muslim så bliver man ikke hørt i denne verden .. og der er da en snert af sandhed i det, fordi mange ser sq en ekstra gang på en indvandrer "skulle han nu have en bombe gemt under jakken" eller lign. og det er jo fuldstændig latterligt at vi selv går og generaliserer gode folk på en sådan måde ..
    Jeg har selv en masse gode venner som er muslimer og hvad ved jeg, det må de da selv om ? det ændrer da ikke på at vi har det godt sammen ? mennesker er mennesker ..

Og det du siger med hævn har du også komplet ret i.. det er helt igennem forkert .. Og der mener jeg det er forkasteligt at de begynder på alt mulig bavl uden de på nogen måde har en snert realitetsfornemmelse af hvad fanden det er de går amok over .. ? jeg kan da forstå de bliver krænket hvis de bare havde set tegningerne og ikke vidste historien bag det .. men det betyder stadig ikke at det er rigtigt det de gør .. !

Det der er helt galt, er de skal demokratisk komme og snakke om det og fortælle hvad de syntes .. så skal de nok blive hørt .. folk gider jo ik høre på en idiot der bare står og råber og smadrer en masse ting .. ?

• #86   18. feb 2008 Jeg synes det er noget pis..
    vi har ytringsfrihed, vi kan sige, og skrive hvad vi vil.
    og så skal alle dem der er sure over det, lade være med at sætte ild til alt..
    bare fordi vi vil udstille tegningerne, det er en del af danmarks historie, om hvordan vi fik sat hele verden i vreden næsten.

havldelen af de unge udlændinge der kommer i tv'et siger, kæmp for muhammeds sag.
    men hvis de nu vidste hvad der stod i koranen så ville det da tage en drejning..
    folk sætter sig ikk nok ind i hvad det er de protestere mod.
    og hvis de er utilfreds med Danmark kan de bare tage ned til deres eget land, og bombe hinanden.

• #87   18. feb 2008 David: en anden ting er jo også at mange af dem der brændte flag af og råbte boykot DK ikke en gang vidste hva det var de var sure over! det var lederne der havde sagt at DK nu havde gjort noget forkert!

Louis G: hvilken god, argumenterende, etisk, human og virkelig virkelig moden ting at fyrer af! Det ville jo være det samme som at jeg kaldte din kæreste for en møgluder af en "fucking sjældent set så grim ko" hvor efter du bar ku få at vide at jeg må sige hvad jeg vil så du kan bar forholde dig roligt!
    tænk lige en gang mere over hva du siger!! det hjælper mere på din sag end man lige regner med!!

• #88   18. feb 2008 * jeg henviser til din første del af kommentaren da jeg mener at din anden del er mere "voksen" sagt ;P

• #89   18. feb 2008 er i bund og grund også enig med ham men det er ikke en måde at sige det på!

heller ikke at "dem der er utilfredse med vores tegninger kan bar fucke ud af vores land" da man sagtens kan være utilfreds med noget uden at skulle fucke ud af landet!!

• #90   18. feb 2008 *Blood Brothers* Lige nøjagtig og det er jo træls at en decideret "leder" kan gøre så meget ved så mange..
    F.eks. Peta det er jo faktisk verdens største kult .. de går amok over dyrevelfærd og man må ik engang ha et kæledyr og alt der hedder dyreforsøg for at opnå medicinske remedier er fuldt ud forkasteligt og latterligt .. men alligevel er der knap 750000 medlemmer og ihvertfald en 3. del af dem har sukkersyge .. de havde ikke været levende idag hvis det ik havde været for dyreforsøg ...

• #91   18. feb 2008 vidste i muhammed var pedofil ? tihi x)

• #92   18. feb 2008 Nu bliver i sq lige en tand for barnlige .. det har jo intet at gøre med de generelle indvandrer vi har i landet .. størstedelen af dem er jo hårdt arbejdende og veluddannede mennesker ?

Og til dig Free Hugs: så syns jeg virkelig du skal hive dig selv i skægget for den kommentar .. for den var da virkelig latterlig ..

• #93   18. feb 2008 HVORFOR ER DER IKKE NOGEN DER FORSTÅR UROLIGHEDERNE SKYLDES IKKE MUHAMMED TEGNINGERNE...................SELV MEDIERNE RÅBER MED DENNE BUDSKAB. HVOR FANDEN FÅR DENNE PÅSTAND FRA?????? GRRR JEG KAN BLIVE SÅ SUR OVER DET. UROLIGHEDERNE STARTEDE SIDSTE UGE LØRDAGS, MUHAMMED TEGNINGERNE KOM I AVISEN I TIRSDAGS.

• #94   18. feb 2008 * Blood Brothers *:
    på den ene side er jeg barn, på den anden side er jeg ansvarlig.. smiley
    men det er meget lidt.. ;b

• #95   18. feb 2008 Tak søde.. ;b

• #96   18. feb 2008 Nå,
    men du staver som en lille dreng..
    jeg sender en ordbog til jul.. smiley

• #97   18. feb 2008 Lise S: Ja har set dem og kender historien om dem ..
    De blev jo bragt som illustrationer til en artikel i jp.. tror den hed noget med angst for kritik af islam !

• #98   18. feb 2008 David Stampe G

latterlig ?

det rigtig nok! der stor et sted i DEN STORE STYKKE BOG (koranen) at han har Knæpped med mindre årige piger!

• #99   18. feb 2008 stor = står

stavefejl er gratis i dag ! smiley

• Seriøst ?
    Seriøst ? Tilmeldt:
    okt 2007

#100   18. feb 2008 folk var ligeglade med jesussandalerne !

det var kun kirken, OG FU** kirken..

men sjovt er alle muslims sure..

• #101   18. feb 2008 i keder jer virkelig..
    gå nu op i det.. ;b

• #102   18. feb 2008 til lise

hvad er det du vil vide om de tegninger?

• #103   18. feb 2008 til Lise

Præcis, du har ramt pletten af det hele. super. det er korrekt at mange mennesker snakker lige ud af luften, uden at klar over hvad der fub eller fakta. folk snakker om de ting hvad de har hørt fra naboerne. det er virkelig trist Lise. men jeg er glad for at du kan se denne problem. smiley fra mig:)))

• #104   18. feb 2008 Til Mark

der findes tonsvis af meterialer inde på nettet, hvis du ligger med influ. jamen så har du rigeligt med tid til at undersøge det. hvorfor skal jeg bruge min tid på dig. ja vi kan debatere, men jeg hader klippe tingene ud i pap, siden jeg har været med i debatten har jeg kommet flere links så folk kunne se hvad der er hvad. jeg kommer ikke med bulshit lige ud af luften. jeg smider fakta på bordet. Mark hvis du gerne vil vide om de tegninger, jamen så smør ærmene og komme igang med at søge på nette. her har du en links du kan starte med.

http://www.humanisme.dk/muhammed-karikaturer/index.php

• #105   18. feb 2008 David Stampe G - Fordi de tegnere mangler noget som også er en del af den danske opdragelse, nemlig at have respekt for andre og deres meninger..

At tegne mohammed er som at sige nah nah nah jeres profet er dååååm

• #106   18. feb 2008 Lise S - Nu snakker jeg om muhammed tegninger smiley Muhammed er profeten..

• #107   19. feb 2008 T.J: nej nej .. det som det bundede i med de tegninger der nu viste profeten, og faktisk også de andre .. var jo at folk hele verden over var så utroligt bange for at på nogen måde lave "kritik" eller lign. med enten muhammed eller bare de muslimske lande fordi de frygtede at alt ville gå amok, som det jo næsten gjorde.. og det er jo latterligt at vi alle skal være bange for at kritisere noget som måske mangler noget kritik .. og så kom de med deres eget synspunkt og lavede nogle satiriske tegninger til det fordi de er i deres fulde ret til det og ville demonstrere at det altså ikke kan passe man hele tiden skal træde varsomt når det handler "dem" .. det gør man jo ikke med andre så hvorfor fanden skal vi allerede starte med at lave forskel der? det var jo i min mening deres endelige budskab hvis vi ikke vil ha forskel på fisk ..

• #108   19. feb 2008 David Stampe G - hvorfor mn skal gøre forskel? fordi folk ikke er ens :S

• #109   19. feb 2008 T.J. jamen derfor skal man da ikke forskels behandle folk generelt? det er da forkert .. det ville være som at komme ind på mcd, og så må du ikke købe en hamburger for 10 kr fordi du har grønne øjne? .. helt forkert mester

• #110   19. feb 2008 David Stampe G - Selvfølelig skal man forskelsbehandle folk, og det gør man også inden for landegrænsen.. Det er umuligt at behandle alle folk ens..

Og nej det vil ikke være det samme, da mc D ikke må sige de ikke vil sælge til dig hvis du har penge..

• #111   19. feb 2008 T.J. korrekt i forhold til mcd .. men der bliver jo gjort så meget andet forskelsbehandling sådanne steder .. så som i byen, hvor "mørke" mennesker ikke må komme ind fordi de har en anden farve.. eller hvad ved jeg .. og i min mening er det komplet forkert! og det var jo også det emne de prøvede at lyse op for! fordi det er da forkert? det syns jeg sq .. alle mennesker er mennesker .. alle opfører sig forskelligt, men det ændrer da slet ikke på at folk ik skal have de samme rettigheder?

• #113   19. feb 2008

Vi dansker skulle prøve at brænde deres BMW'er a og se om de synes det er sjovt..
    Som i Gallerup smid dem ud når de laver ballade, så er det deres problem at finde noget nyt, at hvis de ikke har et arbejde kan de ikke bo her.

Synes sku de skal indrette sig efter hvordan det er i Danmark ellers kan de bare tage hjem igen, der er ingen der tvinger dem til at være her .

Bare fordi man tegner en tegning tag jer sammen man, hva så med den julekalender der lige har været med Ali , hvorfor gjorde i ikke noget ved den ...

Sorry det er bare min mening .

• Seriøst ?
    Seriøst ? Tilmeldt:
    okt 2007

#114   19. feb 2008 Hakan H -

nu er jeg slet ikke racist selv, men tror du ikke at de politimænd som hele tiden skal holde jer i nakken for "spat" på et tidsounkt, af at han hele tiden skal ud til jer, når han kunne sidde derhjemme med sin familie ?

Tænk hvor mange penge vi spilder på jer.. alle de politimænd der går ude, og allle de reparationer der skal foretages...

• Seriøst ?
    Seriøst ? Tilmeldt:
    okt 2007

#115   19. feb 2008 jer = invandrene der begår ulovligheder

• #116   19. feb 2008 Det er sådan nogle som jer kan pisse mig af. jeg har tusind gang sagt lad være med at sige "JER" hele tiden, hvad fanden er vi her i landet. vi er også medborger her i landet. og ikke andenrangsborger. hold kæft mand folk fatter nadda herinde, der er så mange racister jeg har diskuteret i over en hel uge. ligesom rapperen natajsha dans "vågn op danmark, jeg vil have den gamle danmark tilbage" og ja jeg vil ønske vi kunne få den tolerante, ikke racistiske danmark tilbage, så vi kan undgå sådan nogle uroligheder.

• #117   19. feb 2008 dans=sang

• #118   19. feb 2008

Det er fordi dem som laver balladen for de andre udlændinge til at stå i dårligt lys .

Der er efterhånden ingen steder i Danmark man ville tage nogen ind på arbejdsmarket som hedder Muhammed forstå mig ret . Fordi de "gode" indvandere kommer i dårligt lys .
    Hvis man er sur over alt det i Danmark så lad hver med at være her .

Og det der med tørklæder... Hvis vi skal have tørklæder på når vi er på ferie i jeres land skal i ikke have her i Danmark... så det vel fair .
    Men er ikke racist jeg har bare en mening , for synes det er latterligt at brænde ting a her i Danmark.

• #119   19. feb 2008 undskyld snakker vi nu om tørklæder?? eller arbejdsmarkedet??? urolighederne?? muhammed tegningerne????

kan man nu snart finde ud af hvad vi debatere om, tror ikke engang du selv ved det jackie

• #120   19. feb 2008 og lad være med at slå allesammen over et tråd, du kunne jo skrive de unge ballademager..... det er jo ikke aller 250.000 indvandere og flytninge som er kriminellte, ballademagere eller terrorister............

• #121   19. feb 2008 kriminellte=kriminelle

• #123   19. feb 2008
    250 T, I er mange flere det er jo for let t komme ind i Danmark.

Jeg snakker om nogen ting som er i hele debatten så ved godt hvad jeg snakker om ..

Men man skulle fandme brænde dem som laver ballade deres biler a og huse, og se om det var sjovt .
    Men så vi ikke en skid bedre selv så lader jeg bare blive i mine tanker..

Synes du ikke helt ærligt i skulle lytte til jeres imam mand.
    "Lad hver med at lav, ballade i kommer til at gøre så vi ser dumme ud"

• #125   19. feb 2008 til Emre G

jeg har nu deltaget i debatten i over 10 dage, jeg er virkelig træt nu. folk køre stadig væk med deres JANTELOV. det er så svært at fortælle dem idet de er så fremmedhadeske. racismen fylder så meget i deres hjerne at det er umuligt at kører et ordentlig debat. jeg er selv medlem af integrationsrådet i min kommune, her har vi også medlemer fra dansk folkeparti, tro mig de gider simpelthen ikke høre på en om det er på den ene måde eller på den anden måde.

som du siger, de må bare sejle i deres egen sø. jeg er træt nu. jeg trækker mig fra debatten. hmmmmmmmmmmmmm:((((

• #126   19. feb 2008 til Emre G

der findes dødsstraf i DK. det står i Grundloven.

• #129   19. feb 2008 Hakan og Emre.. Jeg syns det er synd at se i skal råbe sån op og bruge det sprog for at i syns i for jeres meninger hørt og i det mindste ud .. en grund til folk vel i alt helhed har en indre "frygt" er vel at mange indvandrer skal råbe og skrige fordi de på en måde tror det får deres meninger bedre ud? at de bliver hørt sån? .. det kan jo ikke være rigtigt .. men det er jo ikke bare jeres skyld, det er da helt sikkert også vi danskere og mange andre lande.. som behandler jer på en uligeværdig måde fra starten af,, og det er jo også ganske forkert .. helt sikkert vi er alle lige gode til det her ! og har alle vores del i problemet !

• #131   19. feb 2008
    Emre G:
    Ja jeg synes morderne skulle streffes .
    Men nu synes jeg i forvejen at det danske retssystem er noget LORT, folk bliver slet ikke streffet nok .
    Det skulle være som i USA.
    Så kunne det være folk ikke gad at lave alt det ballade...
    Man får hvad 20/60 dage for vold f.eks. synes du selv det er nok når man har banket en totalt ?

Hakan H:
    Nej der findes ikke dødsstraf i Danmark , så er der noget jeg er gået glip a ... men det skulle på en måde indføres og på en måde ikke .
    For man kan jo komme til at dømme de forkerte .

• #132   19. feb 2008 Det er et...eller...det VAR et yndigt land!
    Danmark er blevet forpestet af lande, hvor folket nærmere
    opfører sig som vilde dyr end som mennesker!
    Nu bliver vi gjort til grin i vores eget land af "folk" som vi
    hjælper til et bedre liv - "folk" som vi giver tag over hovedet,
    penge til mad, moderne tøj og stor BMW, gratis uddannelser osv.
    osv. osv. osv. osv.! De burde knæle af taknemmelighed hver
    gang de så en dansker, men de har åbenbart en anden måde
    at sige tak på:
    De brænder vores offentlige bygninger, vores hjem og biler,
    laver indbrud i private hjem og slår gamle danskere halvt ihjel,
    går i krig mod politiet og håner vores danske værdier, love og
    regler... Nu er det VORES tur til at sige tak på VORES måde! Fra
    nu af handler vi ikke længere hvor der står "folk" med tørklæder, vi
    får ikke lavet bilen, hvis mekanikeren har en underlig accent, vi
    støtter aldrig mere politiske partier, der har medlemmer, som
    hedder noget i retningen af Naser Khader OG vi sælger ikke
    varer til "folk" med tørklæder, vi reparerer ikke bilen, hvis ejeren
    har en underlig accent og vi optager aldrig medlemmer i vores
    politiske partier, der hedder noget i retningen af Naser Khader.
    Ja, det ER synd for dem der kan og vil opføre sig ordentligt, men
    kollegtiv afstraffelse er noget vi alle kender til og hvis det er det
    eneste der virker..........
    Det VAR et yndigt land - NU skal det fandme være det igen!
    (Kopier denne tekst til din profil tekst eller opret link hertil og tilføj som ven)
    Dette skal på ingen måde opfattes som værende racistisk, men
    derimod som en opfordring til at stoppe al balladen og respektere
    de danske værdier inklusive ytringsfriheden.

• #133   19. feb 2008 ytringsfriheden gælder kun for dansker. indvandere og flytninge har ikke lov til at ytre sig............. ligeså snart vi ytre os, enten er vi fundamentalist, ballademager, kriminel eller terrorist.

• #134   19. feb 2008
    okay jeres frihed erat brænde ting ned eller hvad

• #135   19. feb 2008 hakan H: det er jo det mange folk gerne vil væk fra .. deriblandt mig ihvertfald .. det er jo dobbeltmoralsk og dyb forkasteligt at en dansk statsborger ikke har sin ytringsfrihed lige meget hvilken farve eller land han/hun så stammer fra .. Ud over det har i jo selvfølgelig jeres ytringsfrihed det er jo den danske ret..
    Et større problem i det er jo så bare at mange indvandrer ikke kan finde ud af det med at bringer mange af de "dårlige" egenskaber fra deres fædreland med ind i vores og tror at det er ok at gøre som de gjorde der hjemme .. men det er det ik!
    Men alt i alt er det forkert ikke at lytte til sine medmennesker når de har et budskab eller en bøn de gerne vil ha hørt!

• #136   19. feb 2008 til -HaTe -

jeg er født og opvokset i danmark, . dvs. ytringfriheden gælder ikke for mig, er det du prøver at sige????

• #137   19. feb 2008 til Lise

lad ham bare være, han er en fordumsfuld, bitter mand. endnu engang har vi en dobbeltmoralsk individ her. han mener at alle de hvide har ytringfrihed og alle dem som er sorte har ikke ytringfrihed. han skyder sig selv i foden.

• #138   19. feb 2008 til -HaTe -

alle dem som er uenig med dig er nogle blanke mennesker ik. tåler du lidt modstand i din egen debat. gider ikke bruge min tid på en racist.........OMMERRRRR

• #139   19. feb 2008
    -HaTe-

Er helt enig med dig !

• #141   19. feb 2008 til Mark

hvornår er du rask??? synes at lige siden du er har fået influ. er du blevet lidt gak gak i hovedet. hvad sker der med dig. manden er helt bimelim.

• #142   20. feb 2008 til -HaTe -

din fordomsfulde propaganda røre ikke mig, svin du så meget du vil DUDE. du har lov til at ytre dig som alle mulige mennesker. svin du bare til, bare blev ved. du kører med klatten, yeahhhh. hey hvordan går det med johnny hansen, ses i tit. hey hvornår har i nazi-optåg, det må da være snart. hils johnny

• #143   20. feb 2008 SE HER HVEM DER BRÆNDER JERES BILER OSV.

TRYK HER PÅ LINKEN.

http://ekstrabladet.dk/112/article976549.ece

• #144   20. feb 2008 som dog samtalen har ændret sig siden jeg var herinde sidst :S

håbede ellers lige at den var på vej i en rigtig retning, en stille og rolig diskution ved godt den ikke kan være rolig da den rører mange personligt, men den virkede til at folk kunne snakke sådan nogenlunde ordenligt til hinanden herinde!!

:S I guess I was wrong!!

• #145   20. feb 2008 Hakan H... en ting er at brænde ned fordi det er drengestreger (kriminalitet) en anden ting er at demonstrere mod danmark og brænde ting og sager af på baggrund af at man føler sig uretfærdig behandlet!!

• #146   20. feb 2008 til * Blood Brothers *

der er et pr. uvidne personer som snakker lige ud i luften, jeg kommer med fakta, men disse mennesker kan ikke engang kommentere dem. jeg er blevet så immun overfor folks fordomme at jeg sidder bare griner af det. der har ikke været særlig mange herinde hvor man kunne debater ordentlig uden at smidde mudde efter hinanden. debaten er endt grimt desværer. folk har alt for mange fordomme over for indvandere og flytninge desværer.....

• #147   20. feb 2008 Har lige en kommentar....
    tænker tit , når nu de lande i udlandet brænder vores flag af ,eller de brænder statsminister billede af..hvilket jeg fordømmer meget....
    hvordan ville deres reaktion være hvis vi brændte deres flag eller billede af profeten..???.hvis der var noget som vi var utilfreds med i deres land...hva ville der ske..???
    tror nok vi danskerer opfører os godt i forhold til at de pisser på os på den måde.....

• #148   20. feb 2008 ja den her diskussion har da vist aldrig været meget mere end at svine sine medmennesker .. tænk lige over .. at alle der sidder og skriver herinde er danskere? regner jeg ihvertfald stærkt med .. at de har deres mening er jo på ingen måde kritisabelt!? det er en regel i vores land .. følg dem nu !

• #149   20. feb 2008 til -HaTe -

jeg er født og opvokset i DK. hvilke land har du tænkt dig at du ville sende mig. jeg er bare bitter over at der er så meget fordomme imod indvandere og flytninge i DK. selv EU har sat Danmark på første plads over de mest fremmedhadeske land. hele EU kan se det, men Danmark "VIL" ikke se det. siden de borgelige partier og Dansk Folkeparti kom til magten, har der kun været fordomsfulde reaktioner i Debaten. alle indvandere og flytninge blive behandlet som andenrangsborger.

• #150   20. feb 2008 hov..hov...danskfolke parti sidder hvor de gør og har magt som de har... FORDI der er nogle danskerer eller mange danskerer som har stemt på dem.

• #151   20. feb 2008 til -HaTe -

Ok. nu skal du høre. jeg har dansk pas. hvor i verden vil du sende mig? mine forældre er døde. jeg har ikke andre familier i verden end Danmark. ok og en anden ting, der bor 87000 polakker i danmark med dansk pas, vil du også sende dem hjem, hvis 5-6 stykker lavede ballade, ups nå ja jeg har glemt det, de røver jeres banker og stjæler jeres biler hermed eksportere det ud af landet. dvs. du vil smide alle de mennesker ud af danmark selvom de har dansk pas og har tilknytning til danmark. wow, du er skuda smart. skulle du ikke melde dig ind hos Danak Folkeparti, for det står faktisk i deres parti-program. i ville nyde hinandens selskab. hahahaha

• #152   20. feb 2008 Hakan H.. nu skal du lige passe lidt på med hva du siger!! det var faktisk først da du kom til i debatten at alle de der fordomme som du nævner kom...

kan du se i sammenhæng, det kan jeg!!

• #153   20. feb 2008 i = en

• #154   20. feb 2008 til * Blood Brothers *

hahaha. og jeg er den eneste som debatere med et pr. fordomsfulde personer, thats all. sorry jeg kan ikke holde min kæft. jeg hader uretfærdigheder, og med dette har jeg lov til at ytre mig ligeså meget som i gøre. hvis du ikke kan lide at debater med mig, så lad være med at skrive til mig. menn siden du hele tiden skrive til mig, kan du vel lide at debater med mig hahaha

• #155   20. feb 2008 Det er simpelthen fordi jeg elsker at diskutere med idioter for det får mit liv til at virke bedre og federe at leve!!

• #156   20. feb 2008 hvis jeg er idiot så er du selv en idiot hahahahha

• #157   20. feb 2008 til -HaTe -

hahahaha, du er til grin. hvis jeg var en ballademager eller kriminel, så ville jeg nok ikke sidde her og debatere hahahaha. jeg får skuda nogle billige grin idag hahahaha

• #158   20. feb 2008 ok drenge, jeg trækker mig fra debaten. så må vi se hvordan i debatere. værsegod bordet er jeres:)))))

• #159   20. feb 2008 kom nu debatere med hinanden. bordet er jers nu.....

• #160   20. feb 2008 hvem af os er nu racist hmmmm du ha rlige skudt dig selv i foden hahahahah

• #161   20. feb 2008 jeg er mere dansk end du er ahahaha. se lige på din stamtræ, du er sikkert en svensker eller polakker måske hollandær. 36 % af det danske befolkning er ren dansk remember that DUDE..

• #162   20. feb 2008 Det her lort er da kommet meget længere ud end bare at diskutere/debatere om muhammed tegningerne!?!?! krafteme utroligt hvad man skal finde sig i at høre på! tænk nu lidt længere end jeres egen næsetip og snak pænt herinde .. det er ik kun folk over 18 der sidder her og læser vel!

• #163   20. feb 2008 Jeg er en 1/8 del tysker... og de havde åbenbart lidt ret i hvad de havde gang i den gang i 1943 så er faktisk stolt af at være det....

når man ser på sådan nogen som dig!!

• #164   20. feb 2008 David er helt enig med dig men det der Hakan noget der har bare bragt mit pis i kog... ikke fordi han er invandrer men fordi hans argumenter og kommentarer er så barnlige at det er helt latterligt!

• #165   20. feb 2008
    Hakan H :

Hvordan kan du være udlæning hvis du er 100 % dansk ..
    Tror ikke på du er det heller ikke med det navn du har ...
    Tror nu at -HaTe- Er mere dansk end dig ellers havde du heller ikke været for alle de brænde der er.

• #166   20. feb 2008 Blood brothers .. ganske rigtigt .. syns heller ik det virker til at han er den hurtigste knallert på havnen .. men det er da bare trist at sidde og se på at en diskussion skal ende i en hanekamp..

• #167   20. feb 2008 EMRE G:

Hvis du nu læser efter så sagde jeg os både og som USA.
    Jeg går nemlig ikke ind for at man skal have dødsstraf når man kan fejl dømme en som er uskyldig .
    Synes lige du skal læse hvad folk skriver før du udtaler dig om noget her inde.

• #168   20. feb 2008 David.... Ja men det er alligevel svært når man sidder i en fin diskution og snakker sammen og kommer med rolige argumenter også kommer der sådan en og ødelægger den!!

• Stewart S
    Stewart S Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 121
    #169   20. feb 2008 Har sagt det før men...
    Det er ifølge koranen forbudt at tegne profeten muhammed.
    Men nu er der ikke nogen af dem som har tegnet ham som er muslimer vel?
    Muslimer lever jo heller ikke efter de 10 bud fra biblen.
    Så fat dog at vi ikke skal overholde jeres religiøse regler. Vi spiser svinekød og tegner muhammed så tit vi vil.

• #170   20. feb 2008
    Banger.

Helt enig .,
    Hvis de ikke leve efter vores regler så lever vi heller ikke efter deres sådan er det bare

• #171   20. feb 2008
    -HaTe-

nej netop .
    Synes det er for langt ude at de kan komme her op og tror de kan gøre lige hvad der passer dem også tror de at de får noget ud af det . NEJ !

• #172   20. feb 2008 Skrevet: 20-02-2008 12:08:39 Slet indlæg

til -HaTe -

jeg kan dømme dig racist efter dine holdninger og synspunkter. lad mig forklare hvad racisme er:

Racisme refererer til overbevisninger, der fører til negativ forskelsbehandling af folk på basis af deres opfattede race, som i snæver forstand kun betyder biologisk race. I nogle kredse i Danmark samt i internationale miljøer såsom FN og EU, opfattes forhånelse af kultur og religion også som racisme , og racisme kan efter den opfattelse derfor også omfatte etnisk herkomst generelt og dermed også kultur og religion.

I den nye brede forstand af racisme er man dermed racist, hvis man forhåner religiøse og etniske grupper generelt, uagtet at religiøs overbevisning intet har med racebegrebet at gøre.

her du link:

http://da.wikipedia.org/wiki/Racisme

DU BESIDER ALLE DE EGENSKABER SOM RACIST, SÅ DU ER RACIST.

• #173   20. feb 2008

Nej for han gør jo ikke forskel på at du er undskyld ordet sort og vi er hvide .
    Han siger jo bare at det ikke kan passe at i kan komme her op og tro i kan gøre som det passer jer .

Har ikke en skid med Racisme at gøre .

• #174   20. feb 2008 HAHAHA, kan du ikke finde egene ord. du stjæler mine ord. nååååååå ramte jeg nogle knapper som gjorde ondt, nååå hvor er det synd for dig. du skal ikke være ked af at du er racist, dem er der en del af i debatten, du kan sagtens få støtte af dem....de skal nok trøste dig:)))

• #175   20. feb 2008 Hakan H... var du ikke skredet eller hva??

• #176   20. feb 2008 til Jackie I

nååå hvor er du sød, har du et eller andet kørende med
    -HaTe -. jeres holdninger og synspunkter passer, hmmmm nu ved vi ikke hvordan han ser ud. den billed han har i sin profil, er selvfølgelig ikke ham selv. han sagde faktisk han var en lille splejs knægt. heyy skal vi hooke jer to sammen???

• #177   20. feb 2008
    Hakan H.

Du svarede aldrig på det jeg sagde .
    Du er jo ikke 100% dansk .
    Det er dig der er racist.
    Din familie kom til Danmark fordi de skulle have hjælp det fik de og hvad er takken at i brænder VORES land a .

• #178   20. feb 2008
    Hakan H.

Nej jeg har sku en kæreste såå...
    Og har bare samme synspunkt som ham.... sådan er vi bare .
    Men vi er på ingen måde racist, vi har bare en holdning til at "i" ikke kan finde ud af at opføre jer ordentlig i Danmark

• #179   20. feb 2008 hej -HaTe -

du viste mig dit billed igennem baboom igår, du var skuda en lille splejs. du sagde jo selv at du have denne billed så du kunne score piger.

• #180   20. feb 2008

Hakan H.
    Så det godt jeg ikke tror på dig hva ....
    Men kom til sagen ..
    Svar på det du bliver spurgt om eller blev du mundlam nu ?

• #181   20. feb 2008 nå men jeg smutter fra debaten, det er ikke blevet til andet en mudderskast. takker for debaten så længe det varede godt. god debat til alle...............bye

• #182   20. feb 2008
    Haha

De rigtige fik ret
    og den lille Hakan H. måtte se dig tabt

• #183   20. feb 2008

Hehe ja kunne da godt være smiley

• #184   20. feb 2008 HaTe... det GØR vi! han er stadig af racen mennesker!

• #185   20. feb 2008
    Nej for prøv at læg mærke til hvem der har brændt ALT ned det er UDLÆNING

• #186   20. feb 2008 så er det af en anden afstamning... ikke race!

• #187   20. feb 2008 uden mig har i ikke nogen debat, i har brugfor mig til at debatere med. debaten er død uden mig:)))

• #188   20. feb 2008

det er fordi alle er i mod dig .
    Alle her inde har samme mening om det her undtagen dig

• #189   20. feb 2008 Jackie I det skyldes at jeg er den eneste "fremmed" herinde. jeg ønsker bare en sund debat, vi må tale sammen. og finde en løsning. det hjælper ikke at generalisere og smidde mudder på hinanden. dialog er det vigtigste redskab som vi kan bruge. og det er forkert at brænde biler og skoler osv. af, håber at de også finde de skyldige. men i må indse at det er ikke alle indvandere og flytninge som er de "bad guys", det er forkert at generalisere. vi må lærer hinanden særhed bedre at kende og acceptere hinandens kulture og religion.

• #190   20. feb 2008
    Hakan H.

nej det ved jeg godt , har man venner som ikke er danskere som opfører sig ordenligt .
    Og ja det er lige som meget danskere som andre der er "the bad guy" Men nu sad vi jo og snakkede om denne debat og det er kun Udlæninge som har sat brænd til vores ting .
    Synes ikke det kan være rigtigt . ja jeg synes os vi skal komme frem til en løsning . men det er jeg sku bange for vi aldrig gør vi er alt for forskellige .

• #191   20. feb 2008 til mark

stop det mark stop, hvad skal vi og tæller jødernes synogonger, eller hinduernes bedesteder osv. osv. du sætter alle mennesker i samme bås. det er jo ikke alle indvandere og flytninge der er kriminelle. mange er under uddannelse, mane arbejder som eller enhver dansker gøre, det er kun en lille få procent som laver kriminelt eller er ballademager. stop det nu mark, gider ikke høre på din fordomsfulde kommentarer mere.

• #192   20. feb 2008 til jacki

hvis vi forstår og respektere hinanden, jamen så kan vi komme til en løsning.

• #193   20. feb 2008
    Hakan H.

Det kommer aldrig til at virke tror jeg ikke .
    vi er to vidt forskellige kulture så...

Men man ved aldrig .
    Men man skal vende den om og sige dem der har været i tv indtil nu skal ikke sige at de bliver ved med at brænde ting fordi de er sure .
    Så kommer man ikke langt med at blive enige om noget.

• #194   20. feb 2008 Hold da op den her debat er da godt nok kørt af sidesporet, kan høre der er mange delte meninger.
    Vil give nogle af jer ret, men vi skal bare passe på og ikke tage alle indvandre/flygtninge og gøre dem kriminelle, for det er da nok en lille procentdel af dem der er i landet der laver kriminalitet, nok hørere man meget om at de laver meget kriminalitet, men mon ikke også det bliver pustet meget op af medierne??, for som hakan skriver er der da flere der studerer/arbejder driver pizzariaer osv osv, vi må da heller ikke glemme ungerne da de fik revet deres hus ned, hvad skete der ikke der, de lavede da også bål i gaderne og brændte biler af der, men hvor mange af dem blev retsforfulgt, tror sgu ikke det var ret mange af dem.
    Ja det danske retssystem er for ringe, der burde være hårdere straffe til dem som laver kriminalitet, om de så er sorte gule eller hvide. vi kan jo ikke bare smide en som hakan ud af landet da han er født og opvokset i danmark, det vil sige at hvis jeg lavede en masse kriminalitet, så skulle jeg smides tilbage til sverige, fordi jeg blev født der og levede mine 3 første år der, det hænger jo ikke helt sammen??
    Bare min mening og synspunkt

• #195   20. feb 2008 til Jackie I

man skal være optimist. i min kommune har vi en integrationsråd. her har man kommet langt med integrationen. i vores kommune har man lavet mange arragementer hvor dansker og indvandere der var med i den, bla. komme på besøg hos hinanden. og det var en succe. nu har danskerne og indvanderene et bedre forståelse for hinanden, og det er dejligt at se. håber at andre kommuner ligeledes laver sådan nogle arrangementer. kultur kan ikke være anderledes end dig mig eller dem. det eneste der er forskel på min nabo christian og mig er mit navn og hud farve. jeg lever dansk, hver evis eneste dag.

• #196   20. feb 2008 til kim M

de ting du har skrevet lyder som en sang i mine øre. glad for de ting du har skrevet. jeg kunne ikke være mere enig.:)))

• #197   20. feb 2008 :o) synes bare folk generaliserer alle flygtninge/indvandrer og det er meget forkert, for man ser og hører sgu tit om gode og dygtige udenlandske læger lærer osv osv.
    Danskerne er ikke en skid bedre, forskellen er bare at det er indvandrer/flygtninge, og fordi de er det skal de åbenbart smides ud fra hjem og land, istedet for at gøre strafferammerne strengere.
    Vil vove og påstå at 90 % af dem ikke har en skid at vende hjem til, hverken hus eller familie.

• #198   20. feb 2008 ahh ja nu kan jeg sq os følge bedre med igen .. Kim M.. herligt at se en seriøs mand skrive noget istedet for ren og skær svinen og konstant snakken om det samme .. skyklapperne af folkens !

• #199   20. feb 2008
    Hakan H.

ja det er self rigtigt .
    Men nu kommer jeg selv fra Århus -
    hvor meget af det er ude i gellerup . og på min skole er der mange "ikke danskere" og de er altså ikke for smarte at høre på skulle jeg sige efter deres mening skulle det var dem som havde dette land ....

men ja man har da lov at håbe .
    Og tror da det bliver fedt hvis alle kunne sammen .
    Men ved ikke om du har det på samme måde men synes nu det er for let at komme ind i Danmark hvis du forstår.

Gik i klasse med en fra Eqador og han havde opholdstilladelse i Danmark og ikke andet,.
    Vi skulle på studietur i England men da vi kom ud i lufthavnen måtte han ikke komme med de var bange for at han blev i england . så de tager næsten ingen ind der ovre . hvis du kan følge mig lidt .

• #200   20. feb 2008 det er ikke min ansvar at rette op på en balladamager i århus, den side kan du vel se -HaTe -

• #201   20. feb 2008 hakan H...nej men vis dig som et godt eks og stå frem....

• #202   20. feb 2008 til eddie J

hvordan har du tænkt dig at jeg skulle stå frem???

• #203   21. feb 2008 Hakan h... alså det ikke ment på den måde med at stå frem som en politiker..eller andet..
    Nu kender jeg selv en del udlændinge fra sønderborg det så arabere..men den eneste forskel på ham og en dansker...eller han er jo os dansker, er at han er lidt mørkere i huden...alle folk ser op til ham, godt arbejde,(løn ca 400.000 kr) hus, bil, osv...hans omgangs kreds lytter til ham , fordi de kan se det kan lade sig gøre at leve i danmark...uden at lave alt muligt..hva ved jeg, hærværk tyveri..osv..
    alså han fortæller dem faktisk hva der er rigtig og hva der er forkert..og de lytter sku til ham, han er jo kanont god mand for danmark..ikke nok med han er 200 % intergret (stave) men han viser os andre udlændinge hvordan man gør..selvfølge er han stadig troende på sin tro..os helt ok han er jo muslim.
    Et stort + til netop ham er at han godt kan lave sjov / ikk er så alvorlig selv om han er troende,hvilkede mange udlændinge ikke kan , syntes jeg....eks vis jeg stillede ham et spørgsmål om hvad han skulle lave juleaften ....svaret var..ja hva tror du selv, vi skal sku da have vores flæskesteg og efter danse om juletræ....hehe... se så fik vi jo lige snakket om nogle ting der..., kan du følge mig, jeg betragter ham faktisk som dansker som jeg kan sige at til og omvendt...
    Den måde jeg mener eks/stå frem.

• #204   22. feb 2008 ok.......

• Seriøst ?
    Seriøst ? Tilmeldt:
    okt 2007

#205   22. feb 2008 Tegninger er grineren. Men de mennesker som ikke kan acceptere dem er nedern..

Man må jo INTET liv have, hvis nu men får nedern på af en karikatur tegning..

btw: 100% respect til ham du snakker om EDDIE J - Jeg kender kun sådan nogen udlændinge - for jeg gider ikke kende de andre som ødelægger alt.

• #206   22. feb 2008 .

• #207   7. mar 2008 .

• #208   10. mar 2008 vitamin john .

det kan ikke siges mere præcist.. er fuldstændig enig..

• #209   11. mar 2008 til vitamin john .

jeg kan godt forstå dig som ataist, at du ikke "fatter" hvorfor folk går op idet. der skal også være plads til sådan nogle som dig her i tilværelsen. men hvis du var 100% troende ville du have bedre forståelse over hvorfor man er blevet sur over tegningerne. du skal ikke føle dig stødt over at du er ataist, for du er ikke alene. 93.2% af danske befolkning er ataister. så det kommer ikke bag på mig, den reaktion der kommer fra danskerne.........

• Seriøst ?
    Seriøst ? Tilmeldt:
    okt 2007

#210   12. mar 2008 Hakan H .. jeg forstår bare ikke hvorfor at vi i vores land og i vores aviser ikke har lov til at tegne muhammed ?

- det er jo JER der ikke må tegne ham, vi kristne må jo godt ?

det er også meget dobbeltmoralsk, at vi bliver nakket for en skide tegning, i truer os osv.. men alligevel skal vi betale nogen af de muslimske lande penge i ulandshjælp osv.. ?

• #211   13. mar 2008 til Seriøst ?

så giv mig et eksempel hvor der har været satireriske tegninger af kristene i danske aviser?

• Seriøst ?
    Seriøst ? Tilmeldt:
    okt 2007

#212   13. mar 2008 der er tit satiriske tegninger af hende der RUTH, der er mod dem fra 69erne...

der er tit sjove tegninger af jesus ?

jeg er kristen og men går kun i kirke hver 4. søndag, men jeg føler mig ikke ramt, når der bliver snakket dårligt eller tegnet tegninger af jesus eller gud

• #213   14. mar 2008 til Seriøst ?

kom nu med Fakta, lad være med at undgå mine spg. kom nu med nogle tegninger som skulle havet været trykt i div. aviser.......

og hva f.... skal jeg med Ruth, er hun en profet som jesus??? hun rager mig en høstblomst. host nu op med nogle tegninger som du påstår at der skulle være tonsvis af. KOM NU???????????????

Kommentér på:
Muhammed Tegninger - Din mening !

Annonce