{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

Problem med en Hippie {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom!

Jeg har et problem med en Hippie, der bor hjemme hos mig. Pludselig midt om natten kan den finde på at råbe op om altmuligt, for det meste volapyk eller bare skrig. Men når jeg prøver at sige til den at den skal stoppe er det som om den ikke forstår det, fordi den bliver bare ved med det. Jeg er ærligt talt ved at være godt træt af den.

Hvad kan jeg gøre ved den, så den forstår at den skal stoppe med det?

Skal lige siges at det ikke er min Hippie, men en af dem der bor hjemme ved mig, der har den..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med en Hippie
  • #1   6. mar 2008 Jep, det er sådan en som du taler om..

  • #2   6. mar 2008 Jesper.. det er et meget kendt problem i det danske land .. men det er faktisk ikke noget man hører om .. det er lidt ligesom herpes og hæmorider .. folk har dem men er ik så glade for at snakke om dem .. så rigtig godt at se der endelig er en der står frem !
    En hippie skal tages som en hippie nu er, de har det med at være højrøstede på de mest mærkværdige tidpunkter .. mit råd er simpelt .. det er lidt ligesom at stille mælk og kager ud til julemanden .. her er det bare dig selv du stiller ud om natten, med et bat ! når han så starter op .. så giver du ham bare et konsekvent dask hen over venstre kind med battet .. og dette skulle gerne sætte en dæmper for ham .. både den nat og de følgende!


  • #3   6. mar 2008 fuck .. kan ikke stoppe med at grine " den" det sq da et menneske du snakker om? .. smid ham ud færdig ,..

    "Jeg har et problem med en Hippie, der bor hjemme hos mig. Pludselig midt om natten kan DEN finde på at råbe op om altmuligt"

    altså hallo smiley


  • #4   6. mar 2008 humor even smiley

    men altså ... håber du kan smide DEN ud smiley

    træls når DEN skråler opp ..


  • Rasmus M
    Rasmus M Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 78
    #5   6. mar 2008 Ryg den under og smid den ud ;p

  • #6   6. mar 2008 Sikken en drejning min tråd har taget..

    Det eneste jeg kan bruge til noget er sådan set David Stampe G's indlæg - Tak for det, det vil jeg prøve! Jeg har det bare ikke godt med at ty til vold overfor sådan nogle hjælpeløse stakler, men kan jo blive nødt til det, hvis det er det eneste der gør at den kan forstå det..

    Jens H - Tak for opbakningen, min ven!


  • #7   6. mar 2008 Nitroglycerin: Hvad er det lige du synes er sjovt? Jeg har faktisk et problem her.. Og så begynder du at snakke om fugle og dyr. Hvad skal det nu betyde?

    Vil gerne have at folk holder sig til mit emne.


  • #8   6. mar 2008 synes du selv du er specielt seriøst, når du omtaler et andet menneske som en "den" ??

  • Rasmus M
    Rasmus M Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 78
    #9   6. mar 2008 ok der nogle gym folks der tar det her emne for alvorligt :s

  • Rasmus M
    Rasmus M Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 78
    #10   6. mar 2008 Sorry ;p

  • #11   6. mar 2008 Jesper: jeg er slet heller ikke tilhænger af vold, eller noget i den stil, men til tider er det virkelig det eneste der virker mod dem, da de jo som du selv siger ikke hører når man fortæller dem noget og prøver at få dem til at tie stille..
    Andre ting jeg selv har prøvet med en, var at tage en langhåret paryk på, et par ordentlige solsikke briller, nogle store posebukser og en hawaii agtig skjorte på .. og det var ligesom starten på et venskab.. hippie til hippie var en meget givende metode, som gav indledning til en dybere forståelse.. altså .. han lyttede og tog ting til sig!! sensationelt... altså lige indtil jeg tog mit alm. tøj og diverse på igen.. så var det som om jeg ikke eksisterede!
    Sidste metode.. koster lidt kr, men kan have en utroligt virkning.. Køb en billet til roskilde festival f.eks.. og gi hippie mand den! ellevild render han, og tro mig, måske ser du ham aldrig mere efter det! så mangler du jo bare en god undskyldning til ejeren.. !


  • #12   6. mar 2008 Lucca: Hvorfor skulle jeg dog slette indlægget? Vil gerne have at andre med samme problem kan drage nytte af min tråd..

    David: Det lyder som en utroligt god idé.. Skal helt sikkert prøves inden den med battet. Det mærkelige er bare, at om dagen er den sød nok og der kan man godt tale nogenlunde fornuftigt med den og den retter sig lidt efter hvad man siger, men så om natten er det som om den skærmer sig selv helt af fra omverdenen og tror den ejer det hele.


  • #13   6. mar 2008 Uhhh nej så er det en af de farlige "free by night" versioner den der .. gad nok vide hvor den er blevet hentet henne, fordi de skulle efter sigende være gjort ulovlige i danmark.. pas på med den!
    Prøv evt. den samme som man tiltrækker julemand med, kage og mælk på tallerken tricket .. sæt en selvlysende tallerken et rigtig godt sted udenfor, påmonter så en god kage eller andet.. samt en coca cola eller lign. læskedrik .. når den så render ud så er det bare med at smække døren og håbe på den søger videre ud i verden.. måske finder den enda en mage?


  • #14   6. mar 2008 David: Det er ikke mig der ejer den, så vil helst ikke lukke den ud af huset, da det jo er en af dem der bor her der har den.. Har prøvet at snakke med ham om det, men han siger bare at de stopper hvis man ignorerer dem.. Det er svært at gøre med de lyde der.

  • #15   6. mar 2008 Jesper: ja det kan jeg godt se er et problem jo .. men altså, forstår godt du ikke kan ignorere den.. det er sq svært! måske du skulle prøve en mundkurv eller lign. ? eller sig til ejeren at han må ha den i snor inde på værelset ?

Kommentér på:
Problem med en Hippie

Annonce