Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  apple iphone
  • #1   9. mar 2008 alt for meget smiley

• #2   9. mar 2008 okay ??? nedern svar

• #3   9. mar 2008 telekæden har den til 6000kr uden abboment smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.559
    #4   9. mar 2008 min venner fik en for 700 + en ipod. smiley men skal der ikke simkort i sådan en satan :S?

• #5   9. mar 2008 godfather

jo der skal smiley og man kan ikke bruge "3" til den smiley

• #6   9. mar 2008 jo men 6000 er sku lidt dyr når den koster 3000 danske kr i usa så håber da på den bliver billigere

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#7   9. mar 2008 skum-cat S hmm, så tror jeg sku ikke det er iphone min ven har smiley er det ikke noget med at der er forskellige af dem så? for hans har ikke ingang til andet en det kabel og så til ørepropper. :)?

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#8   9. mar 2008 http://youtube.com/watch?v=qg1ckCkm8YI

haha smiley

• #9   9. mar 2008 okay fedt nok men venter til den kommer til danmark og får dansk menu og kan få garanti på så vis den går i stykker kan jeg få den lavet

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#10   9. mar 2008 jo, men den kan sku 100% det samme pånær ringe delen. smiley

altså der er internet og alt det der. smiley

• #11   9. mar 2008 - Phantom Mystery -:
    Hvorfor tror du at Sonofon får den? Har du bare hørt rygter eller hvad? Jeg tror selv på telia, da de har flest kunder i norden og de er eneste udbyder af EDGE! smiley

/Kenneth

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#12   9. mar 2008 kasper Ø du kan godt få den på dansk selvom den er købt i usa...

mener altså også man kan (lidt ulovligt) men unlocke den til alle andre selvskaber. mener jeg har læst det et sted. smiley

• #13   9. mar 2008 - Phantom Mystery -
    Tror heller Apple vil have en masse kunder? smiley

• #14   9. mar 2008 okay men så er der bare det problem der står på nettet alle dem der har craket den bliver låst igen og så kan jeg ikke finde ud af alt det der skal bare have en ipod der funker og som jeg kan tage ned og få lavet vis den går i stykker

og der står også på nettet at de regner med tdc får saalgsrettighederne

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#15   9. mar 2008 kasper Ø ja, men så er der bare nogle smarte hovedet der fixer det problem smiley

• #16   9. mar 2008 haha ja det er nok rigtigt smiley men hvad fuck den kommer nok snart til danmark til omkring 3500 eller 4000 kr så køber jeg den bare her så er der ingen problemer smiley

• #17   9. mar 2008 i skal nok regne med det telia der får IPHONE nu de stoler utrolig meget på Touch funktionen smiley men den er jo stadig ikke noget ved når den ikke har 3G og 5megapixels kamera smiley men der går rygter om at der kommer en med de ting og vil ende i hænderne hos "3" men det er kun rygter smiley

men køb en Ipod Touch den er meget billigere og køb en mobil som har mange gode funktioner ek.s LG KU990 eller Nokia N95 8GB samt den nye sony ericsson X1 som kommer til sommer som bliver den ultimative mobil smiley eller Nvidia's mobil som kommer sidst i året smiley

• #18   9. mar 2008 Det forventes at det IKKE bliver hverken sonofon eller telia, men derimod TDC...

iPhone er lanceret i england i sammarbejde med Vodafone - netop tdc og vodafone har et godt sammerarbejde, så derfor vil rettighederne til iPhone naturligvis også tilfalde TDC...

Ville mere ønske det blev telia, men sådan går det nok ikke

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#19   10. mar 2008 men seriøst iphone er sku ikke få dem som skriver meget, for den er virkelig lortet og skrive på! :S

• #20   10. mar 2008 Phantom

det jeg da godt smiley

3G har en stor download og upload hastighed end EDGE

3G har entil videre en hastighed på 7.2 MBIT mens EDGE har en på højst 256KBIT forbindelse smiley

og megapixels har det meget at sige på en mobil smiley tro mig, men på digital kamera er det selve optikken og lidt megapixels. men megapixels gør at du bedre kan Digital Zoom og billederne er meget mere detaljeret. helt det samme som HD kvalitet mod den kvalitet vi køber dvd film nu om dage smiley

og de mobiler der idag har 5megapixels har også special optisk ek.s har nokia fleste "n" modeller Carl Ziess optik og min LG KU990 har schneider kreuznach optik og de 2 er gode smiley mens iphone har en 2megapixels kamera smiley UDEN video optagelse smiley

• #21   10. mar 2008 phantom du skal vidst lære lidt mere om digital kamera smiley tro mig optikken er mere vigtigere end megapixels smiley spørg selv foto nørderne smiley

• #22   10. mar 2008 når ja smiley lidt svær at forstå men har fattet det nu smiley

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#23   10. mar 2008 - Phantom Mystery - man skal fandme have nogle lille finge for at skrive speciel hurtigt, for de taster er fandme så små. :S?

•  Munk Ole  
     Munk Ole   Tilmeldt:
    feb 2007

#24   10. mar 2008 jaa, tror nu bare ikke det er ligesom at vænne sig til en alm. telefon hvor der faktisk er et tastatur og hvor man har et fysisk tastatur. på iphone kan man jo ikke mærke hvilken knap man rammer. smiley

• #25   10. mar 2008 vil gerne væde med at det bliver tdc som løber med retten til iphone når/hvis den kommer

• #26   10. mar 2008 the godfather , jeg har selv en LG viewty med touch altså mobil og en Ipod touch som stort set er en Iphone uden mobil funktioner smiley og jeg synes også det er meget svært at skrive på en apple touch/iphone men derimod er LG'en utrolig dejlig og go at skrive på smiley meget bedre end fysiske

touch/iphone er alt for meget følsom touch til at kunne skrive på smiley

Kommentér på:
apple iphone

Annonce