271 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Dårlig Ide Dårlig Ide
Ja, efter min mening er det for tidligt
https://www.msn.com/da-dk/nyheder/other/borgmestre-vil-åbne-grænserne-for-turister/ar-BB13kfZ8?ocid=spartandhp
0 synes godt om
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2015
Følger: 13 Følgere: 8 Emner: 4 Svar: 241
Købmænd i sommerhusområderne har nogle steder sat vagter på, for at undgå, at hele familier bruger det som familieudflugt, når de skal på indkøb.
Lukker man op for udlændinge i sommerhuse, får man bare endnu større problemer med afstandsproblematikken, som de sikkert ikke forstår.
Man forstår godt udlejerne/bureauerne, der går glip af indtjening, men det er kun den ene side af sagen. - Den anden er smittespredningen, som kan ramme os alle.
sep 2019
Følger: 2 Følgere: 31 Emner: 55 Svar: 615
Men jeg læste at der kun ca. 150 km nede i Tyskland var et stort udbrud af Corona smitte, og jeg kan lige forestille mig, at det netop er fra det område, at mange har lejet sommerhus op langs vestkysten.
Jeg forstår så også godt udlejerne, men med tanke for endnu mere udbredt smitte i Danmark, mener jeg vi skal holde stand, indtil f.eks der også bliver åbnet op for flyvninger til de sydlige feriesteder.
Ellers giver det ligesom ikke mening.
jan 2019
Følger: 7 Følgere: 31 Emner: 84 Svar: 586
dec 2014
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 147 Svar: 2.269
En asiatisk kvinde iført stofmaske og stofhandsker mente åbenbart ikke det var nok med to meter så hun doblede lige op til fire hvilket selvfølgelig betød at et par ungersvende forsøgte at fylde hullet ud.
Et par tilråb var nok og de forsvandt om bag køen, men kvinden ændrede sku ikke taktik af den grund.
Ved kassen udmærkede kvinden sig endnu engang ved at blive stående ved dankort terminalen mens hendes 14 dages indkøb hobede sig op så ekspedienten måtte stable de sidste varer ovenpå.
Havde hun så sit dankort klar - næh nu startede kampen, iført stofhandsker, med at få kortet op af pungen.
Efter betaling gik hun møjsommeligt igang med at pakke varerne ned i medbragte poser med en hastighed der lignede slow motion og vreden bredte sig i køen.
Jeg er normalt ikke den utålmodige type, men betegnelsen lyn kineser fik pludselig en helt modsat betydning med den kvinde
dec 2014
Dårlig Ide