683 visninger
|
Oprettet:
Hvor blev de af? {{forumTopicSubject}}
Hvor blev husholdningsskolerne af for kvinder?
Der er da gået et eller andet totalt galt her i landet?
Hvad sker der når vi mænd er nødt til at lærer kvinder på 21 at koge pasta.. Jeg synes sq det er sørgeligt!
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 36 Svar: 733
Den udvikling der sker nu er simpelthen unaturlig og strider imod naturens regler.. De er bygget på 12.000års erfaringer fra det første samlerfolk opstod i halvmåne området (Mellemøsten).. Det kan man ikke bare lige lave om på sådan!
I mit 24årige lange liv har jeg kun oplevet 3 tøser hvor jeg faktisk kunne sætte mig tilbage i sofaen og lade dem stå alene i køkkenet og forvente at kunne komme noget spiseligt ind i munden, som faktisk smagte godt.
Jeg har lært at lave mad, GOD mad, af ren og skær nødvendighed.. Ellers var jeg død af sult eller dårlig ernæring, vitamin mangel, you name it..
Lise S
www.google.com er din ven, men forlanger heller ikke hjemmelavet pasta, bare at kvinder i det mindste kan finde ud af at koge det..
feb 2007
"Mænd har også godt af at lave mad
ellers lære de ikke en fis selv. :D" - Hvad i alverden er der nu galt med at blive håndfodret af en letpåklædt pige? Dessert kan jo også nydes så meget bedre så Intet fedt i at sidde med en kold tallerken og en ske og æde dessert..
feb 2007
Uha import branchen har kronet dage, kan jeg skrive under på
Koreanske biler fejler intet, så hvorfor skulle deres kvinder..
feb 2007
Præcis.. Altid rart at eksperimentere i et køkken, også med mad..
feb 2007
Men sådan noget "fed" mad får man jo aldrig lokket i en tøs nu om dage medmindre man er aktiv mindst 2 timer bagefter.. tsk tsk..
Hvor blev de af?