{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor blev de af?
  • #4   14. apr 2008 Lige siden urtiden har det blot været vores (mandens) opgave at skaffe maden.. Ikke tilberede den..
    Den udvikling der sker nu er simpelthen unaturlig og strider imod naturens regler.. De er bygget på 12.000års erfaringer fra det første samlerfolk opstod i halvmåne området (Mellemøsten).. Det kan man ikke bare lige lave om på sådan!

I mit 24årige lange liv har jeg kun oplevet 3 tøser hvor jeg faktisk kunne sætte mig tilbage i sofaen og lade dem stå alene i køkkenet og forvente at kunne komme noget spiseligt ind i munden, som faktisk smagte godt.
    Jeg har lært at lave mad, GOD mad, af ren og skær nødvendighed.. Ellers var jeg død af sult eller dårlig ernæring, vitamin mangel, you name it..

Lise S
    www.google.com er din ven, men forlanger heller ikke hjemmelavet pasta, bare at kvinder i det mindste kan finde ud af at koge det..

• #5   14. apr 2008 Leapea 'Diamanten af BB<3™ .
    "Mænd har også godt af at lave mad smiley
    ellers lære de ikke en fis selv. :D" - Hvad i alverden er der nu galt med at blive håndfodret af en letpåklædt pige? Dessert kan jo også nydes så meget bedre så smiley Intet fedt i at sidde med en kold tallerken og en ske og æde dessert..

• #8   15. apr 2008 Gerard B
    Uha import branchen har kronet dage, kan jeg skrive under på smiley
    Koreanske biler fejler intet, så hvorfor skulle deres kvinder..

• #9   15. apr 2008 Lise S
    Præcis.. Altid rart at eksperimentere i et køkken, også med mad..

• #15   15. apr 2008 Intet galt med reje cocktail til forret, dyreryg med dampet blomkål, ristet nødder og stegte kartofler til hovedret og så en omgang hjemmelavet citron fromage til dessert.. Samt lidt flødeskum smiley

Men sådan noget "fed" mad får man jo aldrig lokket i en tøs nu om dage medmindre man er aktiv mindst 2 timer bagefter.. tsk tsk.. smiley

Kommentér på:
Hvor blev de af?

Annonce