Du er vist blevet lidt behåret? :) {{forumTopicSubject}}
Jeg kom hjem idag og lejligheden lignede bare lort, for at sige det mildt.
Jeg tog tidlere afsted idag end min kæreste og han sov da jeg tog hjemmefra, så jeg ringede selvfølgelig til ham for at høre hvad i alverden der var sket? (hundende er normalt kun i køkkenet og gangen når vi sover)
Han sagde så at jeg skulle spørge Dollar. -Dollar? (det ku jeg nok godt regne ud, hun har det med at bryde ind og lave ballade:)), hun svarer mig jo nok ikke når jeg spørger, så hvad er der sket skat?
Så fortæller han mig at han var vågnet og kunne mærke at der var en der lå ved siden af ham, så han tænkte at jeg nok ikke var taget i skole idag.. han tager så hånden hen til (som han tror er) mig og synes godt nok jeg er blevet meget behåret? Han siger så "Du er da vist blevet lidt behåret skat?" -Hvorfra Dollar så svarer med et snork. Han sprang op og flåede dynen af, hvor Dollar bare glor dumt på ham og lægger sig til at sove igen..
Hold kæft hvor jeg grinede da han fortalte det, det er sådan noget man altid ser på film og sådan..
Og hun lå nemlig på min plads.. sådan lige i midten/inderst
Det er mors hund
Det skal lige siges at Tulle stadig lå ude i gangen
jan 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 64 Svar: 392
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 43 Svar: 204
OG Glenn synes bestemt ikke det var noget at grine over, han var blevet noget så morgensur haha
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 3.569
Hvordan kunne han tro der ligepludselig var kommet så meget hår xD?
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 10 Svar: 216
jun 2007
Følger: 48 Følgere: 46 Fotoprofiler: 1 Emner: 72 Svar: 2.929
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 12 Svar: 218
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 43 Svar: 204
SÅ behåret kommer jeg da aldrig til at være
JEg griner så meget når han kommer hjem
Og det skal lige siges at han ikke synes det er særlig sjovt...men det gør han nok imorgen
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 71 Svar: 542
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Emner: 127 Svar: 611
Du er vist blevet lidt behåret? :)