160 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Blokering efter den svada. Blokering efter den svada.

38 minutter siden
Brok

Gider du tage dig sammen? Kan du tage dig sammen?

Prøv at ryste posen lidt, puds brillerne og se verden i et nyt lys.

Jeg er sindssygt træt af dit l***, der spammer hele tråde - inklusive dine egne.

Du gør grin med os andre - vi overlever nok.

Men det værste er, at du gør grin med dig selv.

Det er synd, at din sladder kællinge attitude kører videre, tåbe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blokering efter den svada.
  • #1   25. mar 2023 Jeg tror jeg køre på macdonalds

• #4   25. mar 2023 Jo Jo nu er det jo ikke mig der blokerer, men hende der aldrig vil mærke vorten.

Og jeg ved du kan læse så jeg skriver igen, jeg har sat Leon på blokering på grund af han ikke kan andet end løgnen og den holder han nok stadig på, så min holdning til det har i vel set, men jeg skriver det gerne igen for en løgn var det, og jeg sammenlignede med en, jeg har hørt, om det var løgn ved jeg jo ikke da det var noget jeg hørte.

• #5   25. mar 2023 3
    jojo

Og der er der ingen fare for blokkering, men mindre din bil går i stå

og DET endda fordi bremserne blokerer smiley

• #7   25. mar 2023 Brok

Men det værste er, at du gør grin med dig selv.

De beskyldning skal du nok ikke tage så tung, bedre at gøre grin med sig selv, end sidde her og fortælle den ene løgnehistorie efter den anden, og gu hjælpe mig, så er der endda dem, der hopper på de historier.

• #8   25. mar 2023 #7
    jojo

Jeg blokkerer ikke
    Jeg er gift

Og jeg har endda helt ondt af Lena, hvad hun må sig plage sig med smiley smiley smiley

• #11   25. mar 2023 #10
    jojo

profilbillede
  • #12   25. mar 2023 jojo

Bare roligt, >Lena fik lov at køre hjem fra fødselsdage i min nye bil.
    Og hun klarede det fint

Så skal du alligevel høre den historie om dengang vores hus var færdigbygget og vi holdt fest i haven for alle dem, der havde arbejdet på byggeriet.

Alle havde fået rigeligt at drikke også min mand, altså skulle jeg køre hjem, og det var dengang på en sandvej, hvor man ikke kunne køre ret meget mere end 10 km/t.

Jeg tror ikke min mand havde det så godt, for pludselig siger han til mig, hvis du skal ligge her og køre hazard, så stiger jeg ud og går hjem, han blev nu i bilen og kom sikkert hjem.

Kommentér på:
Blokering efter den svada.

Annonce