Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ulven kommer - Ulven kommer
  • #3   15. jul 2024 Å.R. jeg kan kun give dig ret.

Desværre får meteorologernes evindelige overdrivelser den stikmodsatte virkning. Folk griner af dem og er ligeglade.
    Og det er jo langt fra meningen.

Jeg ved så ikke helt, om det er meteorologerne, der pisker en stemning op, eller om det er medierne, som lige vrider en ekstra gang på "click-bait"-håndtaget for at sikre sig ekstra klik på artiklerne.
    Det er vel ikke helt usandsynligt?

Men uanset, så er konsekvensen den samme; man tror ikke på dem længere.

• #5   16. jul 2024 Nej, det er ikke sjovt med sådan en oplevelse.

Når meteorologerne sender varsler ud, hvor de varsler op til mellem 80 og 100 mm regn i løbet af ca 1 døgn, så begynder nogle mennesker selvfølgelig at indrette sig.
    Nogle investerer penge i at sikre sig mod vandskader, andre aflyser arrangementer og aftaler.

Det får på forskellig måde nogle konsekvenser, at der meldes om så voldsomt vejr.
    Og det får helt naturligt vrede og frustrationer frem, når virkeligheden viser, at der reelt kom ca 5 mm regn.

Der er simpelthen alt, alt for stor forskel på varslerne og det, som efterfølgende rammer os.

Og den store forskel er problematisk for troværdigheden og den fremtidige værdi af varslerne.

• #6   24. jul 2024 Når jeg ser alle de oversvømmelser skovbrande m.m. og tænker på hvor
    meget bedre vejrudsigten er blevet gennem de seneste år så mener jeg
    at prognoserne er meget mere præcise end tidligere.
    Men er vi ikke bare blevet forvente med tidens udvikling.

• #7   27. jul 2024 Synes den er lidt svær den der.
    Hellere advare en gang for meget end for lidt.
    Sidste gang fik jeg lukket alle vinduer i overetagen fordi jeg hørte varslingen.
    Ellers havde jeg ikke fået gjort det.
    De nedjusteret jo også om morgenen at det ikke blev som først antaget.

Så som udgangspunkt er jeg glad for de varsler også selvom det er til den gode side smiley

Kommentér på:
Ulven kommer - Ulven kommer

Annonce