{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.251 visninger | Oprettet:

våben? Våben Tilladelse? Skydebane? {{forumTopicSubject}}

Ey BB

Hvis jeg nu gerne vil eje et våben (Glock, Beretta, Colf whatever) hvor kan jeg så købe sådan et? hvor kan jeg få en tilladelse til det?

og er der nogen skydebaner hvor man kan få lov til at skyde med "rigtige" våben og ikke de der konkurrence våben?

på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  våben? Våben Tilladelse? Skydebane?
  • #1   25. jul 2008 du ska ha været aktivt medlem af en skytteforening eller hvad det nu er de hedder i 2 år, og i dem ka du sagtens få lov at skyde med dine "rigtige" pistoler og geværer... forudsagt at de er lovlige.

• #2   25. jul 2008 Jose - smiley

• #3   25. jul 2008 Ja, som scarface siger skal du mindst have skudt i klub i to år, for at have en gøp derhjemme, dog må du eje en, og have den opbevaret i klubben fra dag 1.

der er mange regler omkring det, men begynd at skyde i en klub, så er du da startet smiley

• MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

Emner: 4 Svar: 853
    #4   25. jul 2008 mange steder må du max skyde 9mm og andre steder er det max kal 45.

men tag kontakt til den skytteklub du vil være medlem hos. Så får du alle de svar du evt har spørgsmål til.

Men køb nu en ordenlig pistol fra starten, det kan godt betale sig.

• #5   25. jul 2008 jeg er har selv lige meldt mig ind i en skydeklub.. så om 2 år skal far her have en beretta og ligge og putte med smiley er simpelthen så smask forelsket i den pistol smiley

men ude hos os er kal 357 magnum det største du kan skyde med, men der er sku os knald på smiley

• #6   25. jul 2008 thomas m - du aner tydelig hvis ikke hvad du snakker om.. du render måske normalt rundt om leger med shotguns ?

• #7   25. jul 2008 thomas det lyder ikke sådan..

• #8   26. jul 2008 Carsten K... neeeij smiley har bar altid gerne ville prøve at skyde med et våben såååå smiley

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 185
    #9   2. aug 2008 carsten. Er 100% enig, der findes ikke noget bedre end lerdueskydning, jeg går ud fra at det er det du snakker om når du siger shotgun(vi andre kalder det bare haglgevær/bøsse)
    Det er faktisk ret nemt at komme i gang med flugtskydning, du får en våbenpåtegning at formanden for jagtforeningen(kan du få fra dag et) og så kan du gå ud og købe dig et våben, men du må godt ikke selv opbevare patroner.

Kommentér på:
våben? Våben Tilladelse? Skydebane?

Annonce