1.853 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Tattoo pris Tattoo pris

Hej,
Jeg ville godt lige høre hvad i rundt omkring i landet giver i timen for at blive tushet?

Og det er altså KUN i butikker jeg mener..
-Ikke dem der lige kender en der laver noget sort,
eller får det billigere i en butik fordi i kender en..
Spar mig for jeres blær.! (Ment pænt)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tattoo pris
  • #1   4. aug 2008 kan ikke forestille mig at de tager en "timepris". Det er vidst oftere selve tattooens størrelse du betaler for. Det var det ihvertfald der hvor jeg fik min smiley

• #2   4. aug 2008

Kommer an på størrelsen og detaljer og tiden :o)

Så den svinger meget.......

• #3   4. aug 2008 ca. 1000 i timen plejer at være standart (ved større tusser.).. jeg har dog betalt 1500kr i timen for min.. synes det er lidt dyrt. men de har også en dyr adresse og jeg er tilfreds med jobbet så er det vel fint nok. (6 timer under nålen og kostede 9klik.)

Personligt vil jeg hellere betale 3000 i timen for en tus jeg bliver glad for end 500kr i timen for noget lort!

• #4   4. aug 2008 Okay..
    Så er den vel ikke særligt stor?

Altså.. De par steder jeg har været,
    der snakker de om time-pris..

• #5   4. aug 2008 jo de tager time pris... mit har jeg givet 6000 for ind til videre og den er ikke færdig endnu, inde i byen omkring ister' tager de alle samme 1000 kroner i timen for en normal kunde, lidt uden for byén i de små forstæder kan du finde nogle som kun kræver 700-800 kr... men husk på, at pris og kvalitet hænger sammen... jo mere du har givet, jo mere kan du tillade at brokke dig... og der er et sted som man ikke skal spares, for hvis du ikke vil fortryde din tus, kræver det altså at den er pæn og udført ordentlig...

• #6   4. aug 2008 Ja, okay..
    Der hvor jeg regner med at skal tushes,
    det koster 1000 kroner..

Og ja, når det er noget der skal være på min krop resten af livet, så vil jeg også meget hellere give mere for at det så er lavet ordentligt..

• #7   4. aug 2008 hvad skal du have lavet christian?

• #8   4. aug 2008 Jamen det bliver noget med nogle klovne, masker, poker-kort, 8-balls osv..
    Ved ikke lige hvad jeg skal kalde det.! smiley

Nede hos ham jeg skal tattoveres ved var billederne i en bog der hed: Gambling/Gangster, tottovøren selv kaldte det for New School,
    og en anden tattovør kalder det for Old School..

Og det skal gå fra anklen op til knæet..

• #10   4. aug 2008 jeg har endnu ikke mødt nogen der mener at fast timepris er bedre end en aftalt pris, for et stykke arbejde, hvis tusseren ikke vil aftale en fair pris ved større arb, er han i mine øjne ikke interesseret i tilfredse kunder, men ja generalt er timeprisen omkring de 1000, men alt kan forhandles

• #11   4. aug 2008 Raptusmus*
    jeg er ikke i tvivl om at det er lækkert for dig, men det er lige nøjagtigt sådanne indlæg manden frabad sig smiley

• #13   4. aug 2008 *Raptusmus*
    he he kender det alt for godt
    Mark J
    kommer vel an på str af overarm, der er mange timers forskel på en arm på 28 cm og en på 42 cm, griner

Kommentér på:
Tattoo pris

Annonce