320 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Lære engelsk: Lære engelsk:

Hej, jeg skal på HHX efter sommerferien, og det eneste jeg ikke er specielt genial til er engelsk.
Så nu vil mine forældre inverstere i en privatlærer, men jeg synes det er lidt i overkanten at de skal til at smide over 100 kr pr time for at jeg kan lære noget engelsk.

Jeg har nogenlunde det med 1.,2.,3. person på plads, men føler ikke rigtigt at jeg kan følge med i en dialog.
Så jeg tænkte på om der er en der kender noget til et pogram, elller noget over nettet hvor man kunne blive bedre?

Jeg har lidt overvejet World of warcraft, ikke for at sidde og freake flere timer om dagen, men fordi at stortset alle dem jeg kender der spiller det er mere eller mindre geniale til engelsk.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lære engelsk:
  • #1   18. sep 2008 jeg er godt nok også en klaphat til engelsk, men tysk kan jeg godt finde ud af d:

• #2   18. sep 2008 var det ikke en ide med et engelsk kursus i udlandet i din sommerferie så tror jeg det er på plads. Man skal bare bruge det så kommer det, arbejder selv med folk fra andre lande og det går rigtig fint, tror jeg fik 6 og 7 i engelsk på HH da jeg gik der for mange år siden.

• #3   18. sep 2008 begynd at dlode film! gjorde jeg i en alder af 5-6år og var da en af de bedste i folkeskolen og er jeg også i gym! altså ikke et spørgsmål om at lærere en masse udenad! men at kunne bruge dit "sprog" ører og sige dig selv det lyder altså forkert det der

• #4   18. sep 2008 Achmet H
    Vil helt klart IKK anbefalde WOW...
    For der bruger man MEGET et "forkert" sprog og de forkorter en del af deres tekster..
    Du kan jo også overveje Aftenskole eller enkelt timer på VUC...

Se evt forskellige film...¨

Held og lykke smiley

• Steffen J
    Steffen J Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
    #5   18. sep 2008 Jeg synes wow er en god ide. Fordi så kan du altid spørge folk hvad det forskellige forkorter betyder. Min mor lærte englesk pga. wow og hun er altså 46 år gamle... smiley hun kan da englesk nu.

• #6   18. sep 2008 Skal siges at jeg er 16, går i 10., og tager min 9.klasses eksamen igen til jul, og derefter dropper ud af 10.

Kommentér på:
Lære engelsk:

Annonce