{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hun er bare sød
  • #1   7. okt 2008 øhh nej??

• #2   7. okt 2008 Det er sq synd for de unger.

i den alder vælger de det bestemt ikke selv.

• #3   7. okt 2008 fuck hun kan da slet ikke synge hahaha

• Torben T
    Torben T Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 130
    #4   7. okt 2008 Kan helller ik rigtig se hvad der er sødt i det, synes sq det er syndt for hende istedet for smiley

• #5   7. okt 2008 Hun er da vildt bedårende.. det ansigt hun sætter på efter sangen er færdig- "woow er det mig de klapper sådan af"

Kim - jeg ved ikke om du lå mærke til det . hun er 4 år gammel!! Mange børn går stadig med ble i den alder - nogle har stadig svært ved at snakke... 4 år, som i 1-2-3-4...

• #6   7. okt 2008 ja det kan sku godt være at hun er 4 år, men kan da hurtigt finde en 4 årig der kan gøre det samme og endag bedre
    hun synger jo helt vildt falsk, og det er bare så utroligt amerikansk sukkersødt

• #7   7. okt 2008 Det er flot Kiim.. Så find du en pige der gør det bedre...

Børn på 4 år har snakket i så kort tid atd e endnu ikke har kunnet træne deres stemme.. Desuden er det jo ikke kun stemmen man vurderer. Bare det at stille sig op og synge er en stor overvindelse for mange..

• #8   7. okt 2008 ja, men mange af de børe de er presset ud af det af deres forældre

• #9   7. okt 2008 Sikkert.. Men hende her virker nu til at hun godt vil..
    Det er unægtlige svært at få et barn lammet af rædsel til at stå og synge så upåvirket som hende her.
    At hun stiller op i en enkel sangkonkurrence sætter ikke mit pis i kog - det er noget helt andet med de her beauty padgents - der er det jo ofte forældrene(mødrene) der vil det her meget mere end børnene selv

Kommentér på:
hun er bare sød

Annonce