178 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Sommerferie / Brug for svensk hjælp... Sommerferie / Brug for svensk hjælp...

Jepp så skal vi snart kigge på sommerferie igen.. Men nu har vi været en flok drenge afsted til Suuny Beach to år i træk ... Og til sommer vil vi prøve noget nyt . Men ved ikke lige, hvad det skal være ...

I Sunny Beach var der uhyggelig mange danskere (i sær i år. Slet ikke så galt første år.) Der var selvf også andre fra norden af ...
Men vi vil gerne et sted hen, hvor der er andre fra norden ud over danskere ...

Vi havde så en diskution den anden dag, en af min kammerater fortalte, at i sverige havde man slet ingen ungrejse muligheder .. Er det korrekt, for det har jeg lidt svært ved at tro på ... ?

Så søger en dansker, som evt bor i Sverige, som kan fortælle om det er sandt ... + Fortælle mig hvor alle de lyshåret svenske piger så rejser hen .. Fordi der vil vi hen næste år .. smiley

Mvh Patrick ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sommerferie / Brug for svensk hjælp...
  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270
    #1   11. nov 2008 hej, jo var sammen med en svensk blondine i magluf sidste år, de sagde at de havde spies som deres ungrejs, altså at spies sendte kataloger ud på handelsskoler og sådan, og deres fortrukne sted er helt klart magaluf
    (og normændene li så)
    så jov det har de, de har dog ikke noget som hedder ungrejs, som i danmark, men spies tilbyde dem præcis det samme,
    jeg var afsted 2 sommer i sunny og sidste år der nede, og jeg kan tydeligt andbefalde magaluf, hvis du til fest og farver og stive mennesker hele tiden, og det bedste af det hele var at der var mange svenskere og norske piger, som havde noget for danske drenge ! dont know why? men fuck har aldrig oplevet så fed en tur, hvis det er du vil ha mere information om dette kan du li smide en privat besked,! for vi er nok omkring 20 der tag afsted til juli, ( tiesto spiller d. 9 juli ) derfor smiley

• #2   11. nov 2008 Hvor er det henne ? smiley

Kommentér på:
Sommerferie / Brug for svensk hjælp...

Annonce