{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

skimmelsvamp {{forumTopicSubject}}

hey er her nogen der ved nooget om skimmel svamp, har noget svmap i et af mine rum, og hvor man kan måle fugt inde i væggen, men min boliforening , vil ikk skrive at det er svamp slevom vi begge 2 stod oh kiggede på det i hjørnet..

hvad kan jeg gøre for at få det på skrift, har fået at der fugt i 2 rum i et hjørne ihver rum..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skimmelsvamp
  • jakob h
    jakob h Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 40
    #1   15. nov 2008 kigger lige med

• #2   15. nov 2008 hva er det llo står for ?

mr.Evon..
    -der bliver luftet ud hverdag ja, men ham fra boligforeningen så lige pludselig jeg havde akvarie også var det derfor, også kunne han lugte at luftfugtigheden var høj i hele lejligeheden, men i det rum hvor akvariet er er der ingen problemmer!!
    - der står igen ting op af de vægge ..

• #3   15. nov 2008 det lyder meget rigtigt.. jeg takker smiley

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #4   15. nov 2008 skimmel er ligesom sort pulver der sidder på væggen man kan vake det af ,man det kommer igen , så er der en masse andre svampe arter der kan være i vores boliger, nogle trææker ligesom hvide sporer som spindelvæv, kontakt teknilogisk institut , de kan man købe nogle prøve puder man dupper på , de skal så sendes ind , mener også man kan få noget man selv kan analysere

• #5   15. nov 2008 okay må se hva han siger, også have fat i nogen prøver hvis han brokker sig..
    men tak tom A

Kommentér på:
skimmelsvamp

Annonce