Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  asmaa
  • #1   25. jul 2007 eeh hvem er det?

• Jeppe J
    Jeppe J Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #2   25. jul 2007 Hun er da for dum! Hendes meninger og holdninger er jo fuldstændig sindsyge!

• Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 209
    #3   25. jul 2007 Hun skulle sendes til Irak svøbt i et dansk flag, så kunne det være hun ændrede mening om hvorledes det er iorden at psykopater må angribe danske tropper.

• #4   25. jul 2007 hende fra enhedslisten.. - tror jeg nok..
    Men hvad synes I om hende?

• #5   25. jul 2007 Hun kom da lige godt med den dummeste udtalelse til dato i dansk politik.
    Hun hører ikke hjemme i det danske folketing.
    Støtter hun dem,som hun udtaler,burde hun rejse derned...
    Så har hun også støttet Danmark.

• Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

#6   25. jul 2007 Hun hører ikke hjemme i Danmark.

• #7   25. jul 2007 Der er særiøst noget galt oppe i bolden på hende.

• #8   25. jul 2007 Hun skulle have et stempel i panden og sendes hjem til selvmordsbomberne på en tømmerflåde bygget af torne og søm!!

• #9   25. jul 2007 Christina H- Hvordan vil du lave en tømmerflåde af torne og søm? Det kan ikke hænge sammen eller flyde.

• #10   25. jul 2007 Hun skulle stenes.

• Thomas e
    Thomas e Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 22
    #11   25. jul 2007 seriøst det tangere til landsforæderi !!!!

ud med hende der er ikke andet for hende!!!!

hun gør ikke noget godt hverken for Danmark eller

hendes egen befolkning!!!

og hvad sker der lige for enhedslisten hun kommer sku

til at koste dem nogle stemmer og lad os håbe på

mandater også!!!!!!

fy for helvede siger jeg bare!!!! smiley

• #12   25. jul 2007 Ja, hun er da alt for dum at høre på! Jeg har rigtig mange meninger om de jalla'er, men jeg tror jeg vil blive upopulær hvis jeg ytrede mig om det.

• #13   25. jul 2007 Bjørn: Hah, det gør jeg fanme også. Sindssyge kælling xD

• #14   25. jul 2007 har ventet længe på lige netop dette indlæg, ville ikke oprette et da flere (end i forvejen) nok ville kalde mig alt muligt racistisk, men det er dejligt at høre der er dansk opbakning imod denne, "useriøse" politikker, det er virkeligt utroligt hun kan komme med sådanne synspunkter uden at det for nogen form for konsekvenser. Godt nok har hun fået en politi anmeldelse på den seneste udtalelse, men tror desværre ikke hun bliver dømt.

• Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

#18   25. jul 2007 Lars A: Vedr. din udtalelse: "Theis C: Jeg er ikke enig i at vi er i Irak for at hjælpe det irakiske folk... Faktisk er der utroligt mange beviser på at tilstandende i Irak i dag er betydeligt værre end før invasionen..."

Har du nogensinde været i Irak?
    Har du set hvad de danske styrker laver dernede, med dine egne øjne?

• suleyman t
    suleyman t Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 20
    #19   13. aug 2007 Theis C: undskyld, men mener du virkelig at soldaterne i irak hjælper irakerne.?? de skide soldater i irak skyder KVINDER OG BØRN. tænk hvis irakerne kom til danmark og skød mod kvinder og børn..???
    når jeg ser på tvet og læser om det der sker i irak så får jeg kvalme. jeg så en 8 årig dreng mistede sine lemmer. begge bene og de ene arm. pga. de skide soldater..!

• suleyman t
    suleyman t Tilmeldt:
    aug 2007

#20   13. aug 2007 det værste var. jeg så på tvet at en far begraver sin egen søn. det er forkert

sønnen skulle begrave sin far, ikke omvendt..!

• suleyman t
    suleyman t Tilmeldt:
    aug 2007

#22   13. aug 2007 Theis C: det var godt at de fjernede saddam hussin. men de danske og amerikanske og engelske soldater har gjort irak MEGET VÆRRE end før.
    antal af de døde soldater i irak :

danske soldater: 6 personer
    amerikanske soldater. 3800 ca.
    engelske soldater..??

men antaler uskyldige iraker, både kvinder børn og mænd. er over 300.000 personer. de har ikke kængere styr på hvor mange der er døde.

når en dansk eller amerikansk soldat bliver skudt så kommer det i nyhederne over alt.

men når en iraker bliver dræbt, så er folk ligelad. er det retfærdigt.?

for ca 5 måneder side, læste jeg om en dreng på 12 år der om morgen skulle købe morgenmad til sin familie. han løb hjem med brød og ost i poserne. og blev skudt af en soldat.

så jeg siger. DANSKE SOLDATER HJÆLPER IKKE EN SKID.!

• #23   13. aug 2007 <i>men antaler uskyldige iraker, både kvinder børn og mænd. er over 300.000 personer. de har ikke kængere styr på hvor mange der er døde.</i>

Du skal se de var nok ikke alle samme uskyldige !

• suleyman t
    suleyman t Tilmeldt:
    aug 2007

#24   13. aug 2007 Anders J: fortjener vørn og uskyldige at dø pga. et skide bombe angreb.?

forstil dig at irakerne kom til danmark og dræbte dine kære. ville du da ikke føle en stor vrede.?

hvis du en dag selv får børn, og de bliver dræbt. så tænk på hvordan dem i irak havde det.

vent og se

• #25   13. aug 2007 Okay men kan du så fortælle mig hvorfor det er de laver bilbomber osv i DERES land hvis de regner liv for noget. Kan ikke se nogen logik i af begynde at bombe sit eget land mod sit eget folk.

• suleyman t
    suleyman t Tilmeldt:
    aug 2007

#26   13. aug 2007 fordi at de også prøver at ramme soldaterne.?

• #27   13. aug 2007 Ja og så er man lige glad med at de fleste rammer sit eget folk. Og vil så lige sige at de 300.000 som du siger der er døde er meget overdrevent.
    (link fjernet) Det er fo hele '06

• suleyman t
    suleyman t Tilmeldt:
    aug 2007

#28   13. aug 2007
    Anders J: ups. så må jeg havde læst forkert på tekst tvet.

• suleyman t
    suleyman t Tilmeldt:
    aug 2007

#29   13. aug 2007 men 36.000 civile mennesker er også meget.

• #30   13. aug 2007 Ja det er det da. Men altså sådan er det jo når der er krig. Men det er jo også et stort land med ca 35.000.000 indbygger. Syns du får det til at lyde som om at det er alle familier der har midstet en eller flere medlemmer og det er det jo ikke.

Kommentér på:
asmaa

Annonce