Muslimer er de mest fredelige Muslimer er de mest fredelige
sakset fra DKA.....
Muslimer er verdens fredeligste mennesker og ville aldrig drømme om at slå et andet menneske ihjel.
Det hævder i hvert fald 47-årige Elif Demir Gökce. Hun er selv muslim, går med hijab og er medlem af byrådet i Brøndby Kommune for Det Radikale Venstre.
Hætten på mågen må stramme gevaldigt, når man kan komme med sådanne islamiske påstande.
Her påstod hun hårdnakket, at det ikke var en muslim, som i oktober 2020 på åben gade dolkede den franske skolelærer Samuel Paty ihjel og skar hans hoved af under kampråbet: ”Allahu akbar”.
Ren Olsen Banden med ordene - Sindssyge kvindemenneske.
Hvorfor bliver man ved med at lukke de galninge ind i offentlige stillinger?
Vi har eksemplet med Asmaa Abdol-Hamid som proklamerede hun vil være den første som står på talerstolen med tørklæde - den gik så ikke, for ingen gider se skøre kællinger med kyse på talerstolen.
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Der findes ikke islamiske kirker, og jeg skriver heller ikke at hun er voldelig, hun har bare islamiske meninger som er helt ud i tågen af normal IQ.
Det er nagelfast bevist at ham som slog skolelæreren ihjel var islamist, med hans data fra hans pc - hans udtalelser fra vidner. Så hendes udtalelser er bindegale, og prøver at fremstå at hendes brødre og søstre er de rene Mother theresa.
Hvad vi ser i hele verden pt. er det muslimer som udføre mest terror - ikke kristne eller ikke kristne som ateister.
Så i grunden er muslimer selv skyld i at blive stemplet som terrorister.
dec 2014
Ordet kirke er en kristen sted
Ordet Moske er et muslimsk sted
Hvad mon kristne vil sige til at deres kirker blev kaldt moskeer?
Så kirke giver ingen mening at bruge om en moske, jeg er sikker på at muslimer vil blive krænket over at kalde deres moske for en kirke. De hader kirker - i Egypten futter de dem af, i Saudi Arabien har man forbudt kirker.
Breivik udførte ikke hans handling ud fra sin tro, men det gør muslimer. Men rart du lige kunne finde EN - skal vi tage udgangspunkt i alle de 1000 vis attentater og terror fra muslimer? Jeg her en liste som fylder 100 A4 ark, men det gider du nok ikke gennemgå.
Jeg tror ikke engang at baboom tillader så meget data i et kommentar spor som 100 A4 ark i en kommentar.
dec 2014
//citat
f.eks. bliver der købt en antal Danske kirke og de bliver omdannet til en moske,
//citat slut
I Danmark sælger man ikke kirker og omdanner det til moskeer. I grunden er jeg fløjtende ligeglad med hvad man gør i andre lande med deres kirker.
Så du må da gerne linke til at danske kirker sættes til salg og omdannes til moskeer. Jeg er godt klar over at der er kirker til salg. Arkitekturen vil aldrig være i muslimers smag, de vil nok rive det ned og bygge en moske, med hjalla tårne som de venter tilladelse til at bruge med højtalere og en klaphat med en mikrofon.
dec 2014
Kristne bruger ikke det GT, men det gør ortodokse jøder, og de er ikke kristne.
Asmaa Abdol-Hamid blev fyret fra Fyens politi for hendes Facebook opslag - men fint at du støtter ekstremistiske opslag, det skal nok bringe dig ud af kælderen og begynde at besøge Mellemøsten pg se hvordan man knalder sten i hovedet på kvinder - husk popcorn.
Muslimer er muslimer uanset hvad du prøver at kalde dem, ekspressionister - jeg vil ikke mene at deres "kunstværker" falder i alles smag.
Islam bygger ikke på Jesus, men på Muhammed, hvor han i sin tvivlsomme hjernedøde tilværelse forfattede koranen - ups - Muhammed kunne ikke skrive eller nogensinde lært det, så han måtte få nogen med en større IQ end en tændstikæske, til at skrive koranen.
dec 2014
så du mener det er ok at være voldlig når man argumenter?
dec 2014
Islam bruger ikke GT - de har deres eget regelsæt i deres Sura i deres koran.
Kristendommen bruger NT som er en mere moderat del af biblen.
GT var lige så brutal som koranen, med tilladelse af drab, og stene kvinder.
Ortodokse jøder baseres på GT. men de er så ikke kristne.
dec 2014
Der findes ikke et argument i verden som retfærdigøre at man knalder sin nabo ned, selvom han provokeres uden vold. Det er bare at holde sig væk og hvis der opstår situationer så må retsindstanderne tager over.
Det er ikke lovligt at at reagere på krænkelse med vold.
En gang blev jeg klappet af en cyklist på hovedet med ordene "fucking dansker" da jeg stod ved en lyskurv. Hvad har jeg gjort?
Hvorfor rendte der sorte krølhårede i Kerteminde og snottede på piger/damer som luftede brysterne på Kerteminde strand?
Hvorfor blev 2 angrebet da de badede nøgen en nat, af sorte krølhårede.
Det giver et billede på at sorte krølhårede er utilfreds med vores levevis.
Men hvis man har den indstilling som sort krølhåret så bliver de ikke til noget andet affald på en mødding.
dec 2014
Alis
Jo det kunne jeg - isolere mig fra verden og blive tunnelsynet, og få madkassen serveres ved døren. Men så er jeg sikker på at blive skrupskør, og meget farlig for samfundet.
Jeg er ikke bange for samfundet, jeg er opmærksom på samfundet og reagere på samfundet. Jeg render ikke rundt med en AR15 riffel og skyder løs, det er noget jeg overlader til de kugleskøre amerikanere. Jeg kommer af med luften på sociale medier, i stedet for at skyde folk, som vi næsten oplever daglig i Danmark.
er ikke medlem nogen steder der render ud og tæver folk, jeg er sgu blevet for gammel til alt det der "sjov".
Man taler om overgreb mod muslimer i Danmark og om racisme osv. Du kan ikke finde mange eksempler på det i forhold til overgreb fra unge muslimer.
Medier som online aviser har meget travlt med at skrive om at en hættemåge fik revet kluden af - men ikke en kæft skriver om jøder der daglig chikaneres, andet lige i lokale aviser. Den her tysker mentalitet fra 2ww er nået danske aviser om at det gider vi sgu ikke skrive om.
Og så skriver man om chikane og overfald på mindretallet???? jøder er da det mindste mindretal i Danmark, men dem er man da ligeglade med. Så giver det flere klik at skrive muslim overfaldet - så klikkes der helt vildt.
dec 2014
En ak47 er ikke tilladt i Danmark så jeg vil dælme få svært ved at få den med i tolden i en dansk lufthavn. En ak47 er helautomatisk og dermed forbudt i Danmark og USA som ejes privat.
Våben har man beliggende i lande som ser stort på transport af våben. Det troede jeg ellers du ved.
Hvis du har set Nak og Æd, så er det sjældent at han har sine egne våben med. De udleveres på det sted de er.
Grunden er at visse våben er forbudt i et pågældende land.
dec 2014
Du er ikke særlig bekendt med dansk våbenlov - selvfølgelig kan kan både nu og i datiden tage våben med - det handler om man har tilladelse, om det er automatisk, Cal. formål.
Våben opbevares i lastrummet og udleveret med papirer i det pågældende land man flyver til. Det er ikke svært at forstå.
Folk som fra Danmark tager til Afrika, kan tager Rifler med, som igen med papirer med formål for at sikre det ikke drejer sig om våbenhandel.
Mange danskere tager på jagt til Afrika og har deres egen våben med. Her får de før rejsen papirer på formål, bekræftelse og jagttilladelser.
apr 2019
Følger: 4 Følgere: 31 Emner: 331 Svar: 2.129
Alis, dine forsvar af muslimer er jeg næsten aldrig enig i, men alt det
vrøvl du skal høre på er jo nærmest som
fanatisme den ene vej og så fanatisme den anden vej,
Så godt S har magten.
Muslimer er de mest fredelige