1.108 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Overvågning i Dk , din holdning Overvågning i Dk , din holdning

Nu undrer det mig lidt, at der er mange mennesker, der ikke går ind for overvågning i Danmark, altså ligesom England har det.

De mener ikke man kan være sig selv, hvis man bliver overvåget. Men hvorfor nu ikke det ? Hvis man har rent mel i posen, skal man da ikke være bange for at blive "overvåget" ?

Tænk på hvor mange kriminelle sager der bliver opklaret, netop på denne måde ?

Er du for, eller imod mere overvågning i Dk ?

Hvis ja, hvorfor ?

Hvis nej, hvorfor ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overvågning i Dk , din holdning
  • #1   16. aug 2007 Og dette er et dybt seriøst emne, så hold venligst en pæn tone smiley

• #2   16. aug 2007 Er for det ..
    For mener det samme som dig, hvis man ikke har noget at skjule er det vel ikke et problem ?
    Har lige været i london havde ingen problemer med det overhovedet, ikke noget man tænker over ..

• #3   16. aug 2007 går klart ikke ind for det .

syntes det noget være pjat at blive overvåget

• #4   16. aug 2007 jeg er for det...
    jeg syntes at det ville være en god ide og tage det næste skridt...
    ligesom i england..

• #5   16. aug 2007 morten J - Hvorfor er det noget pjat ? Er det også noget pjat, når vold, røverrier, drab, voldtægter osv kan opklares hurtigere ved netop disse optagelser ?

• #6   16. aug 2007 S A M I - Der ville det jo så også hjælpe, hvis straffen for hærværk blev større smiley Kameraer kan jo opfange deres forsøg, og en patruljevogn i nærheden kan blive tilkaldt. Dog tror jeg ikke det ville virke optimalt det første år eller to. Men efter noget tid, ville det gøre en stor gavn

• #7   16. aug 2007 syntes bare det latterligt . .

• #8   16. aug 2007 morten J - Kan du argumentere for, hvorfor det er latterligt ?

• #9   16. aug 2007 Syntes bare det ville virke underligt .

og tror nu heller ikke der ville ´blive opklaret så mange røverier og voldsager . som hvis der ikke var overvåning .

• #11   16. aug 2007 synes selv personligt at der ikke er overågning nok..

Nu har jeg selv arbejdet på flere diskoteker hvor der har været overvågning... der bruger vi overvågningen som præventiv metode for at undgå alt den vold der er i danmark...

overvågningen kan også bruges til at opklare volds episoder....

• #12   16. aug 2007 Est ..
    Er også helt overbevist om det blir sådan i fremtiden lige meget hvad ..
    Tror bare ikke på det vil gå dig på når først de er sat op, syntes ikke man overhovedet bemærker de er der ..

• #13   16. aug 2007 Sami ..
    Det vil ikke fungere de første par år, men er det ikke forsøget værd hvis det nu kommer til at fungere engang ud i fremtiden ?
    Kan kun se det fede i at, at der måske kan stoppes flere personer som yder vold når de er i byen ..

• #14   16. aug 2007 Sofie ..
    Præsist samme tanke jeg sidder med ..

• #15   16. aug 2007 Nej, og hvis det her kan hjælpe bare lidt på det er det da det hele værd .. (:

• #16   16. aug 2007 Jeg er helt klart for.... Jeg kan bestemt ikke se noget problem i det.. det vil løse så mange kriminelle problemer... og jeg har ikke noget at skjule...

• #17   16. aug 2007 Sofie ..
    Som sagt var jeg i London her i ferien, havde ikke noget problem med det for lagde ganske enkelt slet ikke mærke til at de var der ..
    Og når jeg nu ved de er der, er jeg på en anden måde tryg ..
    Kan kun være for ideen herhjemme også ..

• #19   16. aug 2007 Jeg synes det er i orden. feks ville det være lettere at løse problemer for politiet?

• #21   16. aug 2007 Jeg kan bare ikke se, hvad folk skal have af problemer med at blive optaget. Når man ikke laver noget ulovligt bliver det jo ikke brugt... Og nu foregår det jo også meget professionelt i England. Det er bare et spørgsmål om at finde de rette folk, der sidder og holder øje.

• #25   16. aug 2007 Er det sommer nu ? - Ville være smart, hvis man fik taget DNA prøver som spæd smiley

• #27   16. aug 2007 Er det sommer nu ? - Men nææææh nej, det er jo grænseoverskridene og frihedsberøvelse... :s

• #28   16. aug 2007 lasse H - Du virker ret begavet. I venstre side af dit keyboard, sidder der en knap der hedder "Caps Lock". Vær lige en skat og tryk på den smiley

• #29   16. aug 2007 Okay, det undrer mig ikke smiley

• #30   16. aug 2007 Syntes det ville være kanon!

Men ville hellere have at man fik lagt sit DNA i et register når man blev født. Det ville hjælpe utrolig meget på opklaringsarbejde.

• Anders U
    Anders U Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 5
    #31   28. aug 2007 Jeg siger ja tak.

Der har været flere eksempler hvor overvågning har været godt til opklaringarbejde

fx. Terror bomberne i London eller de to psykopater der dræbte
    en dreng samme sted.

Men lige så meget fordi det virker præventivt.

DNA registeret er jeg ikke så vild med. Syndtes man skal
    have gjort sig "fortjent" til at komme i det register.
    altså en form for straf.

Kommentér på:
Overvågning i Dk , din holdning

Annonce