{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

Valg hvem skal man stemme på? {{forumTopicSubject}}

tja hvem hulen skal man stemme på hvis man vil danmark det bedste? syntes aldrig det har været så svært før at sætte mit kryds.

på den ene side kan jeg godt li at v vil betale vores gæld af. for mener man er bedre stillet hvis man ingen gæld har.

men på den anden side vil jeg også gerne betale mere i skat hvis det betyder at vi kan få bedre sygehuse osv og det vil s jo.

hvad siger i der ude er i også splitte??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg hvem skal man stemme på?
  • #1   29. aug 2011 jaaa jeg stemmer rigtig så meget kan jeg sige dig..

• #2   29. aug 2011 Lærke P

hehe ud med sproget!! smiley

• #3   29. aug 2011 Hvis jeg skal give et objektivt råd, så må det være at du skal finde ud af hvad konsekvenserne er for netop dig, hvis de blå vinder, frem for de røde, og omvendt.
    Og så må du jo vurdere hvad du helst vil.

Det kan hurtigt blive en lang og intetsigende debat, med sådan en overskrift, så derfor vil jeg ikke komme nærmere ind på hvad jeg synes du skal stemme, men blot sige at du skal finde ud af hvem du får mest ud af at stemme på, personligt.

• #4   29. aug 2011 synes ikk du burde stemmme, hvis du er så blank at du spørger baboom til råds..

Come on man, hva sker der?

• #5   29. aug 2011 7400 - Krøjer ™

det er jo heller ikke for at spørge til råds men for at se hvad andre folks meninger er og få en debat igang

• #6   29. aug 2011 DF!

• #7   29. aug 2011 7400 - Krøjer ™

Har du bemærket dette er et debat forum?? Som i "Kom lad os udveksle meninger og erfaringer"

For en gangs skyld er der et debat emne i stedet for de evindelige "google-tråde"

Jeg har selv enormt svært ved det, og alle disse valgtaler gør det ikke nemmere... Jeg har altid sagt at det ikke er under valgkampen man skal vælge sin side, men jeg syntes der kommer rigtig meget både og godt og skidt fra bege sider lige nu

• #8   29. aug 2011 (link fjernet)

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #9   29. aug 2011 "på den ene side kan jeg godt li at v vil betale vores gæld af. for mener man er bedre stillet hvis man ingen gæld har. "

Du skal nok lige sætte dig ind i tingene inden du stemmer. Regeringen har lige lagt et finanslovsforslag på bordet med et underskud på 80mia kr. Underskuddet for 2011 lyder på ca. 40 mia kr. Så lige pt oparbejder staten en gæld.

• #10   29. aug 2011 Tosse 2

ja men på sigt betaler de jo af, de har da betalt meget af det gæld af som s havdet lavet da de sad ved magten.

har selv altid været socialdemokrat. men hælder nok mest til df, ikke pga deres udlændingepolitik men fordi de har nogle meninger som jeg kan nikke genkendene til.

men på den anden side tror jeg måske også bare at vi trænger til noget nyt.

men igen så er s og sf bare så dumme at høre på med deres 12 min ekstra arbejde. for hvem siger at firmaerne har arbejde til det.

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #11   29. aug 2011 Kasper J: Det er ikke kun S man kan takke for den gamle udlandsgæld. Den tidligere VKR regering havde også sin del af den.

• #12   29. aug 2011 Hvis du vil danmark det bedste så http://www.liberalalliance.dk/ - Hvis du ikke gider sætte dig ind i det så stem blankt - Så har du i hvert fald ikke gjort det værre..

• #13   29. aug 2011 Mads Nordvig N: Thumbs up..

• #14   1. sep 2011 blå

Kommentér på:
Valg hvem skal man stemme på?

Annonce