{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.814 visninger | Oprettet:

Debat, hvor står i.? {{forumTopicSubject}}

Skal vi prøve at se om vi på baboom kan klare en debat omkring valget, som bliver holdt nede på korte svar, og uden den vilde mudderkastning.

Kort og godt: hvad laver i til hverdag, hvad stemmer i på, samt hvad er jeres største grund til at stemme der hvor i gør (uden at gå i laaange detaljer.

Jeg er 25år, uddannet mekaniker. arbejder som pladesmed, Stemmer på liberal alliance, stemmer der fordi at det er der hvor jeg har størst sikkerhed for at mine penge, som jeg har knoklet for, forbliver mine penge.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Debat, hvor står i.?
  • #1   14. sep 2011 Er 28. Cand. Stud. CCG. Jeg stemmer SF fordi det er dem jeg deler det meste af mit menneskesyn med smiley

• #2   14. sep 2011 19, lærling. Stemmer blå blok, fordi de har bedre styr på økonomien!

• #4   14. sep 2011 Jeg må sige at jeg er overrasket, positivt. dejligt at se at vi her på siden også kan give kort info, uden den store mudderkamp. håber at jo flere tvivlere der ser vores indlæg kan få en idé om hvor de selv skal sætte deres kryds. det gælder ved begge blokke, her skulle gerne være rene linier, det var faktisk bagtanken med indlægget; at sætte tingene i perspektiv. og synes det er dejligt at der er så mange, der kort og godt skriver, hvad de gør og hvorfor.

• #6   14. sep 2011 Jeg er 27 år, udlært plastmager om en måned, tidligere uddannet ernæringsassistent. Jeg stemmer på Det Radikale Venstre, da jeg deler flest af mine synspunkter og holdninger med dem, samt at jeg ligesom Nikolaj Mikkel synes de repræsenterer de bedste politiske værdier fra begge sider af blokken

• #7   15. sep 2011 31 år, leder i det offentlige, stemmer denne gang venstre - har stort set stemt på alle de "blå" partier igennem tiden. Vælger dem som tilgodeser flest af mine mærkesager. Men blå blok altid ud fra den betragtning at det skal kunne betale sig at gidde arbejde meget eller ekstra og at udlandsgælden skal holdes på et absolut minimum (Rød blok har altid set stort på udlandsgælden)

• #8   15. sep 2011 Jeg er 19 år. Er igang med 3 år. HHX. Stemmer blåt fordi at deres økonomiske plan er sikker og ikke bygger på usikkerheder som SSF's plan gør. Min stemme kommer sansynligvis til at falde på Venstre, men det kan være jeg ændrer mening i sidste øjeblik og sætter kryds ud for Liberal Alliance.

• #10   15. sep 2011 Dejligt at se der er så mange fornuftige blå vælgere her inde smiley

Men Dem der nasser på samfundet er nok også gået i seng efter en lang dag i IKEA.

• #11   15. sep 2011 23, samfundsnasser (Den var specielt til SHN), stemmer blåt, fordi jeg er enig i de fleste af deres synspunkter smiley

• #12   15. sep 2011 26 år, læser på en Master i IT&Kognition og arbejder i en IT virksomhed ved siden af.

Stemmer Liberal Alliance, da jeg synes at Anders Samuelsen giver sindssygt meget mening når han snakker. LA's økonomiske udspil er også det mest seriøse jeg har set fra nogen af partierne.

• #13   15. sep 2011 28 år, hus ejer og er på de blå banditter.. Men om det bliver venstre eller liberal har jeg ikke bestemt endnu..

• #15   15. sep 2011
    20 år, studerende - stemmer blå blok grundet deres styr på økonomien..

• #16   15. sep 2011 25år er sælger/indkøber hos en hydraulik grossist. stemmer DF pga jeg tror mest på deres økonomi politik og så er det dem jeg er mest enige med i div andre ting

• #17   15. sep 2011 Jeg er 18 år, og til daglig er jeg i gang med at færdiggøre 3. år på hhx & arbejder udover skolen. Jeg sætter min stemme ved liberal alliance - blå blok, af stort set samme grund som jer andre - økonomien.

• #19   15. sep 2011 "Kære røde vælgere. Er i ikke så venlige at stemme imellem klokken 9 og 15, så er der ikke så meget kø når de blå vælgere får fri fra arbejde. På forhånd TAK!"

• Tosse 2
    Tosse 2 Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 46 Svar: 1.404
    #20   15. sep 2011 31 år, selvstændig.
    Stemmer rødt i år, selvom jeg ellers er højreorienteret. Men vil simpelthen ikke længere vil have en regering hvor DF får indflydelse.

• Inspiration
    Inspiration Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 33 Svar: 212
    #23   15. sep 2011 18 år Studere og skal videre læse til økonom og Junior sælger i sønderjylland måske..

Men stemmer nok ( Liberal alliance )

• Danni A
    Danni A Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 20
    #24   15. sep 2011 19 år, Iværksætter, Stemte Liberal Alliance, men hvis jeg kunne havde jeg givet en personlig stemme til Simon Emil.

• #25   15. sep 2011 19, studere erhvers jura. Stemmer liberal Aliance pga deres økonomiske politik..

Og fordi de er modstykke til Enhedslisten som jeg ikke kan fordrage !

Kommentér på:
Debat, hvor står i.?

Annonce