{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.814 visninger | Oprettet:

Debat, hvor står i.? {{forumTopicSubject}}

Skal vi prøve at se om vi på baboom kan klare en debat omkring valget, som bliver holdt nede på korte svar, og uden den vilde mudderkastning.

Kort og godt: hvad laver i til hverdag, hvad stemmer i på, samt hvad er jeres største grund til at stemme der hvor i gør (uden at gå i laaange detaljer.

Jeg er 25år, uddannet mekaniker. arbejder som pladesmed, Stemmer på liberal alliance, stemmer der fordi at det er der hvor jeg har størst sikkerhed for at mine penge, som jeg har knoklet for, forbliver mine penge.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Debat, hvor står i.?
  • #1   14. sep 2011 Er 28. Cand. Stud. CCG. Jeg stemmer SF fordi det er dem jeg deler det meste af mit menneskesyn med smiley

• #2   14. sep 2011 19, lærling. Stemmer blå blok, fordi de har bedre styr på økonomien!

• #4   14. sep 2011 Jeg må sige at jeg er overrasket, positivt. dejligt at se at vi her på siden også kan give kort info, uden den store mudderkamp. håber at jo flere tvivlere der ser vores indlæg kan få en idé om hvor de selv skal sætte deres kryds. det gælder ved begge blokke, her skulle gerne være rene linier, det var faktisk bagtanken med indlægget; at sætte tingene i perspektiv. og synes det er dejligt at der er så mange, der kort og godt skriver, hvad de gør og hvorfor.