KAN DET HAVE SIN RIGTIGTHED? KAN DET HAVE SIN RIGTIGTHED?
Ja de fleste af os har jo nok hørt om "Gyllegate" og jeg må sige at jeg gang på gang har set hvordan vores folkevalgte har mere travlt med at slås indbyrdes, frem for at lave en politik der vil komme Danmark til gode og ja er vi ikke mange der har gode ideer til hvordan der kan skaffes arbejde, hvor det eksempelvis vil kunne være en hjælp i kampen imod klimaforandringerne, en ide der har flere vindere.
Men ja da folketinget ikke kan blive enig, kan der være nok så mange gode ideer, de kommer bare aldrig ud, så det bliver ligesom når der er Klimatopmøder en gang imellem, der tales og loves, men det bliver ikke til noget, løfte på løfte.
Ja jeg køre jo lidt rundt for tiden, altså er jeg blevet rundtosset og smider da lige en af mine gamle ideer og spøger om hvorfor der kan laves olieledninger rundt omkring i verden, men ikke vandledninger og nej nej ikke i haveslange størrelse, de skal være mega store.
Til sidst vil jeg bare sige at jeg ikke husker andet end to troværdige Statsminister fra min levetid Anker Jørgensen og Poul Nyrup Rasmussen og syntes jo de havde hjertet med i deres gerninger.
Næste gang smider jeg nogle af de gode ideer
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2014
dec 2014
dec 2014
KAN DET HAVE SIN RIGTIGTHED?