Hvor langt vil Christiansborg gå. {{forumTopicSubject}}
Ja overskriften burde tale for sig selv, men lad mig nu lige se om i kan se dem jeg tænker på?
Ja først må jeg spøger jer der læser og måske svare om det kan have sin rigtighed at folk der er så syge at de kun har energi til 15. minutters (skal vi kalde det for arbejdstid om dagen), hvad syge mennesker så får tiden til at gå med (tror jeg spænder ret meget, så det må i selv tænke jer til), den regel sætter jo mange i et meget dårligt (liv) undskyld men kunne ikke lige stavet til det ord jeg vil bruge), men er sådan liv fair og vil det ikke være ok at sætte syge mennesker på pension når de ikke kan arbejde mere end 15. minutter om dagen - det vil da være FAIR i min verden.
Jeg høre jo også om hvordan unge mennesker på kontanthjælp må/skal betale deres medicin (der måske er så vigtigt at det kunne gøre deres dagligdag) til en dagligdag hvor de kunne få den uddannelse der kunne få dem væk fra KONTANTHJÆLPEN - en FAIR løsning i min verden.
Jeg vil også lige tage den tale om hvordan folketingspolitikerne på Christiansborg godt kan blive 100% enig når der tales om deres lønforhøjelse eller om de skal kunne gå på pension mange år før andre folk på arbejdsmarked, der til har jeg kun at sige: at sådan burde folkevalgte ikke tænke, de burde tage det sure med det søde, sammen med resten af den danske befolkning.
Må jeg så høre hvad i siger til det
jun 2009
Følger: 29 Følgere: 25 Emner: 56 Svar: 745
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 237 Emner: 882 Svar: 8.576
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 83 Emner: 365 Svar: 3.551
Når der er gået et stykke tid på den måde, vil kommunen automatisk sætte tiden lidt op af gange. Pludselig Vupti så arbejder flere på halvdagstid, og det kan dermed forlanges at de finder et reelt halvdagsjob.
Det fungerer på papiret i Beskæftigelsesministeriet men ikke i virkeligheden!
Hvor langt vil Christiansborg gå.