Et land der ikke eksisterer Et land der ikke eksisterer
til et møde med afrikanske stats overhoveder skamroste Trump et land der ikke eksisterede. Nej det var ikke Fantasia - men et land som han benævne Nambias og gjorde det helt 2 gange uden at ane talefejlen eller udtalelsen.
//citat
»I Guinea og Nigeria har I bekæmpet et forfærdeligt ebola-udbrud. og Nambias sundhedssystem er i stigende grad selvforsynende,« sagde Trump.
// citat slut
Nambias hedder det ikke, men Namibia, men det kommer jo også fra et folk som mener at Ikea er Sveriges hovedstad hvis man laver en test på gaden.
Her nogle "perler" fra Trump (under valgkampen)
Hvis Hillary ikke kan tilfredsstille sin mand, hvorfor tror hun så, at hun kan tilfredsstille Amerika?«
Når Mexico sender dets folk, så sender landet ikke sine bedste folk. [...] De sender folk, som har en masse problemer, og de bringer de problemer til os. De bringer stoffer. De bringer kriminalitet. De er voldtægtssmænd. Og nogle, går jeg ud fra, er gode folk.«
Rosie O'Donnell er ulækker, jeg mener, både udvendig og indvendig. Se på hende, hun er sjusket. Hun taler som en lastbilchauffør.«
»Det er hundekoldt i New York. Vi har brug for global opvarmning!«
»Jeg tror, at den eneste forskel på mig og de andre kandidater er, at jeg er mere ærlig, og mine kvinder er mere smukke«
<<<<<Slut på citater>>>>>
Nu har USA i mange år kæmpet ud i verden imod skrupskøre ledere - hvornår gør verden gengæld?
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 446 Svar: 9.941
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Man skal også huske på at han repræsenterer USA og dens befolkning. Han har rigelig med folk som kigger hans taler efter for ikke at de på nogen måde er krænkende og det er krænkende at skamrose et land hvor præsidenten er til stede som slet ikke findes.
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 446 Svar: 9.941
Et land der ikke eksisterer