739 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Mutti Mutti

Så fik Angela Merkel 4 år mere, forbløffet over at tyske vælgere stadig har tiltro til hende som allerede nu har afvist at begrænse indvandring.

Alternative für Deutschland (AfD) får 12,6 procent af stemmerne. et parti som er indvandre kritisk, men allerede nu melder man fra at samarbejde med AFD.

Men de er det 3 største parti så mon ikke hen af vejen man vil samarbejde for det kender vi jo fra dansk politik. En anden ting er at deres agenda ikke helt er klarlagt.

Tyskland har de seneste år modtaget 1 million flygtninge og tallene for integration ser ikke gode ud og så vil man have flere ind? Hun må være bimleskør.

Tyskland har aldrig været særligt god til at integrere indvandrere. De tyrkiske indvandrere var meget længe om at blive en del af flertalssamfundet. Før Angela Merkel begyndte at give den som helgen, kaldte hun Tysklands multikulturelle samfund for fejlslagent. Jeg har svært ved at se, hvordan det lige pludselig skulle være anderledes.

Og så forsætter hun sgu...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mutti
  • #2   25. sep 2017 Var lige optaget da de sagde det i tv2 om at xxxx partier ikke vil samarbejde, så jeg fik kun det halve med, ikke hvilke partier.

Fynsk.dk

//citat

På forhånd har CDU, SPD og de øvrige partier sagt, at de ikke vil samarbejde med AfD.

Gauland har senest bragt sindene i kog ved at sige, at Tyskland ikke længere skal gå og skamme sig over fortidens nazistiske styre, og at der er grund til at være stolt over tyske soldaters handlinger under Første og Anden Verdenskrig.

// citat slut

• #5   25. sep 2017 ha de skod oversættelser - helt til grin - hvad har tv stationer med det her indlæg at gøre?

• #7   25. sep 2017 I Danmark skulle vi også holde Fanen højt, Men lige pt. syntes jeg ikke lige der er grund til at fejre.

• #9   25. sep 2017 Muligvis men nu kender jeg en del til tysk grammatik. Men hvis vi alle bare kiggede aviser og ikke skrev om sin subjektive oplevelse så ville det her forum være lukket ned for længe siden.

• #11   25. sep 2017 tjo...og med lidt held kan de få en mærkesag igennem - 12.6 er ikke så ringe endda.... smiley

• #13   25. sep 2017 hvad hedder den nu?

• #16   25. sep 2017 Anellla

Det kan jeg jo hurtig finde ud af da du har givet hvad den hed tidligere. Men jeg skal nok lade være med at skrive det smiley

• #23   25. sep 2017 næ...men hvis de står og Heijer offentligt så ryger tænderne her i >Danmark

• #27   25. sep 2017 hvad pokker er SoMe...?

• #30   25. sep 2017 ok nasty den var jeg så ikke lige med på.... smiley

• #32   25. sep 2017 jamen nasty....livet er baseret på at blive klogere så alle info jeg ikke kender til modtages med kyshånd. smiley

• #33   26. sep 2017 Jeg ville da gerne høre den Horst Wessel sang, ikke fordi jeg er nazist, men historisk interesseret. - Hvor finder man den?

• #36   27. sep 2017 Ron.

Der er nisser i systemet, troede jeg havde sendt en kommentar.

Kendte den egentlig godt, men troede den hed "SA marchier", men det er måske en afart af den.

Den er faktisk smuk, men jeg er også håbløs til tysk.

Tak for sangen Ron. smiley

• #38   27. sep 2017 Nasty.

Tak for teksten, jeg forstår bare ikke så meget af det....

Var der ikke noget med, at SA og SS kom op at toppes?

• #41   28. sep 2017 Et flot billede Ron, det sætter tanker igang.

Jeg synes Mutti har fået mange stemmer trods alt, når vi tænker på den brøler hun lavede ved at lukke millioner af "flygtninge" ind.

Men det lyder kaotisk lige for øjeblikket, et omvalg ville måske flytte noget.

Kommentér på:
Mutti

Annonce