499 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Syrienkriger klynker. Syrienkriger klynker.

Ja der har været skrevet meget om dette emne men jeg vil hurtigt sige om den syrienkriger der er fængslet i Tyrkiet må klare sig selv (dansk statsborgerskab) eller ej det skal han ikke gemme sig bag ved og tænker at han da ikke kan rejse ned og kæmpe for noget der er så mile langt for hvad demokrati og det friheder står for.
Så nej han skal ikke til Danmark for at komme i et lukket fitnessfængsel.
Et lidt yngre billede men det siger alt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syrienkriger klynker.
  • #2   26. maj 2018 Der skrives at man kan fratage statsborgerskab, men da man ikke kan udvise personen så vil de leve i Danmark på tålt ophold, uden pas, sygesikringsbevis og uden offentlig støtte andet som hvad asylansøgere får - de kan så ansøge om opholdstilladelse som giver dem adgang til det store tagselvbord.

Så det bedste for os er at lave ham rådne op i Tyrkiet, men lur mig om de ikke på et tidspunkt lader ham gå og så har vi bastarden i landet på kort tid.-

• #5   26. maj 2018 Men det bliver jo ikke effektueret, politiet gider ikke bruge tid til at lede efter manden., Mange gange smutter de ud af landet til Tyskland pga. de restriktive regler.

• #10   26. maj 2018 #9
    ha ha ironien er tyk som et brændt bildæk.

Det må være rart med en krystalkugle i et cirkus telt hvor en gammel dame med vorte på næsen spår om fremtiden inden man uddeler statsborgerskab , Ole nu er bastarten født i Danmark så det kan aldrig være Naser som har uddelt ham statsborgerskab for det opnår man ved fødslen.

• #13   26. maj 2018 Ole

Nu forhindre det dig ikke lige at google lidt så går tiden, og du behøver ikke at sidde inde for man kan godt google ude også.

Nå det var så lige en driller - jamen ole du kan jo bare spørge. smiley

• #15   26. maj 2018 tja Ole

Han har et dansk pas som det eneste så han kan ikke udvises andet hvis man fratager ham statsborgerskabet. Og så er det jo ligegyldigt med forældres status.

• #17   26. maj 2018 nu kan man jo ændre sit navn...men han er dansk statsborger ifølge hans pas.

https://bit.ly/2KS2j3S

• #19   26. maj 2018 Hvorfor har jeg hørt, han kom til Danmark som 4-årig med libanesiske forældre ??

• #20   26. maj 2018 jetset

Han er født i Danemarka .....udkanten af perkistan.

https://bit.ly/2xdYwvX

• #22   26. maj 2018 ja det kunne være noget af en gang hjemløse hvis man kunne tage folks statsborgerskab fra danskere

• #26   26. maj 2018 ole

Hvorfor har han så dansk pas?

• #27   26. maj 2018 Han sidder i kørestol - fint og senere kan han få en rolator så kan han lave sin egen bande i fængslet som kaldes Rolator Banden.. så render banden og stjæler desserten fra de andre.

Jammerlig kælling hans søster som hyler op at han skal behandles som andre danskere som er fanget i udlandet. Det kan man så fortælle de som han har skudt - pis kælling...

Han viser i en video hvilken tøsedreng han er at skyde mod nogle billeder på en mur -??? så er man da plim - jeg kan forstå han kunne finde på at skyde trompeten - det havde ikke ændret min døgnrytme men skide billeder så har man fået viklet håret rundt om sutten i hatten så den er svær at finde.

• #31   26. maj 2018 Ole det er ikke mig som laver loven , men som du kan læse mange steder så har han dansk pas - så hvorfor bliver du ved med at ævle og bævle for at få ret? du kan ikke få ret for det står flere steder han har dansk pas og jeg gider ikke ævle kævle med dig om hvorfor han har det... tag det op med politikere.

• #39   26. maj 2018 Hej Alis C længe siden og du ved da at jeg er fuldstændigt ligeglad med hvilken religion folk har desværre findes der ekstremister i alle lejre men når en person tager ud for at slås en ekstrem gren af en religion og så bliver såret + fængslet i andet land for der efter at klynke sin nød til Danmark et Danmark hvor vi går op i demokrati - religionsfrihed - ytringsfrihed og mange andre friheder så hvad skulle han ud og kæmpe for og det var da ikke som modstander af stening af kvinder ej heller hængninger af folk af anden overbevisning smiley

• #42   27. maj 2018 Jeg oplever ikke at man sender kriminelle hjem hvor de høre til, enten så har de en masse børn så har de ingen tilknytning - tror vist der kun er 2 som er sendt hjem så det kan vist ikke kaldes hurtig ekspedition.

Nu kan man ikke herhjemme dømme ham for hans gerninger for det har de intet bevis for men udelukkende at lade sig hverve af IS. Han vil gerne til udlandet så jeg syntes da han skal blive der, så han kan opleve den lokale kolorit.

Danmark skal ikke være et fristed for forrædere - så lad ham blive der hvor han er og så kan han tulle rulle rundt og hygge sig i kørestolen.

• #44   27. maj 2018 NU har han selv udvist umenneskelig så er den natpotte ud...

• #46   27. maj 2018 #45 - jeg er 150% enig smiley

• #48   27. maj 2018 Nej, det vil jeg ikke mene, medmindre man er en særling smiley

• #51   27. maj 2018 Netop ingen har tvunget ham ud i krig.

• #54   27. maj 2018 Alice

NU kender vi godt din store modvilje mod DF, du tror fejlagtig at alle her er DF.

Jeg er ikke DF, faktisk er jeg imellem alle partier, hvis man kunne tage alt det gode fra alle partier og samle i et så ville vi få en kanon regering. Men nu er vi et demokrati så selv skæve meninger skal have spalteplads på den politiske bane.

I øvrigt så har de udmærkede læger i Tyrkiet, så mon ikke søsteren bare er en hysterisk kælling som vil bruge hans "påståede" dårlige helbred og manglende lægehjælp som brækjern, for at få ham hjem.?

Efter sigende skulle de have et hold som står klar med at lappe eller pumpe hans kørestol ligesom det man ser i Formel 1. smiley

Ps....DF render ikke rundt og skyder men bruger demokratiet, til forskel fra den simulant som nu sidder i kørestol har været medvirkende til. Som Claus nævner så er det ikke helt normalt at stå og skyde til måls af billeder af kendte danskere, det har et formål - en advarsel et hint om at hvis han kommer til Danmark så bliver det ikke et stk papir han skyder efter.

• #64   27. maj 2018 Alis
    Nu er muslimer ret gode til at ekskludere sig selv 1 samfundet, med ikke at være til rådighed for arbejdsmarkedet. Der har været sager om at lægestuderende ikke vil uddele prævention, have kvindelige censorer, brokke sig over at skulle have korte ærmer på sygehuse.

Lever i en stor bunke i ghettoer, Nogle kan ikke et ord dansk selv efter 25 år på trods af talrige tilbud om hjælp fra kommunen, Tolk fordi de ikke gider sproget. bliver væk fra jobtilbud, bliver væk fra dansk, bliver væk til jobafklarings forløb - faktisk bliver de væk fra alt som bare ligner arbejde.

Det er så observeret af mig at telte vælter ind i dansk i Odense for så at komme ud 5 min efter for at gå ned til basaren på Skibhusvej. Man sender piger ud af Danmark for at få fitten skåret af, man sender børn på¨genopdragelse, man holder ferie uden at melde det til kommunen for derved at undgå at der trækkes i ydelsen.

Det er ikke noget som integrations ministren er skyld i eller andre love i Danmark. Vi må bare indse at muslimer har en anden tilgang til både demokrati og det at arbejde.

• #66   27. maj 2018 ps...alis

Den her krigeriske tilgang muslimer har må være et gen som er fremavlet i år 1400 tallet for de kan blive fornærmet over alt. Så er det Kurt Vestergaard, så er det at shia muslimer har en anden måde at se koranen på, Så er det IS som igen som 3 part ser koranen på sin måde -

Så der er meget i verden som muslimer bliver fornærmet over, og man tager ikke en dialog med en psykolog, næ man planter bare en bombe på en marked plads og hygger sig med at krops dele flyver gennem luften imens de får deres sød te. Og så mener nogle de skal have en fair rettergang - hvor er det fair at nakke flere 100 som bare er kommet til marked for at købe grønsager?

Her er koranen genial som giver grønt lys for at at nakke alle uanset om de er shia eller sunnier eller bare turister - alle muslimer som nakkes kommer i himlen og knepper løs på den samme jomfru som efterhånden må være godt slidt., genialt, men hvad med resten? <Hvor er retfærdigheden?

Man siger at ikke alle muslimer er terrorister, men alle terrorister er muslimer.

Det er besynderligt at man siger at mange muslimer er fredelige, det tror jeg ikke Kurt Vestergaard er enig i for milliarder gik i selvsving af en tegning - så det fortæller os lidt om at lunten er meget kort selv for Euro muslimer.

• #68   27. maj 2018 I Thailand udleverer de ikke nogen, der sidder nogle danskere og rådner op de har fået 30 års fængsel, narkosager.

Kommentér på:
Syrienkriger klynker.

Annonce