404 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Endnu en forrædder vil "hjem" Endnu en forrædder vil "hjem"

Så er vi der igen.
Hørte i 7 nyhederne at endnu en syrienskriger fra islamisk stat vil hjem til Danmark.
En landsforrædder og en kryster der åbenbart ikke lod sig friste af 72 jomfruer, men istedet vil hjem til evig forsørgelse.
Problemet er bare at han afleverede sit danske pas til IS og har ikke fået det tilbage.
Han er nu klar til at blive stillet for en dansk dommer og tage sin straf.
Han er desuden tyrkisk statsborger hvor han befinder sig nu og Tyrkiet udleverer ikke sine egne statsborgere.
Danmark er heller ikke villig til at udlevere et nyt pas til idioten så han må blive i sit andet hjemland tyder det på.
Hans advokat Stagetorn finder det bekymrende at Danmark ikke vil give ham et nyt pas når PET nu har brugt så meget tid på at undersøge hans gøren og laden hos IS.
Som jeg ser det er hans ønske om at blive stillet for en dansk dommer blot endnu et bevis på at vi har et svagpissersystem der straffer så lavt at det skriger til himlen.
Derudover vil han i muslimske kredse blive modtaget som en krigshelt så lad ham endelig blive i muslimland.
Det var min mening.

Hvad mener du ?
Bør Danmark kæmpe for at få ham hjem ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endnu en forrædder vil "hjem"
  • #1   4. jun 2018 Ingen danske instanser skal bruge tid på den slags kolbøtter. Som det fremgår så har han dobbeltstatsborgerskab - hvorfor mon han vil for en dansk dommer? det lugter fælt af problemer med de tyrkiske myndigheder og mulige sanktioner.

• #2   4. jun 2018 Enig Polysl.
    Mange udvandrede muslimer forguder muslimland bare de ikke selv skal bo der smiley

• #5   4. jun 2018 Hvis jeg forstår det ret, har DK overhovedet ingen pligt til at modtage ham, så vi afstår gerne fra denne 'berigelse'.

• #7   4. jun 2018 Vi har idioter nok, så nej, han skal have lov til at se, hvordan væggene ser ud i tyrkiske fængsler, jeg tror, de er rigtige gode.

Og så fatter jeg ikke, at det er tilladt at have dobbelt statsborgerskab, det er vanvid smiley

• #8   4. jun 2018 Hvis han har tyrkisk statsborgerskab, så kunne han rejse på det til Danmark, men tror der er meget mere i den historie end beskrevet.

• #9   4. jun 2018 Svinet skal bare rådne op i Tyrkiet.

• #11   4. jun 2018 Det er en underlig sag.
    Klovnen står til retsforfølgelse i Danmark, men Tyrkiet udleverer generelt ikke sine statsborgere og danmark ønsker ikke at forsyne ham med et dansk pas så indtil videre forbliver han strandet i Tyrkiet.
    Jeg er ikke engang sikker på at Tyrkiet selv retsforfølger ham så selv med et dansk pas kan tyrkerne nægte ham udrejse fordi Danmark vil retsforfølge ham.

• #12   4. jun 2018 Tak lad ham forblive i udlandet smiley

• #13   4. jun 2018 #11

Den er endnu mere underlig i det Danmark har efterlyst ham over hele verden, det giver ingen mening da de ikke vil have ham tilbage til Danmark.

• #14   4. jun 2018 Enig Polysl, men det kom nok bag på dem at han ligefrem selv bad om at komme til Danmark.
    At han har mistet sit pas giver Danmark en god mulighed for at lade ham svede i Tyrkiet så længe det passer dem.

• #16   4. jun 2018 At han slipper med 6 mdr i spjældet hvorefter han kan tage hjem til ghettoen og lade sig hylde som ægte kriger og ny rollemodel for små terroristaspiranter.
    Iøvrigt som førtidspensionist da han efter al sandsynlighed vil påstå at han har fået PTSD.

• #19   5. jun 2018 Jeg er lidt i tvivl om man kan fratage statsborgerskab uden han ved dommen er tilstede fysisk -

• #21   5. jun 2018 Som jeg kan læse det derude så er det mildere domme til 6 mdr fængsel, som er nedfældet i en respektpakke som de kalder det hvor de kan dømmes uden at være til stede.

I mere komplicerede sager skal sigtede være til stede af hensyn til retssikkerheden.

Kommentér på:
Endnu en forrædder vil "hjem"

Annonce