Opdragelse. {{forumTopicSubject}}
Ja et ømtåligt emne men lad mig hurtigt sige at det ikke er skolelærerene der skal opdrage vores børn - nej det skal vi selv også selvom det kan være grænseoverskridende over for visse forældre.
Jeg må sige at børn der laver ballade eller sætter ild til et eller andet eller bare general laver ballade - nok ikke er blevet opdraget eller måske ikke har fået den opmærksomhed fra sine forældre som barnet nu skulle have - for i ved nok at det er bedre at få en dårligt opmærksomhed end slet ingen opmærksomhed.
Jeg husker det faktisk fra mine ret meget unge dage og må sige at det var andre tider hvor systemet havde masser af tid til sådan en som mig - det har de nemlig ikke nu til dags.
Og hvordan måden børn skal opdrages på ved jeg faktisk ikke for de fleste vil nok sige med kærlighed og den er jeg helt med på - men mange børn vil prøve grænser af og det er der kæden falder af
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 237 Emner: 882 Svar: 8.576
Devisen er.....Det er alle de andre som er skyldige.
Så er det forfriskende at opleve en mor hvis pode er sur over han ikke må få sin vilje i slikket, hvorefter han kaster sig ned i gulvet og hyler som en stukket gris. Moderen lader bare ungen hyle færdig, i stedet for at give los - som tolkes af poden, at bare man hyler nok så får man sin vilje. det fortæller ligesom poden at det er moderen der bestemmer og ikke det hysteriske barn i sukkerchock.
Ok det er da til gene fra andre kunder, men jeg kan læse respekt hos de fleste mere end irritation.
At man så har voksne som i fulde alvor mener at det er i orden at futte uskyldiges ting af, er hovedet rystende - og de burde absolut ikke have noget med børn at gøre - nogensinde - ikke engang en mus - faktisk burde de få en abort og stirealiseres - så de ikke føder flere terrorister.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
dec 2014
Blogger
Online Tilmeldt:
dec 2014
Følger: 14 Følgere: 255 Emner: 267 Svar: 9.834
Børn søger grænser, det er på den måde, de finder ud af, hvor grænsen går, sjovt nok og hvis de ingen grænser får, hvor skal de så vide, når deres opførsel er grænseoverskridende .......
Jeg ved faktisk ikke, hvad der er værst, nutiden eller datiden ..... ?????
dec 2014
Blogger
Online Tilmeldt:
dec 2014
Følger: 14 Følgere: 255 Emner: 267 Svar: 9.834
dec 2014
Opdragelse.