{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
575 visninger | Oprettet:

Opdragelse. {{forumTopicSubject}}

Ja et ømtåligt emne men lad mig hurtigt sige at det ikke er skolelærerene der skal opdrage vores børn - nej det skal vi selv også selvom det kan være grænseoverskridende over for visse forældre.
Jeg må sige at børn der laver ballade eller sætter ild til et eller andet eller bare general laver ballade - nok ikke er blevet opdraget eller måske ikke har fået den opmærksomhed fra sine forældre som barnet nu skulle have - for i ved nok at det er bedre at få en dårligt opmærksomhed end slet ingen opmærksomhed.
Jeg husker det faktisk fra mine ret meget unge dage og må sige at det var andre tider hvor systemet havde masser af tid til sådan en som mig - det har de nemlig ikke nu til dags.
Og hvordan måden børn skal opdrages på ved jeg faktisk ikke for de fleste vil nok sige med kærlighed og den er jeg helt med på - men mange børn vil prøve grænser af og det er der kæden falder af smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdragelse.
  • #1   22. feb 2020 Man kan læse at god og kærlig og fri opdragelse er godt, ingen grænser - så når poden brænder det halve KBh ned - så er det i orden for de kæmper for en sag. Nå de så tages at de udskældte magthavere så er det neon belagte idioter som er de skyldige. Det stakkels barn gør jo bare det de har lært med frie grænser og intet ansvar.

Devisen er.....Det er alle de andre som er skyldige.

Så er det forfriskende at opleve en mor hvis pode er sur over han ikke må få sin vilje i slikket, hvorefter han kaster sig ned i gulvet og hyler som en stukket gris. Moderen lader bare ungen hyle færdig, i stedet for at give los - som tolkes af poden, at bare man hyler nok så får man sin vilje. det fortæller ligesom poden at det er moderen der bestemmer og ikke det hysteriske barn i sukkerchock.

Ok det er da til gene fra andre kunder, men jeg kan læse respekt hos de fleste mere end irritation.

At man så har voksne som i fulde alvor mener at det er i orden at futte uskyldiges ting af, er hovedet rystende - og de burde absolut ikke have noget med børn at gøre - nogensinde - ikke engang en mus - faktisk burde de få en abort og stirealiseres - så de ikke føder flere terrorister.

• #2   22. feb 2020 Polysl ja min mor lærte mig at spise med kniv og gaffel - give hånd og sige god dag - rejse dig for de ældre i sporvognen og jo min mor lærte mig mange ting også at en endefuld kan gøre av og jeg har også mødt gode pædagoger på Høng Børnehjem hvor der blev sat grænser som det bør sig være og ligeså på Kettrup gård hvor man fik meget frihed smiley

• #3   22. feb 2020 Polysl jeg vil godt sige at jeg er imod tvangs stirealisering uanset hvem der så tales om smiley

• #5   26. feb 2020 Opdragelse kan aldrig blive samfundets opgave. Det er dem, som har valgt at sætte børn til verden ansvar, der er ikke nogen af os, der er blevet pålagt denne opgave, det er noget vi selv må være ansvarlig overfor, når vi vælger at sætte børn til verden, OK så kan der være en smutter, men det kan vel heller ikke komme bag på nogen.

Børn søger grænser, det er på den måde, de finder ud af, hvor grænsen går, sjovt nok og hvis de ingen grænser får, hvor skal de så vide, når deres opførsel er grænseoverskridende .......

Jeg ved faktisk ikke, hvad der er værst, nutiden eller datiden ..... ?????

• #6   26. feb 2020 Jetset jeg er blevet opdraget af flere også systemet og hvis vi tager en politimand der giver en løftet pegefinger er det jo også en form for at sætte grænsen - men ellers er jeg enig forældrene er dem der skal opdrage deres børn smiley

• #7   28. feb 2020 Nogle gange kan den der "synes godt om" være lidt misvisende, forstået på den må, at jeg naturligvis ikke synes godt om din opvækst, stakkels dig, men ellers er jeg enig i resten, Leon smiley smiley

• #8   28. feb 2020 Jetset jeg ved det smiley

Kommentér på:
Opdragelse.

Annonce