615 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Corona regler. Corona regler.

Ja nu prøver jeg at høre jer - for nu er politiet blevet spurgt ligeså hjemmeplejen + en jeg kender som altid har styr på de forskellige regelsæt og alle siger at man højest må samles 5 personer.
Jeg har selv prøvet at finde et regelsæt hvor der med få ord står hvad man må og ikke må og syntes personligt at det er noget af en jungle at finde rundt i.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Corona regler.
  • #1   1. feb 2021 Hvis man starter med at se alle de her banale Mette Fup møder som deklares om nye stramninger så ved man at man kun må samles 5 udenfor som gruppe. Du må godt holde abefester på 200 mennesker hjemme i boligen - bare det ikke er en udbygning som ikke er en del af beboelsen.

Du må godt være 20 i en privat bus, men ikke mere end 5 udenfor bussen. Du skal stadig kun gå i en retning i gågader for går du baglæns så bliver du smittet. Alle liberale erhverv er lukket pga. smittefare - men man må godt være 1000 i Bilka som sælger samme liberale vare som de liberale erhverv- for her bliver man ikke smittet.

Men det nemmeste er at være ligeglad - jeg er. For efterhånden er det begyndt at lige Falty towers, Monty Phyton, og Dave Allan og Mel Smith.

• #3   1. feb 2021 Alis

1 Million døde...af en lille snue.

Verden over dør der 10 millioner eller flere, af andre sygdomme - så den her lille snue er bare en parentes.

• #4   1. feb 2021 Polysl - Alis C ja men jeg mangler stadigt om man kun må være 5 hvis man mødes i et hjem og syntes regel sættet skrider når det læses.

• #5   1. feb 2021 Leon

Du må være ligeså mange du vil i privat hjem. Stod det til det her skøre røde apparat så ville hun bestemme hvor mange der må være hjemme, men det ville være et brud på grundloven om at ens hjem er ukrænkelig.

• #6   2. feb 2021 Polysl dog det er jo ikke rigtigt - så langt er jeg da kommet smiley

Kommentér på:
Corona regler.

Annonce