374 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

IT-fis. IT-fis.

Ja nu var der sku en IT klovn der vil gå igennem mine venner og trække mine personlige oplysninger ud af mig endog med et billede og troede først at det var en god gammel ven - men da der i hans profil + det løse stod at han vat fra politiets IT-afdeling og at han kunne se at jeg var hacket og at han for at skulle hjælpe mig skulle bruge al verdens ting + en times tid var min tanke straks - sikken en svindler - når men god dag til jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IT-fis.
  • #1   21. mar 2021 Hvis bare alle husker på at politiet kun kan bede om navn og person nr. Men på den anden side - når politiet kan banke døren ind til den 23 årig uden en dommerkendelse så er jeg sgu bange for at vores retssikkerhed efterhånden smuldre imellem vores hænder.

Ifølge terrorloven kan politiet storme et hus/lejlighed uden en dommerkendelse, men nu er her ikke tale om terror - samt at det ikke er hendes skyld at 12 betjente kom til skade, men andre i den demo.

Men godt den er anket så må vi se om dommerne kommer til fornuft over den vanvittige dom.

• #2   21. mar 2021 Polysl vil du give alle dine personlige oplysninger fordi der pludseligt dukker en op på nettet smiley

• #3   21. mar 2021 Leon

Nej - ikke om de så viste deres politi skilt online.

• #4   21. mar 2021 Polysl nej vel smiley

Kommentér på:
IT-fis.

Annonce