274 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Den Russiske frihed eller manglen der på. Den Russiske frihed eller manglen der på.

Ja imens der findes russer som demonstrerer imod krigshandlingerne imod Ukraine og hvor der fængsles russer i 1000-vis - har Rusland samtidigt lukket ned for EKHO Moskva en radio som sku stå som et symbol på ytringsfriheden i Rusland - radiostationen er dog lukket ned grundet dens ærlige måde at dække Ruslandskrigshandlinger i Ukraine på.
Putin viser jo sit sande jeg når han bruger bøllemaner over for folk der har en anden holdning end hans - men mon ikke han som så mange andre diktator igennem tiderne vil opleve sit endeligt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den Russiske frihed eller manglen der på.
  • #1   3. mar 2022 Tror at hvis man klasker et bat ind i hans fjæs så ville det hjælpe en del.

• #2   3. mar 2022 Polysl Putin kan intet klare uden sine lakajer og desværre tør den almindelige russer ikke gøre noget eller der er ikke ret mange som tør + de tror på at det der kommer ud af deres tv og radioer smiley

• #4   4. mar 2022 Mon der virkelig er så meget modstand mod Putin, hjemme i Rusland, mange af naboerne til Rusland ønsker jo deres hjælp, vi er jo ikke så gode som vi lige nu giver udtryk for.

Hvor mange af os rejser ikke på ferie og derved hjælper diktatorer og militæret i mange lande. Saudi Arabien og de andre arabstater der på grund af deres olie penge bliver godkendt til alle mulige sports events. Vi har et Nato land som Tyrkiet, hvor vi valfarter til med vore feriepenge, Thailand som har militærdiktatur.
    Vi svigtede befolkningen i Afghanistan fordi vi som det lille land vi er ikke kan opføre os som herremænd, men vi prøver.

• #6   4. mar 2022 ja brok

Ikke en kæft som rejser til et land kender til strukturen, det er bare at ligge på stranden og spise det turist skrammel mad og handle en masse turist skrammel souvenir Man opholder sig i et begrænset område fordi de ikke kan overskue at være for langt væk. Den form for ferie kan jeg ikke tåle, hader turist stede, hader turist mad.

På Costa del Sol kan man gu dødme få dansk bøf på en kro som er malet rød. WTF?

Jeg siger ikke at alle skal gøre som mig, men skal man lære det kulturelle, den almindelige mad som en landarbejder spiser som er eminent så må man ind i landet.

Har mange oplevelser i mine rejser i Mellemøsten i deres bagland. Jeg hader turist steder.

• #7   4. mar 2022 Jeg må bare sige at ku jeg komme ud i verden var der mange steder jeg ku ønske mig at se og Rusland - Kina - Indien - Tyrkiet - England - USA - Findland og mange andre smukke steder og ja krig ødelægger meget.

Kommentér på:
Den Russiske frihed eller manglen der på.

Annonce