Nato {{forumTopicSubject}}
Nato opruster og kalder det træning som USA også kalder det - flere lande deltager. 3 Verdenskrig er nærtstående. Danmark deltager også i oprustningen.
Ukraine afviser at Nato deltager i kampen. tja lad os nu se, om ikke meningen ændre sig. Jeg er faktisk bange for at Nato går ind i kampen.
Det vil få alvorlige følger for vores samfund - USA er så langt væk og dels sikker, men vi vil stå for en regn af missiler hvis vi går ind. Vi har et missilforsvar - men ikke alle kan nå at bliver ramt. Rusland kan nemt ramme Danmark med deres missiler som er langtækkende.
Man kan så håbe på de rammer ghettoerne hvor alle dem med guldkæder og krølhårede bor.
Humor kan være til stede.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 237 Emner: 882 Svar: 8.576
Jo - det er ikke vores krig, det er Ruslands krig - jeg tør slet ikke tænke på de konsekvenser der vil ske hvis Nato skal begynde at blande sig med fly og landtropper. Så kan vi begynde at indkøbe en masse plastik sække til de døde. Folk er allerede gået panik her i Danmark hvor flere apoteker melder alt udsolgt af Jod tabeletter. Du ved nok hvad de bruges til ik?
Jeg gider ikke rende rundt som en levende cykellygte fordi Putin har smidt en Atombombe i Danmark.
så nej tak - til at vi skal blande os.
feb 2007
Følger: 17 Følgere: 18 Fotoprofiler: 1 Emner: 156 Svar: 5.485
Helt enig kunne ikke ha sagt det bedre selv.
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 237 Emner: 882 Svar: 8.576
Man kan læse at USA har sendt 7000 tropper i nærområdet samt Danmark.
Danmark har også sendt fly til nærområdet
Slovakiet har send 1500 tropper til nærområdet.
Jeg gider ikke google det du selv kan google
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
Nato