310 visninger
|
Oprettet:
LGBT problem {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige set et indlæg i TV om dette problem, og min første reaktion er, Bliver disse minoriteter uvenner og skal gå hver til sit, så er dele børn vel noget af et kæmpe problem.
https://jyllands-posten.dk/indland/ECE14309081/ny-handlingsplan-skal-oege-tryghed-og-trivsel-hos-lgbtpersoner/
Skal børn juridisk virkelig have krav på f.eks. 4 forældre ?
apr 2019
Følger: 3 Følgere: 27 Emner: 310 Svar: 2.099
almindelige forhold, da bigami er forbudt.
Jeg mener dette LGBT er gået for langt, at folk lever forskelligt er helt fint, men de krav der stilles for en lille gruppe er helt ude af trit men, hvad jeg ser som virkelighed.
Bare deres politiske kamp for, særrettigheder
Politiske målsætninger
Indfør mulighed for registrering af op til fire juridiske forældre.
Medforældre skal sikres nemmere registrering og adgang til at orlov vedbenyttelse af fx dobbeltdonation eller svangerskabsdonation.
Par sikres retten til dobbeltdonation (æg og sæd) også uden en sundhedsfaglig årsag.
Muliggør altruistisk (ikke-kommerciel) svangerskabsdonation i Danmark.
Undersøgelse af mulighederne for vederlag og dækning af udgifter i forbindelse med graviditeten ved svangerskabsdonation i samarbejde med relevante parter, herunder kvinde- og børneorganisationer.
Tillad stedbarnsadoption ved fødslen til medfædre og transkønnede medmødre, og lad orlovsrettighederne følge med.
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 83 Emner: 365 Svar: 3.554
Hvordan folk ønsker at leve er op til dem selv.
Men, man er nødt til at se på at der bør være naturlige begrænsninger for ens levevis/måde, og at man ikke bare kan kræve ligeret i alle de former.
Man glemmer børns rettigheder, som naturen har bestemt, og som er en fornuftig foranstaltning, nemlig retten til en mor og far. Hvilket også bør gælde dem som kun ønsker at være enlig forældre, og bliver insemineret. Endda på Statens regning.
Alle disse forskellig familieformer skaber rod, forvirring og utryghed i børnenes liv. De bliver kastet rundt i deres dagligdag, hos den ene eller andre forældre.
Når der så også er tale om 3-4 forældre, så er det noget rod.
dec 2014
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2022-08-16-regeringen-vil-give-sma-born-adgang-til-juridisk-konsskifte
Er de fuldstændig bindegale?
dec 2014
- Jeg synes, at det at sætte grænsen på nul år er at respektere familiernes og børnenes ret til selv at bestemme over deres egen kønsidentitet, uden at vi formynderisk fra omverdenen skal sige, hvornår man er klar til at tage stilling til det, siger Pernille Skipper.
Er man gået helt fra sans og samling ved at godtage så forfærdeligt et forslag?
Børnenes ret til at bestemme??????????????????
Familiens/forældrenes ret til at bestemme fra 0'år?????????????
Det er virkelig sindsygt, i ordet betydning.
dec 2014
Det er jo ren misbrug og overgreb af et barn.
Er virkelig rystet.
LGBT problem