355 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Helt galt med mere effektivisering. Helt galt med mere effektivisering.

Ja jeg må sige at har jeg været i tvivl om hvor jeg vil sætte min stemme ved det næste folketingsvalg - er jeg det ikke længere - for talen om at vil gøre det danske system mere effektivt end det er lyder hult i mit univers og lad os tage ældreplejen og tænke i hvad Blå blok vil gøre for at effektivisere den endnu mere - skal de ældre så slet ikke i bad (den ene gang om ugen) - vil de så slet ikke komme i seng - hvordan vil ældremaden så se ud - hvad med deres rengøring - vil hjemmeplejen overhoved ku nå at komme ud til vores ældre og hvis vil det besøg så have en god effekt eller en dårlig effekt - stress.
Hvis sådan effektivisering fra den Blå bloks side af vores ældre der jo er årsag til at vi har et velfærdssamfund/velfærdssystem nu igen skal stå model til noget der kun kan gå galt og hvor mange omsorgssvigt vil vi så se i ældreplejen - den ældre dame som sad i en lift og på det nærmeste sku skide på kommando + ramme plet og samtidigt have en masse smerter - SKANDALE - desværre er jeg selv ved at blive gammel - men mon ikke der kommer et tiltag til aktiv dødshjælp.
Blå Blok Skam jer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Helt galt med mere effektivisering.
Kommentér på:
Helt galt med mere effektivisering.

Annonce