VALG II {{forumTopicSubject}}
Da jeg ikke fik kommentarfelt frem i VALG, svarer jeg her på flg. fra Jetset:
"Om man kan lide eller ej, så kan Lars Løkke gå hen og blive statsminister, den sidste prognose viser, han er landets 3. største parti, han kan være "tungen" på vægtskålen. Det aller bedste ved den sidste prognose er, at De frie Grønne står til ikke at komme ind, så er vi også fri for at høre på den tåbelige Nar Sikaden-du-deg.
Venstre bliver landets største tabere, det er så ikke så overraskende, de har mistet alle de store stemmesluger. De Radigale mister også hele 9 mandater, det gør heller ikke noget, de er til intet.
Og så har jeg ikke modtaget mit valgkort"
Sådan ser jeg det også, og selvom Lars Løkke ikke er helt fin i kanten, så er han ikke mindre fin, end alle de øvrige på Borgen, de er sikkert bare ikke blevet opdaget endnu.
LL er professionel politiker med en vis karisma, og de fleste andre i socialdemokratiet blegner ved siden af, og der er ingen med gennemslagskraft, bortset fra at Tesfaye er vokset med opgaven, de øvrige virker som umodne skoledrenge, men Mette har haft bukserne på i Covid-tiden, selvom den nu ikke er samfundkritisk mere.
Men Socialdemokratiet og Moderaterne klinger fælt i mine ører, og LL's forhold til Folkepensionen og flygtninge problematikken er jeg ikke med på, hvorfor pokker skal Lars Løkke også mænge sig med MF, hvis han og Støjberg kunne finde sammen, så ville jeg hellere ha' ham som statsminister, fremfor de andre amatører.
Enig i betragtningerne om De Radigale, Venstre og den tåbelige Sikander....
jan 2019
Følger: 7 Følgere: 31 Emner: 84 Svar: 586
"Og det er jeg lodret uenig med dig i, hvis der er noget LL ikke har efter min mening, så er det karisma".
Måske er karisma ikke det rette ord, men jeg finder ham dreven og professionel i de politiske debatter, hvilket jeg ikke mener Mettes hold er.
Jeg kan ikke lige komme i tanke om nogen, og hører ikke hjemme i A....
Vi skal jo heller ikke være enige om alt, det er forfriskende med lidt uenighed, det gi'r debat.
apr 2019
Følger: 3 Følgere: 27 Emner: 310 Svar: 2.100
Og lige nu ser det ud til at blive en stor mudderkamp, og at finde 90 til at stemme for et forslag bliver nok mere, beholder jeg min stol, hvis jeg stemmer for.
VALG II