H.C. Andersens Danmark i stress og angst. {{forumTopicSubject}}
Ja nu kommer den lige - Der var en gang et land som lå højt oppe imod nord et land ved navnet Danmark - de lykkeliges land - nu ku jeg slutter her og sige eventyret er slut.
Men hvis vi forsætter og kigger ud i Danmark som sku bebos af verdens lykkeligste mennesker - vil jeg meget gerne spøger jer debattør om hvorfor der så findes så mange med stress og angste.
Har vi for travlt - er vi bange for ikke at nå det hele - er vi bange for at vi ikke kan stå til og lad mig dog tage sådan en som jul/juleaften med alle gaverne hvor mange i hele verden pisker rundt for at købe gaver og måske alt for dyre gaver der gør at de må betale på kviklån og andet hele næste år.
Fik i lavet alt færdig på arbejdet - fik i købt alt ind til juleaften og mange spøger sig selv - husket jeg nu det hele og det kan jo være svært at finde mandlen i risalamande hvis du glemte at købe den og hvad med mandelgaven husket du den
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
dec 2014
Jeg tænker også på hvorfor folk skal arbejde så længe at de efter at være gået på pension bliver syge og ikke når at nyde deres otium - det ser jeg desværre for tit.
dec 2014
H.C. Andersens Danmark i stress og angst.