{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
177 visninger | Oprettet:

H.C. Andersens Danmark i stress og angst. {{forumTopicSubject}}

Ja nu kommer den lige - Der var en gang et land som lå højt oppe imod nord et land ved navnet Danmark - de lykkeliges land - nu ku jeg slutter her og sige eventyret er slut.
Men hvis vi forsætter og kigger ud i Danmark som sku bebos af verdens lykkeligste mennesker - vil jeg meget gerne spøger jer debattør om hvorfor der så findes så mange med stress og angste.
Har vi for travlt - er vi bange for ikke at nå det hele - er vi bange for at vi ikke kan stå til og lad mig dog tage sådan en som jul/juleaften med alle gaverne hvor mange i hele verden pisker rundt for at købe gaver og måske alt for dyre gaver der gør at de må betale på kviklån og andet hele næste år.
Fik i lavet alt færdig på arbejdet - fik i købt alt ind til juleaften og mange spøger sig selv - husket jeg nu det hele og det kan jo være svært at finde mandlen i risalamande hvis du glemte at købe den og hvad med mandelgaven husket du den smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  H.C. Andersens Danmark i stress og angst.
  • #4   15. dec 2022 Annella ja du har nok ret i at man skal ud og se verden og se at de mange steder har det ligeså godt og at du kan stresse over ikke at nå alle de ting du nu havde tænkt dig på dagen får mit smil frem især hvis det sku være på selve juleaftens dag - fik du nu nået det hele smiley

• #5   15. dec 2022 Jojo jeg tænker på hvordan (hvis jeg havde været 15-20.år yngre) vil havde haft en husmandssted hvor jeg ku leve i og med en køkkenhave + lave ting for folk - i stand sætte ting som ku sælges - sælge genbrug og gøre det i et tempo hvor livet vil være som en leg og de sygdomme du taler om er jo blevet til folkesygdomme og dem er der mange af.
    Jeg tænker også på hvorfor folk skal arbejde så længe at de efter at være gået på pension bliver syge og ikke når at nyde deres otium - det ser jeg desværre for tit.

• #6   15. dec 2022 Alis C jeg må sige at jeg kender mange som går på arbejdet med et smil Gudskelov og samtidigt tror de på systemet - du siger så at dem der knokler ikke scorer den største gevinst (har du spurgt dem) igen tænker jeg på dem der er glade når de går på arbejdet + er glade for deres arbejde - jeg må også sige at dem der søger for at der findes arbejde de selvstændige og her tænker jeg general må også knokle for at søger for der er arbejde så der skal vel være en gevinst i at søger for at der er arbejde til deres ansatte og alle sammen ku stå under ordet stress.

Kommentér på:
H.C. Andersens Danmark i stress og angst.

Annonce