{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
122 visninger | Oprettet:

Krig. i Syrien {{forumTopicSubject}}

Jeg ser meget stor lighed med den krig der bruges lige nu som en form for undskyldning om vi er de klogeste i verden.

Iran, Rusland og den shiamuslimske milits Hizbollah fra Libanon kæmper på det syriske regimes side, mens USA står i spidsen for en international koalition, som også Danmark deltager i, og som bekæmper Islamisk Stat og andre islamistiske grupper.

Tænk man kan se krige rundt om i hele verden i tider, hvor vi roser os
af FN Nato og en masse menneskerettigheder. selv EU er blevet udråbt til en fordel for freden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Krig. i Syrien
  • #1   26. dec 2022 Ja og du symboliserer den lalleglade der går rundt i sit fredelige land med skiltet Peace fuldstændig ligeglad og uvidende om årsagen til krigen 🙄

    I din verden skal offeret bare lægge sig ned og overgive sig så bliver alt godt igen, men sådan fungerer det heldigvis ikke og ser man på historien skal vi nok alle være taknemmelige for at der er folk der forsvarede sin frihed 🤔


  • #3   26. dec 2022 Hvem er modstanderne Alis?

  • #4   26. dec 2022 Ja jeg forventede ikke, at flere herinde ikke ser fred som en mulighed, hvis ikke vi
    retter ind efter stormagten USA, og våben mafiaen, jeg er ikke tilhænger af Kina, men er glad for de er der til at få USA til ikke bare, at overtage styringen i hele verden.

    Hvem mon vil betale mest for Grønland?


Kommentér på:
Krig. i Syrien

Annonce