{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
251 visninger | Oprettet:

Omskåret eller ikke omskåret. {{forumTopicSubject}}

Ja læste om hvordan en familie far og mor var blevet sat i fængsel da deres pigebørn var blevet omskåret halvanden årsfængsel og det havde sågar været igennem en Den særlige klageret og her kommer så det store spørgsmål.
En læge må da ku se om en pige er omskåret og det burde jo ikke tage meget mere end en times tid for læger at så om sådan et indgreb er fortaget og jeg går absolut ikke ind for omskæring uanset om det er noget der er forgået i 1000. år.
Men ret skal være ret - hvad siger i.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Omskåret eller ikke omskåret.
  • #1   24. feb 2023 Leon, vil du vide om vi går ind for omskæring.

Eller hvad er spørgsmålet, for vi kan jo ikke vide hvad du læser.

• #3   24. feb 2023 Kitty, jeg tror han opfordrer os til, at gennemgå google om der skulle være noget der
    giver svar på et ikke stillet spørgsmål.

• #5   24. feb 2023 Brok S - Hello Kitty - Annella jeg forventer jo ikke de store fra jer fra grædekone klubben og kan forstå at i går ind for at pige og drengebørn bliver omskåret.

• #6   24. feb 2023 Helt ærlig Leon, vil du gerne svines til, så sg det dog.

Du laver et indlæg som handler om et eller andet med omskæring, men hvad.

Så tillader du dig at svine os til i din ophøjede selvtilfredse verden.

Men vær du bare glad for at nogen kalder dig ærlig, jeg vil lige tillade mig, at være lodret imod din ærlighed. Når du nu kan få os til, at gå ind for omskæring er Du både dum grim og åndsvag, og en jubel idiot.

Det er virkelig svinsk, at skrive den slags, så pas nu på din røv for du kan jo skide i en postkasse som ekstra ordinær højrøvet.

• #7   24. feb 2023 Brok S hvad vil du høre vil du høre at jeg så sku tale dig efter munden og du ku jo godt læse dig til at jeg talte om omskæring og da der så også står pigebørn vil jeg tro at du også vil ku forstå at jeg skrev om omskæring af pigebørn og så står der om Den særlige klageret + et sæt forældre som har været i fængsel halvandet år grundet omskæring af deres to børn + at en læge højest ku bruge en time på at se om en pige var omskåret eller ej - så den gisning du kommer med - hvordan vil du selv tolke den.

• #9   24. feb 2023 Nej Leon du skal ikke snakke mig efter munden, men du skal den ondelyne mig ikke svine os til, fordi du har læst noget et eller andet sted om et eller andet.

Du kunne jo prøve med et link til den historie som du åbent bart læst.
    Og så får du ud af dit læsning at vi var 3 der gik ind for omskæring, hvis du ikke kan se, at du opfører dig som en jubel idiot så er der godt nok kun koldbøttefabrikken tilbage.

Så Leon du lavede en fejl, men er ikke mad nok for at indrømme din dårlige indlæg og dårlige opførsel, så ingen kære mor herfra, du har dummet dig, men som den ærlige mand du er kan du ikke engang se det.

• #10   24. feb 2023 Brok S respekt her fra da jeg godt kan li din vrede smiley

• #11   24. feb 2023 Brok S her kommer min kilde.

profilbillede
  • #13   24. feb 2023 Leon,

https://www.dr.dk/nyheder/indland/foraeldre-doemt-omskaering-faar-nej-til-ny-retssag

Hvis du havde brugt denne så var der noget at debattere, men her er det jo ikke omskæring der er sagen.

• #15   24. feb 2023 Brok S det står da inde i det billede smiley

• #16   24. feb 2023 Leon, sagen handler om hvad forældrene kan og det var et afslag.

De er dømt og det var sagen de ville have genoptaget og der fik de nej.

Jeg vil ikke gør mig klog på dommen, men den er afsagt i Danmark, så mon ikke
    afslaget er OK.

• #17   24. feb 2023 Brok S vi kan nok godt blive enig om at en læge eller flere læger må ku se om de pigebørn er blevet omskåret eller ej.

• #18   24. feb 2023 Leon, nu har jeg aldrig beskæftiget mg med, at bedømme lægerne, det er noget der her udført af domstolen.

Hvis du ser et justitsmord så ok,
    Men jeg stoler godt nok mere på det Danske retsvæsen.

• #19   24. feb 2023 Brok S jeg faldt lige over denne avis med den historie du skrev om for et stykke tid siden - den om de 3 piger.

profilbillede
Kommentér på:
Omskåret eller ikke omskåret.

Annonce