112 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Historien om den moralske mur. Historien om den moralske mur.

Ja vi høre alle sammen så meget omkring hvad der så skal være moralsk rigtigt og det er fint for jeg er fra den tid hvor damerne var ligeså umoralske som mænd ku være og når det så er sagt vil mit gæt være at kloden ikke vil være overbefolket hvis Mee Too bevægelsen var kommet til for 50 - 60.år siden og kondomfabrikanterne vil ikke længere eksister og er min tale nu moralsk korrekt og ja det mener jeg da.
Men lad os så tage Jon med den store kanon der skriver til en ung dame at hun er smuk og kvik og det ser jeg jo som et kompliment og ikke som en chikane og den unge dame sku så først vise den til x-antal veninder inden det så blev besluttet at det var sexchikane og nu får jeg nok på munden men hvorfor bliver et kompliment til en sexchikane.
Og nu er min mor jo død for mange år siden, men tænk hvis jeg havde sagt til min mor: nej hvor ser du godt ud mor og du er også klog vil jeg så være blevet kastet for de moralske løveinder grundet at jeg fortalte min mor de ting og jo jo jeg har da mødt et par søde damer i mit liv og de har da også fået nogle komplimenter igennem de år jeg levede sammen med dem og nu vil jeg indsætte et billede af en mur og om i kan se det moralske i min umoralske historie vides ikke og ellers prøv at tænk tilbage til jeres ungdom.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Historien om den moralske mur.
  • #1   25. apr 2023 Som jeg læser historien er det skam ikke komplimentet om hvor køn og klog hun er, men bemærkningen om at hun har en lækker krop samt opfordringen om at kontakte ham hvis hun kommer til København.
    Han er 63 år og en top figur i det parti som den 19 årige pige er menigt medlem af og udover aldersforskellen er det hans magtposition i partiet der gør hans udtalelse både upassende og utilstedelig.
    Man skal da mindst have opholdt sig på månen de sidste 30 år hvis det kommer som en overraskelse at den slags ytringer ikke accepteres i dag 🤔

• #2   25. apr 2023 Cody N ja 63.år imod en på 19.år som er man en gris men jeg syntes at ku forstå der var tvivl om hun bare hjalp og ikke var medlem + kan en ung dame på 19.år ikke sige fra og ja der er mange ting man ikke må ytre sig om nu til dags og den liste ku blive lang og igen tænker jeg hvad gør at der altid går x-antal tid før de historier kommer ud og jeg har en anden historie som er ret meget mere interessant.

Kommentér på:
Historien om den moralske mur.

Annonce