{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

mathias -
mathias -
Tilmeldt:
13. jun 2007
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 388

forsvaret {{forumTopicSubject}}

hey bb er jeg den eneste der synes at forsvaret bare skulle kasres? jeg synes sku det gavner for lidt og koster os skatteydere alt for mange penge.. jeg har det sådan at jeg gider sku ikke betale for at nogle drengerøve skal have det sjovt fx når de er på øversel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forsvaret
  • mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 388
    #3   16. jul 2008 nej men har været derinde i praktik engang

  • mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 388
    #4   16. jul 2008 ved ikke det præsise procent antal militæret får af vores skattepenge, men ved at den slags krudt og bomber er dyre

  • mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 388
    #5   16. jul 2008 nej selvfølgelig ikke, men vi kan se hvor meget militæret gjore da hitlers soldater kom hertil

  • mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 388
    #6   16. jul 2008 jens H man behøver ikke den store hjerne for at regne ud at den slags er dyrt

  • #7   16. jul 2008 Man kan også sige at hvis man nedlagde arbejdede for os soldater, hvor vil du så lige finde arbejde til alle dem henad?
    Så ville du betale endnu mere i skattepenge, fordi de går derhjemme og er arbejdsløse.
    Og det er da nemt nok at svine det til når man kun har været i praktik derinde... Det er man vel i 9 el. 10 klasse... Der er langt op til du bliver 18 eller ældre...
    Men prøv det, det er en fed oplevelse.
    Og med vores indsat i udlandet, kan man snakke om i uendelighed, men vi gør faktisk en forskel dernede!


  • mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 388
    #8   16. jul 2008 militæret gjore ikke en skid, det var nogle sønderjyder der tog deres luftgevær og gik i krig

  • mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 388
    #9   16. jul 2008 Terling . det ville skuda være meget billigere hvis de var på bistand allesammen

  • mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 388
    #10   16. jul 2008 så ringer vi til bush smiley

  • mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 388
    #11   16. jul 2008 men ja selvfølgelig det har sine fordele militæret oplevelser vendskaber osv, men jeg mener bare ikke det er pengene værd

  • MR X .
    MR X . Tilmeldt:
    feb 2007

    Emner: 4 Svar: 853
    #12   16. jul 2008 Hvorfor tror du vi har et Forsvar...?



  • #13   16. jul 2008 hold kæft mand, i aner ikke en skid om det danske forsvar og de opgaver det udfører...

    Alle de folk der udtaler sig om diverse ting, der har en ven, som har en kammerat, der har mødt en i byen, som måske skulle være værnepligtig..

    Hvis folk bare udtalte sig om ting de vidste noget om, ville vi spare massere af aviser og sende tid på tv - samt tråde som denne der er oprettet


  • #14   16. jul 2008 hmmm kunne jo tænkes jeg selv havde en rolle i forsvars regi

  • #15   16. jul 2008 Martin K
    Hvad er du selv derinde og hvilket regiment tilhører du?


  • mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 388
    #16   16. jul 2008 og desuden hader jeg os alle de tosser der tror man skal have respekt for dem bare fordi de er oberst et eller andet, ude på arbejds markedet kan i ikke bruge det til en skid

  • #17   16. jul 2008 - EN KÆMPE NEGER FRA ELFENBENSKYSTEN - -
    Du er da lidt dum at hører på... Du taler om en masse uden at vide noget om det overhovedet.
    Hvis man er af officerlinien, har du taget en lederuddannelse, dvs at hvis man nu f.eks er oberst inde ved os. Så kan han faktisk gå ud og få et direktør job i det civile arbejde!


  • #18   16. jul 2008 OKS Terling - ikke fra jdr som dig



  • #19   16. jul 2008 Martin K
    Nej kunne se du var fra vestsjælland


  • mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 388
    #20   16. jul 2008 ja men dem jeg har mødt har ikkw været direktør

  • #21   16. jul 2008 arh okay, så alle dem du har mødt der har valgt linie-officer uddannelsen, som er en yderst kompetent leder uddannelse, og der efter søgt civil er ikke direktøre... jamen så er der sikkert ingen i verden der bruger deres officer uddannelse til noget.. klaphat.

    9/10 fastansatte har nok langt mere mellem ørerne end du og din uvished for det danske Forsvar har


  • mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 388
    #22   17. jul 2008 det er heller ikke det diskosionen handler om, men at jeg syens ikke militæret er værd at have, men hvis du godt kan lide homotæret så er det fint med mig

  • #23   17. jul 2008 Du synes ikke militæret er værd at have? Er ret sikker på at du slet ikke er i en position hvorfra du kan have en begrundet mening om hvorvidt militæret tjener sin pligt for det danske rige og des ansigt udad til. Det har du ikke rigtig overhøjde til som anonym lønmodtager(eller bistand, kontanthjælp eller hvad du er på).

    Fordi du en eller anden gang er blevet kasseret på session fordi du ikke bestod kundskabsprøven, og derved har et had til værnepligten, militæret, regeringen osv - skal du måske kigge ind ad(ligesom ud ad) og ikke komme med hovedeløse kommentare omhandlende dem der RENT faktisk opretholder Danmarks suverænitet


  • mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 388
    #24   17. jul 2008 Nu skal du jo ikke begynde at digte historier om at jeg er på bistand og er blevet kaseret 2 gange... Hvorfor kan jeg ikke have en begrundt mening om hvorvidt millitæret tjener sin pligt? Jeg betaler da os skat dvs at nogen af de penge jeg tjener går til det skidt.

  • #25   17. jul 2008 kan da godt være du betaler skat..

    Men fortæl og forklar mig hvad forsvaret foretager af indrigs og udenrigs opgaver, når du nu mener at det skrottes


  • mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 388
    #26   17. jul 2008 de render rundt nede i irak og spiller badass og bygger moskeer -.-

  • #27   17. jul 2008 du er lige så uvidene som du er umoden

    Held og lykke med argumentationer i fremtiden


  • mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 388
    #28   17. jul 2008 jamen hvad laver de da der er så livs nødvendigt? diregere trafikken?

  • #29   18. jul 2008 Du blander vidst flere ting sammen kære knægt

    Gå ind på www.hok.dk og læs lidt om Hærens Operative Kommando og/eller (link fjernet) for at se hvad søværnet bla. foretager sig nationalt.

    Held og lykke i den store verden


  • mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 388
    #30   18. jul 2008 "Døgnet rundt – året rundt overvåger søværnet farvandene omkring Danmark, Grønland og Færøerne. Overvågningen sker fra søværnets skibe, med satellit og radarstationer, samt fra flyvevåbnets fly" uhadada nu kan jeg da sove trygt om natten... fjols

  • #31   18. jul 2008 Du aner intet om operative nødvendigheder i de danske farvande - igen udtaler du dig om noget du ikke aner noget om.

    Du er tæt på at fremstå retarderet


  • mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 388
    #32   19. jul 2008 vi bliver vist aldrig enige.

  • mathias -
    mathias - Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 388
    #33   19. jul 2008 nope ikke nogen herinde

  • Martin F
    Martin F Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Svar: 42
    #34   19. jul 2008 Det eneste jeg har noget imod ved militæret er værnepligten. Afskaf den og så brug nogle flere penge på militæret generelt, så de professionelle soldater får den støtte de har brug for.

    Mvh.


Kommentér på:
forsvaret

Annonce