Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Alliance
  • #1   8. maj 2007 Jeg synes det er fint - både min kæreste og jeg kunne godt finde på at stemme på dem til næste valg..

• #2   8. maj 2007 Ny det et nedern Navn , men ellers fint

• #3   8. maj 2007 ny = syns

• #4   8. maj 2007 Er ikke synderligt begejstret, Naser Khaders er en rigtig dygtig politikker, dog er jeg ikke enig med ham. Men når det så er sagt tror jeg det hen her Ny Alliance er en lille "bøvs" fra hans side, tror ikke det bliver en succes, Der er allerede mange der er ude og sige. at dem vil vi stemme på, fordi de er imod Dansk Folkeparti. Tror ikke den type menesker har forstået politik. Man stemmer ikke på et parti fordi man er imod andre, men forde de har nogle gode politiske synspunkter, hvor man syntes der kan blive en forbedring. Så lad os nu lige se deres valgprogram først. og se om de i virkeligheden skiller sig ud fra mængeden, det tror jeg dog ikke de gør.

• dne2007 d
    dne2007 d Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 36
    #5   8. maj 2007 de er en stemme vaerd

• muithai t
    muithai t Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 145
    #6   8. maj 2007 Frisk Pust .

tjek lige dit profilbilled ud! hahahaha har kun latter til overs!

df er kun for gamle mennesker der lever 30 år tilbage i tiden! de kan slet ikk se nye veje!

Husk i alle mennesker er der gode ting! det kunne de satme lære§

• muithai t
    muithai t Tilmeldt:
    jan 2007

#7   8. maj 2007 håber de sluger ALLE stemmer

• #8   8. maj 2007 Sammy K det er din påstand. ynkelig kommentar i øvrigt..

• #9   8. maj 2007 Kan lige fortælle dig af DFU er et af de største ungdogspartier ....!
    Og jeg synes det er okay han gør det.
    Kna ikke lide R, og tror han kommer til at stjæle mange stemmer fra R.. ( håber jeg)
    Men kommer aldrig op på side med DF.
    Stemmer selv DF (DFU)

• muithai t
    muithai t Tilmeldt:
    jan 2007

#10   8. maj 2007 df! hahahhaha vågn op og se du bor i en verden hvor der også skal være plads til andre!
    ha lidt hjerte og hjælp andre! hvis ikk fortæller det bar lidt om dig!

• #11   8. maj 2007 de ting Nyalliance er ting som 100% tar stemmer, men som der ikk blir gjort noget ved. f.eks en ny skattereform, det har været oppe så mange gange, men det er jo ikk noget de kan gøre noget ved..

• #12   8. maj 2007 nej er jeg godt klar over, men de har bare valgt nogle ting der nemt kan gi stemmer, men ting som har været oppe mange gange, og det lyder godt i folks øre hver gang, men der sker ikk noget ved tingene smiley

• #13   8. maj 2007 det fedt nok... men kommer de til magten bliver det et fucked up danmark

• #14   8. maj 2007 Jelved = Helved
    Khader = værre

• #15   8. maj 2007 Bech

Khader = værre er ikke et argument, det er en påstand.. og den har du *glemt* at begrunde

• #16   8. maj 2007 Fordi man er 16 år kan man sagtens have mere viden om politik end en på 40 !

• #17   8. maj 2007 jada... jeg har megen politisk bviden, jeg kan bare ikke lide radikale venstre.. de har alt for "radikal" politik kørende...

• #18   8. maj 2007 jeg synes også det ville være virkeligt godt hvis de kunne gå ind og tage DF's plads som regeringens støtteparti. Så regeringen ikke er afhængig af DF, for dem har vi ikke glæde af...men det tager nok et stykke tid inden at det vokser sig så stort...

• #19   8. maj 2007 Tim P

godt vi lever i Demokrati smiley

• #20   8. maj 2007 Søren NY aliance vbille gå ind og gøre det samme for at få deres meninger igennem, det ville ALLE partier gøre.
    Sååe. smiley

• #21   9. maj 2007 Mig du snakker til? ^^

• #22   13. maj 2007 medie-stunt...

• #23   31. maj 2007 Siri N

Tom kommentar, uddyb?

Medie stunt til fordel for hvad ? Personlig medie bevågenhed ?

• #24   31. maj 2007 ...

• #25   31. maj 2007 *Blondinen*

ehm ?

• melissa t
    melissa t Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #26   15. aug 2007 jeg kender ham privat han er en flink fyr. stemmer på ham.

• #27   16. aug 2007 melissa t: du stemmer vel ikke kun på ham fordi han er flink vel?

• melissa t
    melissa t Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #28   16. aug 2007 siri n: jov på en måde. hehe.normalt stemmer jeg ikke på nogen synes dansk politik er noget man kan grine af. .. altså de siger for meget gøre for lidt..

• Anders U
    Anders U Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 5
    #29   28. aug 2007 Synes personlig han er en helt. For det først er han bundsympatisk og en af de modigste politikere i Danmark.
    Han tør som en af de få, tale de tåbelige imamer og muftier imod.

Men tror ikke at Ny Alliance holder vand.
    40 % skatteloft er så langt ude at det virker naivt.
    de har heller ikke rigtigt noget program på trods af de
    havde 1 år til at forberede sig.

Måske er deres valgprogram at være modvægt til DF
    lidt tyndt program måske. . . .

Og alle disse medløber og vendekåber der er skiftet NA
    tror jeg faktisk ikke folk gider.

Kommentér på:
Ny Alliance

Annonce