{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.566 visninger | Oprettet:

...
...
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 395

Lloret, Magaluf, Golden Sands, Sunny?! {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom.

Vi er nogle drenge der vil afsted til en "ungdiomsferie destination" (Lloret De Mar, Magaluf, Golden Sands, Sunny Beach, Alanya).

Vi ved ikke helt hvilken destination vi vil til, da ingen af os før har været afsted, så derfor ville det være super hvis nogle af jer der har været afsted, vil dele jeres oplevelser med os smiley

Vi ved heller ikke hvilket selskab vi vil rejse med, men selskaberne er vel også meget ens, med hvad man får for pengene.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lloret, Magaluf, Golden Sands, Sunny?!
  • #1   13. jan 2010 sidste år var vi en god flok drenge der tog med duf rejser til Sunny, og bestilte et all inclusive hotel. Det var kanon fedt!! Der manglede intet, vi lå bare og chillede med alle de andre gæster i løbet af dagen med alle de drinks og mad vi ville have. Så det syntes jeg helt sikkert i skal gå for.

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

#3   13. jan 2010 Tak for svarene smiley

Lars - Vi skal helt sikkert også på et all inclusive hotel..

Emre - Vi vil bare ned og feste smiley Vi blvier studenter til sommer og det skal sgu fejres! smiley Men vi vil selvfølgelig også gerne chille ved polen og hygge os og så stille og roligt ud på aftenen gå amok smiley

• #5   13. jan 2010 Vi var 4 veninder, der sidste år tog til Sunny Beach - det var virkelig fedt! Kan kun anbefales. Vi boede også på et all inclusive hotel, hvilket gjorde det hele meget federe!:-D

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

#6   13. jan 2010 Tak for svarene til jer også smiley

Det er da ikke særlig meget positivt der fortælles om Lloret.. Hehe.. Jeg har bare fået et indtryk af, at Golden Sands ikke skulle være så vildt. En af dem der skal med, har været der med sin familie og han siger der ikke er så voldsomt meget der. Der er "Den Glade Viking" og nogle andre få steder eller betegnede han det mest som små usle barer.. Hehe.. smiley

- Jeg har et indtryk af, at Sunny Beach er lidt for smadret. I hvert fald er det ikke de bedste ting man har hørt/læst om det i medierne.

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

#7   13. jan 2010 Det jeg mener med Sunny Beach er, at det for mig virker som et usselt sted, med en del kriminalitet.

• #8   13. jan 2010 var i Lloret de mar sidste år med ung rejs, og det er den fedeste ferie jeg har været på. der er bare fuld knald på hele tiden og der er bare mange damer så hvis jeg var jer ville de blive Lloret.

• ...
    ... Tilmeldt:
    jan 2007

#9   13. jan 2010 Ulrik - Tak for svaret. Vi havde også snakket om Lloret, men nu ville jeg gerne høre om folks erfaringer/oplevelser fra stederne. Men damer er der vel alle stederne - heldigvis.

- Men man bliver da lidt betænkelig ved Lloret med det der skrives om det tidligere i indlægget.

• #10   13. jan 2010 jamen tager man på ungrejs skal man da være der for at fyrre den af. ellers er der ikke meget ide i at tage med en et rejseselskab som ungrejs. mange sagde også før vi tog afsted at værelserne var meget små, men vi fik et kæmpe værelse, vi var 4 afsted. vi var på Royal star og det kan kun anbefales, der er roomservice hverdag ved en 14-15 tiden, dvs at de ikk kommer og vækker en og alt var bare i top klasse helt sikker et sted jeg vil tilbage til.

• #11   13. jan 2010 har ikke selv erfaring, men vi er 7 piger der skal til magalluf i uge 29. satser på det bliver noget af en vild tur

Kommentér på:
Lloret, Magaluf, Golden Sands, Sunny?!

Annonce