1.175 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Hotel Parthenon, Grækenland. Dur det til noget? Hotel Parthenon, Grækenland. Dur det til noget?

Er der nogen der har holdt ferie på dette hotel, og kan sige lidt om det. Har læst anmeldelserne på rejsesiderne, meeeen dem stoler jeg ikke helt på.
Så hvad er jeres erfaringer???

Hvad er jeres generelle oplevelse af Grækenland.

Vi var i Alanya sidste år, og det var mig alt andet end en positiv oplevelse.
En af de ting jeg tydeligt husker, var stanken af affald overalt, og sindsyg dårlig mad. Det skal siges at jeg er meget åbensindet mht mad. Vi forsøgte endda nogen lidt dyrere steder, og resultatet var det samme.
Meget agressiv handelsform, et nej er ikke et nej før du virkelig snerre af dem, og næsten skubber dem væk.
Turen blev klart nok heller ikke bedre af at luftfugtigheden var over 90% og at jeg fik en voldsom maveonde.

Men fortæl fortæl, også gerne hvordan det ligger prismæssigt. Det ligger iøvrigt på Rhodos.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hotel Parthenon, Grækenland. Dur det til noget?
  • #2   18. jun 2011 Ha ha så blev den rejse solgt.

Pyt, hvad siger i så til Grækenland som rejsemål????

• #3   18. jun 2011 Jeg har været der 3 gange og kommer gerne igen.

Lækkert vejr, gode strande, masser af kultur, rart folkefærd og rigtig lækker mad.

Dog er de ramt ret så kraftigt af finanskrisen, så de er måske temmelig desperate for at få dig ind på deres restaurant, hvilket måske kan virke lidt irriterende.. Men man har før kunne gå i fred som turist.

• #4   18. jun 2011 Det lyder mig lidt mere lovende end alanya, for der skal jeg sgu ik hen igen smiley

• #5   18. jun 2011 Så må det jo omvendt os være pisse billigt dernede eller hvad??

• #6   18. jun 2011 Skal satme heller ikke til Alanya igen.. Damn det var nitten..

Nej det skal du ikke regne med at det er. Men du kan nok godt prutte dig ned i pris på de forskellige markeder.

Kreta, Rhodos og Skiathos kan jeg anbefale. Skiathos har bare ikke så meget at tilbyde, men hvis man er til rolig ferie, så er det stedet.

Ellers smut til Gran Canaria, der er sgu hyggeligt. Jeg kender dem der har Sideshore. Småt men godt. Ikke noget vildt fancy, men ligger i rolige omgivelser. Ellers skal du til Maspalomas eller Playa del Inglés.

Men det kommer jo helt an på, hvad slags ferie man er til..

• #7   18. jun 2011 Ja det med hvilken slags ferie jeg er til, er jeg selv i tvivl om smiley
    sidste år var første gang jeg var sydpå, trods en alder der nærmer sig de 27år.
    Herhjemme nyder jeg gladeligt en masse hygge, med samtidig indtagelse af lidt hyggebajere. Det kan jeg få mange timer til at gå med. Decideret marked eller bare strand, har jeg ikke tålmodighed til. Men det er jo nok et af de kompromiser man må ta med kæresten smiley

• Barney stinson er homo .
    Barney stinson er homo . Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Svar: 16
    #8   18. jun 2011 Har både været i tyrkiet og grækenland og kommer der ikke igen, hverken det ene eller andet af stederne..
    og krise eller ej, så flår de i en for at man skal købe eller æde deres lort..
    Når jeg er på ferie, så vil jeg gerne være i fred og selv bestemme hvor og hvornår jeg vil hvad...

• Barney stinson er homo .
    Barney stinson er homo . Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Svar: 16
    #9   18. jun 2011 Den bedste ferie havde jeg til gengæld i egypten, det er et kanon sted at holde ferie!

• #10   18. jun 2011
    Nicholai P

Haha.. Så lyder en Campingplads i Italien mere som noget for dig.

Gran Canaria er proppet med hurlumhej butikker og strande er der også rigeligt af. Men der er også hyggelige byer, såsom Puerto de morgan, som er en gammel fiskerby.

Barney

Sådan er det da i alle sydligt beliggende lande. De kæmper alle om dine penge. Nogle steder er det værre end andre. Tyrkiet er RIGTIG slemt! Jeg har ikke oplevet det så tit i Grækenland.

• #11   19. jun 2011 Italien har os været oppe og vende, og ja, jeg tror i bund og grund at det er et rart sted.
    En kammerat og jeg var i sverige for et par år siden, hvor vi lejede en båd og sejlede rundt og lavede bål og mad osv på underlige øer i shøn bolmen eller hvordan det staves. Det var ferie lige efter min smag smiley
    Men omvendt er min krop blevet for gammel til at sove i telt, og jeg køre sgu ik helt til italien med en campingvogn smiley

• #12   19. jun 2011 Outback ferie er mega nice! Lyder som en fed tur;)

I Lido de Jesolo kan du leje Mobilehomes. Jeg har arbejdet der for 15 år siden. Og tvivler på det er blevet ringere, men der er mange børn.

• #13   19. jun 2011 jeg må også tilstå at som mine venner beskriver italien, er det et dejligt sted. Men hvordan ligger det økonomisk set. er det til at betale sig fra ???

• #14   19. jun 2011 Der er også lækkert! Priserne minder lidt om herhjemme, men en smule billigere. Dog er maden en udsøgt fornøjelse smiley

• #15   19. jun 2011 Jeg tror da lige jeg skal ha konfereret det med den bedre halvdel smiley

• #16   19. jun 2011 Jeg ville ikke tøve et sekund. Men vær opmærksom på der godt kan være ufattelig mange tyskere på campingpladserne.

Den gamle har været i Toscana op til flere gange og det er hun ret pjattet med, så det var også en mulighed.

• #17   19. jun 2011 TRor vidst vi skal ha sat os ned og ligget hjernerne i blød, for at beslutte os hvad vi helt præcist vil.

• #18   19. jun 2011 Held og lykke smiley Meld da lige tilbage og fortæl, hvor i ender henne smiley

• #19   19. jun 2011 Skal jeg gøre smiley

Kommentér på:
Hotel Parthenon, Grækenland. Dur det til noget?

Annonce