{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.880 visninger | Oprettet:

Tyrkiet, Alanya - nogle idéer? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal til Alanya til sommmer for 3. gang, men kunne godt tænke mig at prøve/se noget nyt dernede denne gang. Så jeg ville høre om der er nogle herinde der har nogle erfaringer med noget dernede fra. Tænker på nogle faciliteter som badeland osv. :-)?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyrkiet, Alanya - nogle idéer?
  • #1   13. feb 2012 Når du har været der 3 gange så har du måske se lidt.

Vi tager også til Alanya og når vi har været der har vi været oppe i Borgen og se, vi har været på jeep safari (der er også night safari) Der ligger et badeland inde i byen kan bare ikke lige huske hvad det hedder. Lidt ude for Alanya er der et sted hvor man kan svømme med delfiner.

• #2   13. feb 2012 Har været oppe i borgen, men det der safari du snakker om og svømme med delfiner kunne da være meget fedt smiley

• #3   13. feb 2012 Dim cay, hyggeligt sted i bjergene, med massere restauranter, og man sidder over vandet i små "hytter". der er steder med vandrutsjebaner osv, Rigtig god mad. det er også et sted hvor de tyrkises familier tager hen og bruger en hel dag.

Tager ca. 20 min i taxa der op.

koster ca. 200 danske ialt for taxa. ca 100 kr hver vej.

• #4   13. feb 2012 Kasper D: Der har jeg faktisk også været tror jeg. Er det ikke der hvor man på vejen derop kan se en dæmning når man kører oppe i bjergene? smiley

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 450
    #5   13. feb 2012 Jeg var ude at køre ATV i bjergnene. Meget sjovt men fuck det var varmt og støvet.

• #6   13. feb 2012 Manavgat, Side eller Antalya. Antalya er kanon flot by, vil helt klart anbefale at du tager en tur i Antalya.

• #7   13. feb 2012 Håkan H: Men der er bare rimelig langt fra Alanya til Antalya :-(?

• #8   13. feb 2012 dimcay er også smukt, der ligger flere restauranter langs bjerget. nogle restauranter har sat borderne lige ovenpå vandet så man får en hel anden oplevelse. kan helt klart anbefale det. vi valgte en restaurant hvor vi selv pegede på en fisk i deres bassing, halv time efter fik vi et bord fyldt med div. salater osv plus fisken som smagte kanont.

• #9   13. feb 2012 tjooo, vi lejede bil. det tog os 1½ t vupti så var vi der.

• #10   13. feb 2012 Ja det er selvfølgelig rigtig. Men vi plejer at tage bussen fra Antalya lufthavn og så til Alanya (til hotellet) og der tager busturen rigtig lang tid synes jeg smiley

• #11   13. feb 2012 Sådan er det med busser, de skal jo også lave ophold inden de når hotellet. Sidste år jeg var i alanya, var 90% af hotellets gæster fuld pension, de var så afhængig af hotellet at de aldrig kom ud. Vi tog kun morgenmad, hverdag spiste vi ude, det er så billigt at det kan bedre betale sig at spise ud.

Hvis i lejer en bil og kører til antalya, så vil jeg anbefale i også besøger kemer. De har en kanon strand. Virkelig flot sted som ligger lige under bjergene

• #12   13. feb 2012 Okay, det vil jeg lige overveje smiley
    Men vi spiser også ALTID ude, det er meget hyggeligere, og billigt som du selv siger smiley

• DM B
    DM B Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 48
    #13   14. apr 2012 vi har tænkt at tage derned men er det billigt at være der eller dyrt

• #14   14. apr 2012 Jeg synes det er meget billigt.
    Altså jeg har f.eks. betalt 3400 mener jeg det var, for hotel, fly, flymad og busturen fra lufthavn til hotellet. Og så er det jo rigtig billigt at spise på restaurant dernede osv smiley

• #15   15. apr 2012 jeg gav i september sidste år 2000 kr. for 14 dage med fly, transport frem og til fra hotellet, plus morgenmad. det kalder jeg billigt. for en uge kostede det 1100 kr.:))))

Kommentér på:
Tyrkiet, Alanya - nogle idéer?

Annonce