3.175 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Marmaris - Alanya - Sunny Beach??? :) Marmaris - Alanya - Sunny Beach??? :)

Hej smiley
Vi overvejer at besøge et af disse 3 ferie steder til sommer.
Ville gerne vide om der er nogen som har været stederne indenfor de seneste år, og kunne fortælle hvad prisniveauet for mad, drikke osv. er disse steder? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marmaris - Alanya - Sunny Beach??? :)
  • #1   9. maj 2012 Sunny beach er billigst men deres mad osv er elendigt efter min mening.

Vil råde dig til at smutte en tur til bodrum ligger 2 timer fra marmaris

• #2   9. maj 2012 Jeg har været i Bodrum, men ville gerne prøve noget andet smiley
    Svinger priserne meget mellem Bodrum, Alanya og Marmaris ??

• #4   9. maj 2012 Alanya vinder herfra.

Sunny Beach = holder med ps3 a, meget dårlig mad dernede.

• #5   9. maj 2012 Tyrkiet er Tyrkiet uanset hvor du tager hen Bodum og Marmeris er en anelse mere rolige end Alanya..

Sunny beach.. er for dem der kan lide at blive kneppet af en fremmed mens man brækker sig :-))

Egypten... hvis man er til dykning og snorkling ( men lige så elendig mad som bulgarien og lign)

Grækenland... ikke som landet køre nu.

Spanien .. altid godt men lidt kedeligt.

Caribien .... UHMMMM

Eller gem pengene og ta til Thailand til vinter når man har allermest brug for varme smiley det gør jeg og min familie..

• marc m
    marc m Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 21
    #8   9. maj 2012 tag til alanya været der 12 gange dog forskellige steder i byen.
    super mad til billige penge, og flot strand, og billigt i det hele taget.

• #9   9. maj 2012 Alanya! smiley
    Men igen, kommer jo også an på hvad du har tænkt dig at lave på din ferie. I Alanya er der virkelig gang i den (synes jeg).
    og så er der mange dansker, svenskere og nordmænd smiley
    Mht. til prisen så er alt billigt i Alanya. Både mad, taxa osv. (dog synes jeg ikke at deres drinks er helt vildt billige, men der er jo happy hour over det hele næsten, så det er vel okay) smiley

• #10   9. maj 2012 Jeg var i Marmaris i Oktober 2011 sammen med en veninde. Det var lidt ude for sæson så der var ik helt så meget gang i den som der er om sommeren. Men vi havde en fed tur alligevel smiley Maden var god og tingene/maden var billig smiley Vil forslå dig at finde et hotel tæt på byen / havnen, da det er der tingene sker smiley

• #11   9. maj 2012 Baboom's Røvhul: Det er også rigtig billigt!
    Vi/jeg fik t/r ink. hotel (og bus fra lufthavn til hotellet) for 3.200 mener jeg det var smiley

• #12   9. maj 2012 Jeg var i Bodrum sidste sommer i uge 27, men jeg syntes nu ikke at det var vanvittigt billigt.. lidt billigere end herhjemme, men ikke særlig meget.
    Jeg var i Sunny Beach for 3 år siden, der var mega billigt, men ved ikke om der er blevet dyrere at leve dernede nu???

• #13   9. maj 2012 Det er stort set lige billigt at rejse til de 3 steder, men jeg tænker nu mere på hvor det er billigst at leve henne og shoppe osv. af de 3 steder?? smiley

• #14   9. maj 2012 Altså har kun været i Alanya så kan ikke rigtig sammenligne det med de andre steder smiley
    Men når vi snakker shopping i Alanya så er det også rigtig billigt.
    Men ellers tænker jeg at der vel ikke er den store forskel på de tre steder prismæssigt? smiley

• #15   9. maj 2012 Okay smiley
    Hvad koster det cirka at gå ud og spise på resturant i Alanya??
    Da vi var i Bodrum gav vi cirka 300 kr. for hovedret og øl/sodavand for 2 personer. Det er jo ikke særlig billigt syntes jeg ikke.
    Da vi var i Sunny Beach for 3 år siden gav vi cirka 100 kr. for nopgenlunde det samme.
    Men ved ikke om det bare er fordi at tingene bare er blevet dyere over det hele

• #17   9. maj 2012 Jeg har været alle 3 steder, og alanya og marmaris 3-4 gange hver smiley

• #18   9. maj 2012 Jeg tror vi gav omkring 100 kr. (eller måske lidt over) for en stor portion mad (altså hovedret) og så drikkelse er ink. de 100 kr. smiley

• #19   9. maj 2012 Sunny beach var klart det dårligste, det var det absolut dyreste sted. og har aldrig fået så klam mad, vi endte på burger king 3 dage til aften, det var virkelig sørgeligt! men Alanya vil jeg sige er det bedste, hvis det er druk-ferie er det sunny beach, men ellers alanya/marmaris er begge super dejlige steder. har selv være i tyrkiet 9-10 gange i alt smiley

Kommentér på:
Marmaris - Alanya - Sunny Beach??? :)

Annonce