809 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
18 Svar
Rejse til alanya Rejse til alanya
Heey. nogle derude der kender en god hjemmeside hvor man kan få billige rejser til alanya?.. send gerne link..
0 synes godt om
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 849
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 3.322
aug 2010
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 449
jan 2012
Det er billigt. Og man får hvad man betaler for. Vil man afsted for 2000/person så er de perfekte. Har man 12k pr person og vil bo på 5+ hoteller så er det ikke dem man skal med , der er Star Tour bedre.
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 76 Svar: 746
jan 2012
De fleste problemer er fra før 2008.
Et enkelt problem var en nødlanding ( proceduren for den slags er ordnet)
og langt de fleste problemer har bestået i at de var svære at få penge ud af hvis rejsen skulle aflyses.
Men hold nu op ! når man kommer tur/retur med hotel for 1600,- så har man sgu da ikke satset hele butikken.
Hvis pengene er små og man gerne vil til middelhavet. så er der ikke mange alternativer, og de har trods alt 8 afgange/uge så der kommer altså en betragtelig mængde mennesker gennem maskineriet
jan 2007
Det er da også fint hvis du gidet betale over det dobbelte for din rejse.
Med Scanway snyder dig jo ikke, der er sket nogle fejl igennem tiden og det er da også skidt. Men tror du ikke der er en grund til at så MANGE stadig rejser med dem.
jan 2012
"Når jeg endelig skal ud og rejse"
Jeg rejser 2-3 gange pr år. og det var der ikke råd til hvis jeg skulle med de dyre selvskaber hver gang.
Hvis man vil have mest syd og sol i Tyrkiet for pengene. så er tyrkiet experten/scanways det absolut bedste kort man har på hånden.
(Fordi at Skoda lavede nogle lorte biler for år tilbage, Behøver man jo heller ikke se skidt til dem i dag vel ?
jan 2007
jan 2012
Hvis du kun handler der hvor der aldrig bliver kneppet en kunde, så har du sgu svært ved at finde egnede steder at lægge kontanterne.
Jeg tager de billigste, med visheden om at hverken fly/hotel eller service niveauet er helt i top.
Men Alanya er nøjagtig det samme uanset hvordan man kommer der ned.
Og tror man at man får en 10k rejse for 2000,- så tager man fejl. Men man får samme strand og samme vejr og adgang til samme fantastiske køkken.
Du tager bare en rejse med spies, mens jeg tager 2 med experten til samme pris, Der prioritere vi bare forskelligt
Gó ferie.
jan 2012
Jeg har 30+ rejser bag mig, og har i den grad hørt og set hvad rejsende klager over.. tak skæbne, det er svært at være lavpris rejse selvskab.
Og gu fanden bliver der da løget når Olga ringer og vil høre om der bliver spillet høj musik, eller om naboen er en byggeplads, nøjagtig på samme måde som at ALLE billederne i kataloget er fra da hotellet var nyt for 17 år siden.
Fuck nu kontant. de er jo også konstant på nakken af Topdanmark ect.
jan 2012
Det gør dig inhabil i denne diskussion
jan 2012
Men din rejse erfaring (bestille,gennemføre, godt kontra skidt ihht. pris ect) er meget mangelfuld, og kan derfor ikke tillægges meget vægt i denne diskussion, Din viden beror på nogle få andres negative oplevelser. Og det kan heller ikke tillægges meget brugbart, Da disse erfaringer er tvangs revideret af journalister aå de tager sig bedst ud på sendefladen.
Ikke at intet af det er sandt. Du har bare ikke oplevet noget, hverken godt eller skidt
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 155 Svar: 768
aug 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Fotoprofiler: 1 Emner: 76 Svar: 746
feb 2010
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 55
http://www.turkishairlines.com/da-dk/
jan 2007
Rejste med dem rent spontant og i sidste øjeblik. Normalt bruger vi kun mine bonuspoint til de 4-5 rejser vi tager på om året.
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 52 Svar: 178
Rejse til alanya