Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rejse til alanya
  • #1   27. jun 2012 Tyrkiet Experten

• #5   27. jun 2012 Var tidligere på året i Tyrkiet med Tyrkiet Experten, alt var som det skulle være og vi fik fuld valuta for vores penge.

• Thomas R
    Thomas R Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 449
    #6   27. jun 2012 Har været der med Star Tour og det var perfekt.

• #7   27. jun 2012 Har rejst med Tyrkiet Experten mange gange.

Det er billigt. Og man får hvad man betaler for. Vil man afsted for 2000/person så er de perfekte. Har man 12k pr person og vil bo på 5+ hoteller så er det ikke dem man skal med , der er Star Tour bedre.

• #8   28. jun 2012 Min veninde kontaktede mig i tirsdags og spurgte om jeg ikke skulle med til alanya i en uge. 1900 for to. Hvem det var med skal jeg ikke kunne sige.

• #10   28. jun 2012 @Thez.

De fleste problemer er fra før 2008.

Et enkelt problem var en nødlanding ( proceduren for den slags er ordnet)
    og langt de fleste problemer har bestået i at de var svære at få penge ud af hvis rejsen skulle aflyses.

Men hold nu op ! når man kommer tur/retur med hotel for 1600,- så har man sgu da ikke satset hele butikken.

Hvis pengene er små og man gerne vil til middelhavet. så er der ikke mange alternativer, og de har trods alt 8 afgange/uge så der kommer altså en betragtelig mængde mennesker gennem maskineriet smiley smiley

• #12   28. jun 2012 Thez >>

Det er da også fint hvis du gidet betale over det dobbelte for din rejse.
    Med Scanway snyder dig jo ikke, der er sket nogle fejl igennem tiden og det er da også skidt. Men tror du ikke der er en grund til at så MANGE stadig rejser med dem.

• #13   28. jun 2012 @thez.

"Når jeg endelig skal ud og rejse"

Jeg rejser 2-3 gange pr år. og det var der ikke råd til hvis jeg skulle med de dyre selvskaber hver gang.

Hvis man vil have mest syd og sol i Tyrkiet for pengene. så er tyrkiet experten/scanways det absolut bedste kort man har på hånden.

(Fordi at Skoda lavede nogle lorte biler for år tilbage, Behøver man jo heller ikke se skidt til dem i dag vel ? smiley

• #15   28. jun 2012 Kan ikke sige mere end, hvorfor betale det dobbelte for samme produkt, det er jo direkte dumt.

• #18   28. jun 2012 @Thez.

Hvis du kun handler der hvor der aldrig bliver kneppet en kunde, så har du sgu svært ved at finde egnede steder at lægge kontanterne. smiley

Jeg tager de billigste, med visheden om at hverken fly/hotel eller service niveauet er helt i top.

Men Alanya er nøjagtig det samme uanset hvordan man kommer der ned.

Og tror man at man får en 10k rejse for 2000,- så tager man fejl. Men man får samme strand og samme vejr og adgang til samme fantastiske køkken.

Du tager bare en rejse med spies, mens jeg tager 2 med experten til samme pris, Der prioritere vi bare forskelligt smiley

Gó ferie.

• #20   28. jun 2012 smiley må man være lidt fræk og høre hvor mange gange du har været på charter rejser Thez ?

Jeg har 30+ rejser bag mig, og har i den grad hørt og set hvad rejsende klager over.. tak skæbne, det er svært at være lavpris rejse selvskab.

Og gu fanden bliver der da løget når Olga ringer og vil høre om der bliver spillet høj musik, eller om naboen er en byggeplads, nøjagtig på samme måde som at ALLE billederne i kataloget er fra da hotellet var nyt for 17 år siden.

Fuck nu kontant. de er jo også konstant på nakken af Topdanmark ect.

• #23   28. jun 2012 @Thez : du er 20.. så er det jo kun de sidste 3-4 rejser som du reelt har erfaring med og formodentlig højest 2 du selv har betalt for...

Det gør dig inhabil i denne diskussion smiley

• #26   28. jun 2012 Du kan for min skyld boykotte hvad du vil.

Men din rejse erfaring (bestille,gennemføre, godt kontra skidt ihht. pris ect) er meget mangelfuld, og kan derfor ikke tillægges meget vægt i denne diskussion, Din viden beror på nogle få andres negative oplevelser. Og det kan heller ikke tillægges meget brugbart, Da disse erfaringer er tvangs revideret af journalister aå de tager sig bedst ud på sendefladen.

Ikke at intet af det er sandt. Du har bare ikke oplevet noget, hverken godt eller skidt smiley

• #27   28. jun 2012 http://www.trustpilot.dk/review/www.tyrkieteksperten.dk

• #29   28. jun 2012 Thez - haha smiley

• Hulk H
    Hulk H Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 55
    #30   28. jun 2012 www.flypgs.com
    http://www.turkishairlines.com/da-dk/

• #31   28. jun 2012 Dette føre jo ingen steder hen og er egentlig også ret ligeglad, I må boycottet lige hvad I lyster.

Rejste med dem rent spontant og i sidste øjeblik. Normalt bruger vi kun mine bonuspoint til de 4-5 rejser vi tager på om året.

• #32   5. jul 2012 www.afbestillingsrejser.nu

Kommentér på:
Rejse til alanya

Annonce