{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

Jonas L
Jonas L
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 6

New York tur ! {{forumTopicSubject}}

Har planer om at tage til New York med nogle venner her i slutningen af sommerferien. Jeg ved ikke så meget om at rejse, med syn på forsikringer og sådan. Nogen der kan hjælpe mig ? Rejseforsikring, sygeforsikring, afbestillingsforsikring, visum.. Hvad skal bruges og hvad kan man rejse uden. Regner med at blive der et par uger.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  New York tur !
  • #1   17. maj 2008 Yo Jonas.

Jeg var i NY i november, kan kun anbefale det.
    Det er en MEGA fed by og der sker altid noget.

• #2   17. maj 2008 du skal ha en rejseforsikring der dækker hele verden, det kan dit forsikringsselskab hjælpe dig med.. ellers kan du ringe til europæiske rejseforsikring.. en afbestillingsforsikring kan godt anbefales.. i til fælde af du bliver forhindret osv.. personlig har jeg det hele inkl ved mit forsikringsselskab i min indbo. ang visum skal du udfylde et stykke papir i flyveren inden du lander i USA der skal du fortælle om formålet med dit ophold og hvor du skal bo.. og husk endelig et bevis på din reservetion af hotel evt... de kan være meget emsige derovre... skal selv til usa til august.. har familie derovre så er jævnligt derovre..

• Jonas L
    Jonas L Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 6
    #3   20. maj 2008 Okay, vi har nu bestilt rejsen og booked væresler ved Hostels. Har fundet ud af at der i min indboforsikring (bor stadig hjemme) er alt inkluderet ligesom ved dig Kim, men mit problem ligger nu ved sygeforsikringen. Fik som det vidunderbarn jeg nu er min mor til at ringe ind til vores forsikringselskab, for at høre om sygdom osv. Her sagde de at mit gule sygesikringbevis vil gælde i alle lande, inkl USA, men det syntes jeg bare lyder underligt, da jeg har læst i op til flere bøger at det ikke gør.

Hjælp Mig ! ;D - Hvad gør i ?!

Kommentér på:
New York tur !

Annonce