Forum kategorier

Model Gruppen For Alle

Model Gruppen For Alle

Medlemmer: 238
Forside Forum Medlemmer Annoncer Fotoprofiler

Indlæser...
Sortering
Søger model til TFP Jeg søger modeller, for nu er vejret ved at være til at komme ud og skyde igen, det skal dog sige jeg også er frisk på ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. maj 2016
Visninger:
565
Søger model, Sydvestjylland Hej Søger modeller til TFP Vil gerne have udvidet mit portfølge en kende. Man kan se lidt af mit arbejde her ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
6. mar 2016
Visninger:
533
Søger model (Odense) Hej alle sammen jeg søger modeller her i sommer ferien, jeg arbejder tfp og har en studie i Odense jeg gerne ville brug...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. jun 2015
Visninger:
633
Vil du være model? Kære jer derude, Jeg er Fotograf og har tit konkurencer og "model for en dag" shoots. Kom og vær med! Like min side s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. mar 2015
Visninger:
1.113
Model shoot konkurence! Wow Vind et komplet shoot her: Til piger der drømmer om smukke billeder af sig selv https://www.facebook.com/Malaika...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. nov 2014
Visninger:
947
Søger model Jeg søger en model til tfp billeder (gratis) det kan forgå i mit studie i Odense, eller location. Skal helst være fr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. sep 2014
Visninger:
2.453
Søger modeller Hej Søger en eller flere modeller i Vestjylland, nærmere betegnet, Esbjerg, Varde, Ribe området. Jeg har arbejde...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. sep 2014
Visninger:
3.004
Modeller søges Hej jeg er fotograf og kommer fra københavn. Jeg søger nye, kvindelige modeller til bodoir, lingerie og nudeart. Erfari...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. maj 2014
Visninger:
3.606
Model søges Randers Hej allesammen jeg søger en model i Randers Det skal være en af de næste dage da jeg kun er her i kort tid på grund af...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. okt 2013
Visninger:
2.365
Modeller søges ( Nord jylland ) Hejsa alle sammen :) jeg har tidligere haft held med at finde modeller i denne gruppe, og nu tager jeg chancen igen :) ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. aug 2013
Visninger:
2.704
Søger modeller Hej så blev det sommer og jeg søger nogle modeller at arbejde sammen med imens vejeret er til at være ud i :) Jeg ko...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. jun 2013
Visninger:
2.477
Fotoundersøgelse Hey allesammen Jeg ville blive super glad hvis i gad bruge 2 minutter på at svare på denne undersøgelse jeg har lave...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. apr 2013
Visninger:
798
God fotograf til "nybegynder" Hej. Kunne godt tænke mig at få taget nogle billeder, men har ikke rigtig nogen erfaring med at få taget billeder, og ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. mar 2013
Visninger:
1.800
HJÆLP!! Jeg står og skal bruge en mandlig model på Lørdag den 9, til et shoot i kolding. Stilen er rå, så det ville være bedst ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. mar 2013
Visninger:
860
søger modeler omkring silkeborg så er der snart tid til at åbne op for mit studio så jeg vil da gerne have nogle ind og få taget nogle billeder som jeg...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. mar 2013
Visninger:
834
Søger model(ler) gerne tvillinger, rødhårede eller mørke Hej Søger en eller flere modeller i Vestjylland, nærmere betegnet, Esbjerg, Varde, Ribe området. Jeg er begyndt ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. mar 2013
Visninger:
2.259
Søger seriøse modeller! Hejsa :) Jeg vil gerne udvide mit portfolio og søger derfor en masse forskellige modeller, som er villig til forskelli...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. dec 2012
Visninger:
1.849
nummerpige ;) Hej alle sammen, jeg tænkte på om i måske ville smide en stemme på mig? Jeg hedder Ditte og er den første og den før...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
4. dec 2012
Visninger:
1.237
Så er første spæde spadestik taget på min hjemmeside, kig gerne forbi http://www.laphoto.dk Så er der bikset lidt sammen, siden er ikke endelig, og vil derfor være under udvikling indtil...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. okt 2012
Visninger:
1.245
Søger model omkring Vestjylland Hej Søger en eller flere modeller i Vestjylland, nærmere betegnet, Esbjerg, Varde området. Jeg har ikke arbejdet meg...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
25. jun 2012
Visninger:
4.214

Annonce