Forum kategorier

Alt hvad hjertet indebærer - Personlige problemer.

Alt hvad hjertet indebærer - Personlige problemer.

Medlemmer: 278
Forside Forum Medlemmer Annoncer Fotoprofiler

Indlæser...
Sortering
Help, hvad er der galt? Halløj... Jeg synes jeg har nogle fine billeder på min profil og fin tekst... Men ingen kommentere den eller noget.... ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. okt 2013
Visninger:
3.504
Veninder :) Jae, nu plejer emnerne herinde jo at være om kærlighed og kærestesorg osv.. Jeg har et lidt anderledes problem, som je...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. nov 2012
Visninger:
1.366
Ja...så kom dagen HÅBER PÅ HJÆLP! Hej derude. Ja, så kom dagen...Min kæreste har lige slået op med mig, og er helt ude af den. Jeg havde...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. okt 2012
Visninger:
2.348
Skype og Msn. Hvis emnet ikke er tilladt herinde, så skriv det lige så sletter jeg det (-: Men altså igår kunne jeg ikke logge på sk...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. okt 2012
Visninger:
1.791
Problemer med at komme mig over min x-kæreste.. Hey Jeg er normalt ikke typen der "tuder" over ting, men nu går jeg snart amok over det her problem der har naget mi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. sep 2012
Visninger:
2.241
Ved ikke hvad jeg skal gøre hej alle sammen puha første gang jeg prøver det her, men er helt ude af den Sagen er den at jeg er faldet for en ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
24. aug 2012
Visninger:
1.159
dating hey ville da lige høre folk her inde om hvor man møder den rigtige henne af i verden
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. aug 2012
Visninger:
1.467
Min 'flirt' - ingen sommerfugle i mavem Hej. Jeg er lige kommen hjem fra min flirt, som jeg er rigtig glad for.. Men på vejen hjem i toget har tankerne kørt l...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. aug 2012
Visninger:
1.959
problemer er der nogle der kan svare mig på hvorfor jeg altid bliver forelsket i de piger so der siger at de elsker mig og alt de...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. aug 2012
Visninger:
1.366
Virkelig ked af det!))-: Jeg har nok fortalt jer at jeg kom sammen med en... Men det sluttede så igår /-: Jeg slog op med ham fordi, vi aldrig k...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. aug 2012
Visninger:
1.774
buttet er det et problem TØSER? God aften.. Jeg sidder her og tænker lidt over hvordan folk bliver modtaget herinde på dette site.. Også hvis man er...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. aug 2012
Visninger:
2.231
forelskelse hej jeg har et problem og håber der er nogle af jer der kan hjelpe mig ?? jeg har haft noget kørende med en tøs som ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. aug 2012
Visninger:
1.376
Kæreste problemer... eller?/: Jeg har lige fået ny kæreste og jeg elsker ham virkelig overalt på jorden! Vi har bare et lille problem og det er at, h...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
31. jul 2012
Visninger:
2.132
Så glaad <3(-: Årrh jeg er så glad for tiden! Jeg har fået en kæreste, før var vi bedstevenner, men følelserne kom frem og vi fletted...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
29. jul 2012
Visninger:
1.158
en venindes historie :( Skriver til dig som et sidste forsøg på at nogen ville høre mit råb om hjælp eller blot ville høre min historie som er ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. jul 2012
Visninger:
3.819
Min historie Synes egentlig jeg vil ud med mine personlige problemer og hvilke problemer med mig selv jeg er kommet over. Jeg har ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. jul 2012
Visninger:
1.259
Bedstevenindens nye kæreste.... Nu skriver jeg lige et forum igen! (-: Men min bedsteveninde har fået en ny kæreste. I starten syntes jeg han var skide...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. jul 2012
Visninger:
1.518
Hej! :) Mit navn er Daniel, og synes virkelig denne gruppe her er et godt initiativ, og jeg vil rigtig gerne deltage så meget s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
17. jul 2012
Visninger:
1.054

Annonce