Forum kategorier

Jægerene

Jægerene

Medlemmer: 49
Forside Forum Medlemmer Annoncer Fotoprofiler

Indlæser...
Sortering
Jagtrejse Hej alle. Jeg har fået en god kontakt til en polak der har eget rejseburo, så hvis i overvejer en tur på en jagt tur a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jul 2013
Visninger:
708
Kronhjort Er der nogen der ved vår madet en spishjort vejer op brakket sådan ca kg ?
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. apr 2013
Visninger:
524
Husk at stemme Husk at stemme et par nye grupper ind hvis det har interesse.... der er en med og en med våben... http://www.bazoom....
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. mar 2013
Visninger:
1.375
Hvilke kikkerter har i... Hey alle, tænkte lidt over hvad kikkerter folk har på deres rifler, og hvad erfaringen er med den... Det er mest fordi ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. mar 2013
Visninger:
924
Riffelkikkert søges Søger en kikkert, gerne en 3-12x56, evt 50. Er der nogen der ligger inde med noget de skal af med så skriv gerne hvad ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. mar 2013
Visninger:
688
Det er sgu SVINERI....... Jeg kommer ikke langt fra det område hvor dette er sket og min kammerat bor og har jagt i området. Havde hørt om episod...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. jan 2013
Visninger:
1.764
vild købes vildt købes så skiv vis du har nådet du vil af med
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. okt 2012
Visninger:
618
hvad må jeg skyde med en kaliber 308w jeg har været ude og kikke på en kaliber 308w jeg er babe i tvivel om hvad jeg må skyde i danmak så håber i kan hjelpe ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
11. sep 2012
Visninger:
4.470
reffel hej jeg vil inde for de neste par månder købe en riffel . den jagt jeg vil gå på er kronhjorte og bukke jagt . jeg vil...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
2. sep 2012
Visninger:
8.597
Så kom der lidt nyt i skabet. http://www.baboom.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=33717
Gruppe Diskussion
Oprettet:
5. jun 2012
Visninger:
866
Bukkejagten Nå gut og gutinder, er i ved at være klart til onsdag morgen, jeg har selv set et par store stykker gå på min jagt de s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. maj 2012
Visninger:
712
Riffel kikkert Jeg har kikket på denne kikkert da jeg har overvandt at købe en ny jagt riffel . Det skal siges jeg køber en 30.06 jeg ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
8. apr 2012
Visninger:
1.335
se her er der nogen af jer der kan bruge sådan en eller kender nogen som måske kan? http://www.dba.dk/jagtriffel-bsa-270-wi...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
19. feb 2012
Visninger:
1.132
Takticalisering af Carl Gustav m96 Jeg har her inden efterårjagten 2011-2012 gik ind, rendt og puslet med et projekt. Nemlig at gøre min Carl Gustaf lidt ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
16. feb 2012
Visninger:
2.525
Jagttegn! Hej alle Jagt glade mennesker! :) har i det godt nu her når der ikke sker så meget? Selv er jeg i fuld gang med at læse...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. feb 2012
Visninger:
1.244
Riffel våbentilladelse? Hey tænkte lige på om jeg er helt forkert på den hvis jeg siger at man SAGTENS kan anskaffe sig / købe en riffel uden a...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. feb 2012
Visninger:
2.657
Hagl gevær! Hej alle glade jægere! :) jeg har et spørgsmål jeg har et jagtgevær som skal i brug når jeg består prøven. vi har ikke...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. feb 2012
Visninger:
1.145
hav jagt søndag. mangler 3 folk. hejsa har mangler 3 flolk til en hav jagt. prisen 500 for 8 timer på havet. med prof skipper på ms signe. sejler fra gr...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
9. dec 2011
Visninger:
1.593
Søger halvautomat! Hej alle .. Pramjagten har fanget mig, og er derfor på udkig efter en fin halvautomat. Mærker som bl.a. Remington, Ba...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
20. sep 2011
Visninger:
674
vår længe skal vilt hænge ? jeg har et spøsmål angåne vår læge vilt skal hænge . gæs ænder og råvilt er der nogen der ved det hilsen allan
Gruppe Diskussion
Oprettet:
12. sep 2011
Visninger:
1.778

Annonce